AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Avsluttet et langt forhold og fikk meg etterhvert kjæreste .. uvant situasjon men allikevel en deilig følelse . Men så kommer tvilen inn… jeg føler ikke han er stolt over meg, han presentere meg aldri for venner om vi møter på dem.. vi holder aldri hender eller kysser feks offentlig.. jeg spurte om jeg kunne sette han som kjærsten min på face, og fikk det men han skjulte det for andre …. Jeg blir så lei meg og har tatt det opp men han svarer vare at det viktigste er at vi vet vi har det bra… men klarer ikke slå meg til ro😔 Anonymkode: f9f69...4d6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Høres ut som en som er utro eller vil holde døren åpen for andre damer. Han er ikke flau over deg, han er bare en dust som bruker deg og ikke respekterer deg Anonymkode: 33b19...96f 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Hvor gamle er dere? Anonymkode: cf67d...58a 1
Tingeling39 Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: cf67d...58a Ja det lurer jeg på også? Endret 22. oktober 2022 av Tingeling39 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: cf67d...58a 30 og 40 åra… Anonymkode: f9f69...4d6 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Alder spiller ingen rolle men oppførselen gjør. Anonymkode: 33b19...96f 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alder spiller ingen rolle men oppførselen gjør. Anonymkode: 33b19...96f Blir bare så veldig usikker…. Vond følelse… jeg ønsker jo å vise han frem til verden på en måte… men føler ikke han er stolt av meg så andre kan se… elsker han jo… men jeg klarer ikke være rolig når vi lever så anonymt…. Anonymkode: f9f69...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir bare så veldig usikker…. Vond følelse… jeg ønsker jo å vise han frem til verden på en måte… men føler ikke han er stolt av meg så andre kan se… elsker han jo… men jeg klarer ikke være rolig når vi lever så anonymt…. Anonymkode: f9f69...4d6 Du har all grunn til å være usikker på han, men ikke la det at han er en dust som vil holde døren åpen for andre damer gjøre deg usikker på deg selv. Han er problemet og ikke du ❤️ Finn deg en som er like forelsket i deg som du er i han og som stolt viser deg frem og ikke gjemmer deg og bruker deg, han kaster bort tiden din og leker med følelsene dine Anonymkode: 33b19...96f 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 Hva slags type er han? Er han generelt en privat person som ikke har så lett for å åpne seg for andre? Eller er han en type som ofte deler det han har på hjertet med hvem som helst? Legger han ut mye på Face, eller er han mer tilbakeholden med å leve livet sitt? Hvordan er han oppvokst? Var det vanlig at foreldrene hans kysset og viste kjærlighet foran andre, eller er han oppdratt til at slikt skal holdes bak lukkede dører? Anonymkode: 2fc1d...275 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg kysser heller aldri offentlig. De som trenger å vite det, vet at vi er i et forhold så det har vi heller ikke på face. Anonymkode: cf67d...58a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 Har du hilst på venner og familie, og du vet at de vet at dere er sammen? Eller tror du at han holder deg hemmelig? Det kan jo hende at han ikke er typen til å vise kjærlighet offentlig. Men når han ikke presenterer deg, lurer ikke folk på hvem du er? Er du kjæresten? Søskenbarn? Ei venninne? Eller bare en creepy fremmed som bare stoppet opp samtidig som dem på gata? Anonymkode: 2467d...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva slags type er han? Er han generelt en privat person som ikke har så lett for å åpne seg for andre? Eller er han en type som ofte deler det han har på hjertet med hvem som helst? Legger han ut mye på Face, eller er han mer tilbakeholden med å leve livet sitt? Hvordan er han oppvokst? Var det vanlig at foreldrene hans kysset og viste kjærlighet foran andre, eller er han oppdratt til at slikt skal holdes bak lukkede dører? Anonymkode: 2fc1d...275 Han er veldig sosial, veldig opptatt av at han ikke bryr seg hva andre mener og prater mye om at han har god selvtillit. Aner ikke no om oppveksten men han hadde jo sin eks på face… AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg kysser heller aldri offentlig. De som trenger å vite det, vet at vi er i et forhold så det har vi heller ikke på face. Anonymkode: cf67d...58a er vel mere at han ikke viser at vi er kjærester offentlig som er trist og sårende. Jeg er veldig på å overtenke, er veldig sjalu ig usikker, noe han vet. Jeg trenger virkelig bekreftelser på ting hvis ikke spiser det meg opp Anonymkode: f9f69...4d6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du hilst på venner og familie, og du vet at de vet at dere er