Gå til innhold

Trives du der du bor nå? Hvofor/hvorfor ikke? Ville du heller bodd noen annen plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier at. Bare spør for gøy

Anonymkode: a4b34...a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tittelen sier at. Bare spør for gøy

alt*

Skrevet

Flyttet nettopp til drammen, trives kjempegodt! Drammen er en flott by, stor men ikke for stor, nært oslo. 

Anonymkode: 056d8...9b4

• Liker 1
Skrevet

Sånn ok  ikke nie galt med å bo her, skulle heller ha bodd der jeg kommer fra. 

Anonymkode: 417d0...48e

Skrevet

Jeg stortrives😊 Bor i enebolig, i en blindveg i Trondheim. Rolig nabolag, men kort vei til liv og røre hvis jeg ønsker det.

Anonymkode: fc119...e62

Skrevet

Nei. Mistrives sterkt. 

Anonymkode: 4f3da...cd2

Skrevet

Trives veldig godt i Oslo. Skulle gjerne flytta tilbake der jeg er vokst opp, men det blir for mye småbymentalitet som jeg ikke kan tåle. I Oslo har man litt av alt, og kan bare være en i mengden og samtidig ha vennene sine og nabolaget som en egne «småbyer». Alternativet kunne vært å flytta mer landlig enn en småby, men ikke for langt unna naboer og en større by. 

Anonymkode: 7a4c1...f27

• Liker 3
Skrevet

obs*  dere velger om dere vil skrive hvor dere bor nå eller ikke-ts

Skrevet

Jeg bor i Lofoten, ikke langt fra Svolvær.  Bor i enebolig ved sjøen, med storslagen utsikt, stor tomt og hage.  Er oppvokst i Stavanger, og vet at vi aldri ville hatt økonomi nok til å ha tilsvarende hus og eiendom dersom vi hadde bodd der.  

Skulle gjerne hatt lengre sommer og stabilt vær, som de har på Østlandet.   Men summa summarum - jeg velger Nord-Norge :)  

Anonymkode: 38320...fb9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei! Savner hjemplassen min. 

Anonymkode: 23852...eee

• Hjerte 1
Skrevet

Bor i Oslo i et rekkehus. Stortrives. Kort vei til jobb, sentrum og skog. 

Karrieremessig og personlig kunne jeg ikke tenkt meg å bo et mindre sted. Om noe kunne jeg kanskje tenkt meg å flytte til en annen europeisk storby. Men samboer yrke egner seg ikke så godt til det, så blir nok Oslo i fremtiden også. 

• Liker 1
Skrevet

Bor i Bærum, topp og ende leilighet i blokk, stortrives. 

Anonymkode: 9871b...eb0

Skrevet

Bor i Trondheim og stortrives! Trives også veldig godt i området der jeg bor, men som ikke er et så veldig populært får jeg inntrykk av, men skjønner ikke hvorfor:vetikke: 

Stille og rolig, 55 kvm leilighet som jeg eier, stor balkong, stor bod, garasje, nært stort handelsområde og turområde. 20 min til jobb da, det er en ganske ny jobb og jeg elsker den! Så den er verdt reisetiden♥️

Anonymkode: faa5d...120

Skrevet

Har bodd i Stavanger i mange år, og syns det er greit. Mye vær og dialekt. Er for einstøing å regne, så kan godt sitte inne. Ellers er det nok tilbud for meg om det er konsert, kino, teater eller spise ute nå og da. 

Anonymkode: 252be...4b8

Skrevet

Bor i blokk i groruddalen, trives veldig. Liker bydelen, nabolaget, borettslaget og alt utenom badekaret som snart skal byttes ut.

Vi har god plass, greie bokostnader, flott utsikt, kort vei til det meste av både by og skog☺️ 

Skrevet

Bor i Oslo. Glad i nabolaget, elsker at alt er innen gangavstand og at man bare kan gå ut døren en lørdag uten en plan og komme tilbake på kvelden full av inntrykk og opplevelser. 

Trives godt, men hater rushen når jeg skal hente og levere til fritidsaktiviteter. Snart er barna store nok til å ta seg frem selv, det blir bra. 

Ønsker meg leilighet med utsikt. Ellers har nåværende bolig alt jeg/vi trenger. 

Anonymkode: f9789...595

Skrevet

Bor en 10 minutters kollektivruter fra Oslo sentrum. Elsker det. Jeg er født og oppvokst i Oslo, så jeg bestemte meg for å studere i andre byer for å se litt av resten av landet. Nå føles det bare helt riktig å slå meg til i Oslo. Selv med små barn bruker vi byen masse, og kulturtilbudet er fantastisk. 

Anonymkode: da472...0f6

• Liker 1
Skrevet

Født på landet i nord. Flyttet tilbake hit etter 12 år i Oslo. Trives godt, men syns det er grusomt langt med to timer til sykehus nå som jeg er veldig syk.

Anonymkode: 10754...be1

• Hjerte 1
Skrevet

Trives veldig godt, men hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg flyttet til enten Oslo eller langt nord. 

Anonymkode: 3f6c6...bc9

Skrevet

JEg trives godt, men er ikke overentusiastisk. Jeg har vokst inn i stedet. Det har bra klima, bra kultur- og arbeidsmarket, god infrastruktur og alt virker egentlig bra. Likevel er det et sted uten nevneverdig særpreg. Etter mange år er det likevel slik at de aller fleste jeg er glad i bor her eller innen en times radius, og det betyr mye for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...