Gå til innhold

Skjønnhetshystriet. Jeg ser ut som en forbanna hest.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hengerfestet ser slik ut da:

VBG RINGFEDER ROCKINGER hengerfeste for lastebil til salgs Polen Rumia,  KF15024

Anonymkode: ccbd2...599

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg klarte ikke å la være å le her. Dette skjønnhetshysteriet vil ingen ende ta. Er tøft å være unge kvinne i dagens samfunn. Men at folk syns det er fint å se ut som hengerfestet på en trailer er mer en jeg kan fatte. Og jeg er kvinne. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/betalte-2100-kroner-for-drommesmilet/77524012

Nå dreier jo saken seg om at hun IKKE syntes hun ble noe fin med disse skallfasettene da, ikke at hun faktisk ville se slik ut...

Men - utgangspunktet hennes var jo ikke så mye bedre: 

UTEN TENNER: Slik ser 23-åringen normalt sett ut, uten de falske tennene. Foto: TikTok/@laurenhx

• Liker 2
Skrevet

Hun er 23 år og firebarnsmor, full i fillers og Botox, de tennene står i allefall til de forstørra leppene. 

Anonymkode: 057df...188

• Liker 6
Skrevet
Teatrica skrev (7 minutter siden):

Nå dreier jo saken seg om at hun IKKE syntes hun ble noe fin med disse skallfasettene da, ikke at hun faktisk ville se slik ut...

Men - utgangspunktet hennes var jo ikke så mye bedre: 

UTEN TENNER: Slik ser 23-åringen normalt sett ut, uten de falske tennene. Foto: TikTok/@laurenhx

Veldig pen syns jeg. Litt fremtredende tenner er mye mer sjarmerende enn små og skjulte tenner som jeg selv har 😕

Anonymkode: 0c1a0...94c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig pen syns jeg. Litt fremtredende tenner er mye mer sjarmerende enn små og skjulte tenner som jeg selv har 😕

Anonymkode: 0c1a0...94c

Poenget mitt var at det ikke bare var skallfasettene som gjorde tennene/munnen hennes fremtredende. 

• Liker 2
Skrevet
Teatrica skrev (11 timer siden):

Poenget mitt var at det ikke bare var skallfasettene som gjorde tennene/munnen hennes fremtredende. 

Ts forsåvidt enig men når man kaster seg utpå dette her så må man regne med at det innimellom kan gå gæli. Og 2100 kr for disse tenna var ikke all verdens pris. Det må ha vært en "first price" tannlege også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts forsåvidt enig men når man kaster seg utpå dette her så må man regne med at det innimellom kan gå gæli. Og 2100 kr for disse tenna var ikke all verdens pris. Det må ha vært en "first price" tannlege også. 

Gadd du i det hele tatt å lese saken eller? Hun bestilte dem hjem til seg og satte dem på selv. Dette er ikke noe tannlegejobb, og dessuten ekstremt billige fasetter. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...