sammen? Eller tror du at han holder deg hemmelig? Det kan jo hende at han ikke er typen til å vise kjærlighet offentlig. Men når han ikke presenterer deg, lurer ikke folk på hvem du er? Er du kjæresten? Søskenbarn? Ei venninne? Eller bare en creepy fremmed som bare stoppet opp samtidig som dem på gata? Anonymkode: 2467d...a3b Ikke hilst på noen… ingen venner eller noe… sist vi stoppet for en venninne så skravla bare dem, så jeg gikk til slutt, følte meg veldig utenfor. Konfronterte han og da mente han jeg hadde gått så fort, men jeg sto der i flere minutter før jeg ikke taklet mere…. Følte meg oversett Anonymkode: f9f69...4d6 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Skrevet 22. oktober 2022 Hvis han prater veldig mye om at han har god selvtillit høres han ut som en med narssisistiske trekk som søker oppmerksomhet og bekreftelser fra andre og er utro og flørter så fort de får sjansen. Be om å få se meldingene hans på Facebook og se hvordan han reagerer. Nekter han så har han den full av "hei søta" meldinger han har sendt til andre Anonymkode: 33b19...96f 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #15 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke hilst på noen… ingen venner eller noe… sist vi stoppet for en venninne så skravla bare dem, så jeg gikk til slutt, følte meg veldig utenfor. Konfronterte han og da mente han jeg hadde gått så fort, men jeg sto der i flere minutter før jeg ikke taklet mere…. Følte meg oversett Anonymkode: f9f69...4d6 Gå rett bort og presenter deg: "Hei! Jeg er Andrea, kjæresten til Trond! Hyggelig å hilse på dere!" Hvis han blir sur over dette, så har du svaret ditt. Ikke vær sammen med en som kun bruker deg, og som skjuler deg for andre, for det er ikke sånn et kjæresteforhold skal være. Da er man ivrig etter å presentere kjæresten sin for de andre. Anonymkode: 79c18...5be 5 4
Pingvinen Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 Vært borti noen sånne. De er ikke kjæreste materiale. Sorry. 1 3
Fremmed fugl Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 TS, Vanskelig å si fra informasjon at han er spesifikt flau over deg som er ditt spørsmål. Dere er i 30 og 40 årene, vil da tro at han er den som er i 40 årene (da det er det vanligste med alder i et forhold). Første ting jeg lurer på er hvordan var det med hans forrige forhold? Og hvordan og for hvor lenge siden ble der slutt? Du vet at han hadde eksen som partner på Facebook, stemmer det da at du ble kjent med han når han fortsatt var sammen med sin eks? Andre ting jeg lurer på, tenker du at han har noen gode grunner til å være flau over deg? Hvis svaret er ja, så bør du jobbe med selvtillit på de punktene (som både kan være å føle deg mer vel med hvordan du er, eller endre hvordan du er (eksempel kan være hvis du har en del kilo ekstra). Til sist så tenker jeg med tanke på deres alder at dette foreløpig ikke er så mye å bry seg om. PS. Offentlig synlig affeksjon er hos godt voksne som dere ikke akkurat kjempevanlig. Nei, på foreldreskolen ved skolestart så var det ingen av alle par som møte opp som drev med kyssing.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #18 Skrevet 23. oktober 2022 Både jeg og samboeren min er så glemsom og uhøflig at vi kan glemme å presentere den andre. Her må vi rett og slett presenterere oss selv om vi vil vite hva den andre heter. Vet det er teit, men det er ikke vondt ment. Vi er godt inkludert i familie og vennekrets. Og overhodet ikke flau over hverandre. Han har meg med på profilbildet sitt på Facebook, så det vet jeg 😂 Anonymkode: 2467d...a3b
Tingelinge Skrevet 23. oktober 2022 #19 Skrevet 23. oktober 2022 (endret) 13 hours ago, AnonymBruker said: Ikke hilst på noen… ingen venner eller noe… sist vi stoppet for en venninne så skravla bare dem, så jeg gikk til slutt, følte meg veldig utenfor. Konfronterte han og da mente han jeg hadde gått så fort, men jeg sto der i flere minutter før jeg ikke taklet mere…. Følte meg oversett Anonymkode: f9f69...4d6 Dette opplevde jeg ofte med min eks. Uansett hvem han stoppet for å prate med, bare "glemte" han at jeg var der. Oppdaget ikke engang at jeg bare gikk videre etter noen minutter. Han også unnskyldte seg med at jeg hadde gått så fort. Han var ikke flau over meg, det var bare vanskeligere å få napp andre steder hvis folk visste om meg...😔 Endret 23. oktober 2022 av Tingelinge
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #20 Skrevet 23. oktober 2022 Tingelinge skrev (1 time siden): Han var ikke flau over meg, det var bare vanskeligere å få napp andre steder hvis folk visste om meg...😔 Nettopp. De som skjuler dama si gjør det fordi de fortsatt vil jakte andre damer bak ryggen på henne Anonymkode: 33b19...96f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå