AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Hva holder strømpene best oppe og på plass. Et stømpebelte eller strømper med silikonkant, såkalte stay-ups? Anonymkode: 0d16b...39a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Begge deler. Foretrekker stay- ups fordi jeg ikke synes strømpebelte er behagelig, men det er jo en annen sak Anonymkode: 27ab7...c14
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg bruker mest stayups, men strømper til belte av og til, kanskje helst når jeg skal pynte meg ekstra. Synes faktisk stayups holder seg bedre på plass enn strømpebukser som siger og vrir seg. Anonymkode: 3fbaf...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 *fap*fap*fap* Anonymkode: 9aa65...248 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Men er det bare meg som ikke liker den festemåten som er på strømpebelter? Hvorfor er det ikke små klyper istedenfor? Anonymkode: a5b73...b6d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men er det bare meg som ikke liker den festemåten som er på strømpebelter? Hvorfor er det ikke små klyper istedenfor? Anonymkode: a5b73...b6d Jo. Beltet må ha 6 eller 8 stropper, og gjerne med småklyper. Har et par jeg kjøpte på nett fra UK, som er behagelige på og som holder strømpene greit på plass. Anonymkode: 3fbaf...ffa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo. Beltet må ha 6 eller 8 stropper, og gjerne med småklyper. Har et par jeg kjøpte på nett fra UK, som er behagelige på og som holder strømpene greit på plass. Anonymkode: 3fbaf...ffa Klypene må vel være av en viss størrelse for å få godt feste. Er det strømpebeltet du har bedre på å holde strømpene på plass enn løsningen med stay-ups? Er det lignende en slik klassisk modell du bruker? Sassy 6 Straps Powernet Suspender Belt In Stock At UK Tights Anonymkode: 0d16b...39a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klypene må vel være av en viss størrelse for å få godt feste. Er det strømpebeltet du har bedre på å holde strømpene på plass enn løsningen med stay-ups? Er det lignende en slik klassisk modell du bruker? Sassy 6 Straps Powernet Suspender Belt In Stock At UK Tights Anonymkode: 0d16b...39a Ja, det er sånn type, men med kortere stropper sånn at strømpene sitter høyere og derfor ikke er i så veldig strekk. Da er det nok med gode, små klyper. Men som jeg skrev over blir det helst stayups til vanlig. Bruker det på jobb noen dager i uken, og har sjelden eller aldri problemer med at de "beveger" seg under bruk. Strømper med holder synes jeg kan være pent som en variasjon, og gjerne under pene kjoler sammen med matchende bh og truse. Anonymkode: 3fbaf...ffa
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 14.27): Ja, det er sånn type, men med kortere stropper sånn at strømpene sitter høyere og derfor ikke er i så veldig strekk. Da er det nok med gode, små klyper. Men som jeg skrev over blir det helst stayups til vanlig. Bruker det på jobb noen dager i uken, og har sjelden eller aldri problemer med at de "beveger" seg under bruk. Strømper med holder synes jeg kan være pent som en variasjon, og gjerne under pene kjoler sammen med matchende bh og truse. Anonymkode: 3fbaf...ffa Små klyper? Du mener kanskje klyper av plast i motsetning til de jeg linket til som er av metall. Kortere stropper? Jeg trodde lengden på stroppene kunne justeres på alle gode holdere. Kom gjerne med en link til modellen du bruker. Anonymkode: 0d16b...39a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Små klyper? Du mener kanskje klyper av plast i motsetning til de jeg linket til som er av metall. Kortere stropper? Jeg trodde lengden på stroppene kunne justeres på alle gode holdere. Kom gjerne med en link til modellen du bruker. Anonymkode: 0d16b...39a Kjøpte mine for noen år siden, men de er ca sånn som denne. Sitter på en måte litt høyt, og med korte stropper med tynne hemper. Jeg bruker av og til underskjørt om jeg er redd for at hempene skal vise gjennom kjolen eller skjørtet når jeg sitter. Dette bildet fant jeg for øvrig på stockingshq.com der jeg ofte kjøper både stayups og strømper. Veldig bra utvalg der. Anonymkode: 3fbaf...ffa
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 22.37): Kjøpte mine for noen år siden, men de er ca sånn som denne. Sitter på en måte litt høyt, og med korte stropper med tynne hemper. Jeg bruker av og til underskjørt om jeg er redd for at hempene skal vise gjennom kjolen eller skjørtet når jeg sitter. Dette bildet fant jeg for øvrig på stockingshq.com der jeg ofte kjøper både stayups og strømper. Veldig bra utvalg der. Anonymkode: 3fbaf...ffa Tynne hemper? Jeg synes de ser dønn like ut som den modellen jeg linket til. Begge med klyper av metall som visstnok kjennetegner et strømpebelte av kvalitet. Dessuten går begge modellene like høyt opp i livet., så vidt jeg kan se. Anonymkode: 0d16b...39a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #12 Skrevet 29. oktober 2022 Riktige stay-ups holder seg oppe, ikke ha fuktighetskrem på lårene etc som noen gjør. Anonymkode: 95aad...5bd
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 11.32): Riktige stay-ups holder seg oppe, ikke ha fuktighetskrem på lårene etc som noen gjør. Anonymkode: 95aad...5bd Ok. Men er strikken på stay-ups bedre enn at strømpene holdes oppe av et godt strømpebelte? Anonymkode: 0d16b...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå