AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Alene på tur med kona. Plutselig i løpet av kvelden sier hun, «har propp i». Etter en ellers hyggelig dag jeg ønsket bruke med henne, «dreper» hun gleden ved å si det. Hva er poenget? Ja, kunne godt tenkt meg sex, men jeg bryr meg ikke så mye om propp eller ikke. Trenger ikke ha oral, noe jeg også sa ifra om. Jeg tolker beskjeden som ingen sex i dag og blir så irritert og lei over at man skal være så forutsigende. Hva er problemet og hvorfor ødelegge en dag? Hva tenker dere andre? Anonymkode: 17b4a...50b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Tenker at du er litt vel hårsår Anonymkode: 82327...bf2 4 15
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 At du ødelegger dagen ved å være en ego dritt som vil at noen skal ha sex med deg mot sin egen vilje Anonymkode: 66ea5...bd9 9 6
AnonymBruker 42 Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva tenker dere andre? Jeg tenker at du antageligvis får betalt av EgmÅnt for å lage disse trådene, eller har mer "fritids" enn meg 🤔 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Tenker at dama di virker til å ha en dårlig dag, eller ha lite sexlyst, eller være irritabel. Meget lite info å gå på, så mere tanker har jeg ikke Anonymkode: a1c0a...b88 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Som jeg pleier å si når damer tror at mensen er en unnskyldning for å slippe sex: Har du mensen i munnen også? Anonymkode: de7c9...4b0 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som jeg pleier å si når damer tror at mensen er en unnskyldning for å slippe sex: Har du mensen i munnen også? Anonymkode: de7c9...4b0 Sjarmerende type du Anonymkode: 4b03b...259 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 Sånn er jeg også dessverre mot mannen min. Er overlykkelig når jeg har mensen så jeg slipper maset. Er lei av å ha sex for å være grei når jeg overhodet ikke tenner på han. Anonymkode: 4267f...d94 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sånn er jeg også dessverre mot mannen min. Er overlykkelig når jeg har mensen så jeg slipper maset. Er lei av å ha sex for å være grei når jeg overhodet ikke tenner på han. Anonymkode: 4267f...d94 Og dere er gift fordi ...? Anonymkode: 22c8a...a03 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og dere er gift fordi ...? Anonymkode: 22c8a...a03 Ja der lurer jeg også på. Ingen tør/klarer å rive av plasteret. Anonymkode: 4267f...d94 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Og dere er gift fordi ...? Anonymkode: 22c8a...a03 Enten barn eller fordi hun ikke vil ned i levestandard. Anonymkode: de7c9...4b0 2
Egvilværeanonym Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 Hvorfor lar du noe sånt som dette ødelegge en ellers så bra dag? 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #13 Skrevet 24. oktober 2022 Vel. Kan hun ikke ta ut proppen da? Om jeg sier det til min mann, så er det bare en «heads up» på at jeg må gjøre noen forberedelser før vi puler… Anonymkode: 88f17...de3 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #14 Skrevet 24. oktober 2022 On 10/22/2022 at 11:26 PM, AnonymBruker said: Alene på tur med kona. Plutselig i løpet av kvelden sier hun, «har propp i». Etter en ellers hyggelig dag jeg ønsket bruke med henne, «dreper» hun gleden ved å si det. Hva er poenget? Ja, kunne godt tenkt meg sex, men jeg bryr meg ikke så mye om propp eller ikke. Trenger ikke ha oral, noe jeg også sa ifra om. Jeg tolker beskjeden som ingen sex i dag og blir så irritert og lei over at man skal være så forutsigende. Hva er problemet og hvorfor ødelegge en dag? Hva tenker dere andre? Anonymkode: 17b4a...50b Jeg tenker at du er litt vell hårsår. Bedre at kona mi sier i fra, slik at jeg får null forhåpninger og forventninger ila dagen, enn at man kanskje får lyst, blir tent, å så får en kald dusj på kvelden. M38 Anonymkode: c4df2...ec3 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #15 Skrevet 24. oktober 2022 On 10/23/2022 at 12:57 AM, AnonymBruker said: Sånn er jeg også dessverre mot mannen min. Er overlykkelig når jeg har mensen så jeg slipper maset. Er lei av å ha sex for å være grei når jeg overhodet ikke tenner på han. Anonymkode: 4267f...d94 Tror mannen din fortjener noe bedre enn dette. Håper han innser dette en dag. Hvorfor forteller du ikke dette til han? Forlater han? Altså, alvorlig talt. Hadde jeg gjort så lite som å mistenke at kona mi tenkte/gjorde sånn, så hadde jeg hevet hu ut på dagen. Anonymkode: c4df2...ec3 1
exictence Skrevet 24. oktober 2022 #16 Skrevet 24. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 23.26): Alene på tur med kona. Plutselig i løpet av kvelden sier hun, «har propp i». Etter en ellers hyggelig dag jeg ønsket bruke med henne, «dreper» hun gleden ved å si det. Hva er poenget? Poenget er kanskje at hun sier at hun ikke kan/vil ha sex. Kanskje hun tror at du gjerne vil ha det på den måten. Kanskje det, eller hvem vet? Jeg foreslår at du smiler og spør henne mildt hva hun tenker om det, så kan hun få svare. Så kan du si hva du føler og vise at du selvfølgelig vil ta hensyn til hva hun føler. Sitat Ja, kunne godt tenkt meg sex, men jeg bryr meg ikke så mye om propp eller ikke. Trenger ikke ha oral, noe jeg også sa ifra om. Jeg tolker beskjeden som ingen sex i dag og blir så irritert og lei over at man skal være så forutsigende. Hva er problemet og hvorfor ødelegge en dag? Hva tenker dere andre? Anonymkode: 17b4a...50b Smil, og si ømt at du ikke bryr deg om propp eller ikke, at du synes det er mye som er deilig med henne. Ikke tolk beskjeden hennes. Hvis du skal tolke eller tro, så tenk positivt og at hun lufter noe for deg i beste mening, at hun vil ditt beste. Ikke tolk det som at hun vil ødelegge en dag. Eller hvis du tror hun vil det, så sier du ømt at du vil da hennes beste, og at dere har det så fint sammen som dere har det. Og uttrykk sympati med henne hvor du viser at du bryr deg om henne med at hun sier hun har mensen. Si at du håper ikke hun har smerter med det f.eks. Endret 24. oktober 2022 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #17 Skrevet 24. oktober 2022 Svarene i denne tråden viser bare at mange kvinner ikke forstår menns urbehov for seksuell omgang. Vi menn har høy libido fra naturens side, det holder ikke alltid med 2 ganger i uka for oss. Anonymkode: 0e953...559 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #18 Skrevet 24. oktober 2022 Man er ofte sliten og har vondt når man har mensen. Så pass heller litt ekstra godt på henne. Kjøp en konfekteske! ❤️👌 Anonymkode: a6323...21e 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #19 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Svarene i denne tråden viser bare at mange kvinner ikke forstår menns urbehov for seksuell omgang. Vi menn har høy libido fra naturens side, det holder ikke alltid med 2 ganger i uka for oss. Anonymkode: 0e953...559 Ha sex med hverandre da🤷🏼♀️. Enkelt. Anonymkode: 9eb22...401 4 1
Mooza Skrevet 24. oktober 2022 #20 Skrevet 24. oktober 2022 Hun sier det vel for å justere forventningene dine, slik at du ikke blir så skuffet etterpå når det ikke blir sex. Det er jo ikke bare mensen i seg selv, men at man ikke har så veldig lyst på sex når man har mensen. Eller mange av oss. Hvis jeg da ser at mannen legger i masse aksjer, så er det bedre å bare informere- slik at det ikke blir meganedtur senere. Nå ble det tydeligvis det likevel da. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå