AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 En grunn til at det er en bemerkelsesverdig parallell mellom gore som er vist i skrekkfilmer og ekte gore, er fordi noen av de tidlige pionerene innen sminke og spesialeffekter var krigsveteraner, og hadde derfor sett de ekte sakene. Kjente eksempler på dette er Dick Smith og Tom Savini. Jeg er sikker på at mange gore-entusiaster er i stand til å erkjenne (dessverre) at mange av de overdrevne, "tegneserieaktige" effektene til Hollywood-spesialeffekter er mye nærmere virkeligheten enn mange mennesker er villige til å tro. Jeg tror mange er så skjermet fra blod og gore i sine vanlige liv, at de automatisk tror at effektene på film er overdrevet. Anonymkode: a00c4...df2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Det siste der tenker jeg er utelukkende positivt. Anonymkode: 4120a...b9b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Det er vel ikke så veldig rart eller? Det er mye blod i et menneske. Anonymkode: 15930...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå