AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Syns det er trist at romantikken er borte. Alt skal rett på sex og prøve kjøres før ditt og datt osv osv. Hva med romantikk og spenning??? Bygge opp spenning, flørte osv. Er noen som kan det men jaggu er det få. Anonymkode: 56596...67a 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det er trist at romantikken er borte. Alt skal rett på sex og prøve kjøres før ditt og datt osv osv. Hva med romantikk og spenning??? Bygge opp spenning, flørte osv. Er noen som kan det men jaggu er det få. Anonymkode: 56596...67a Du kan skylde på den moderne kvinne for å ha drept romantikken. Anonymkode: 8decd...207 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Hele poenget med kurtisering var jo å få knulle. Så når man kan gå rett på knullinga så hva er vitsen med alt det styret i forkant. Det er jo bortkasta tid når man vet innen 5-10 sekunder om dette er noen man ønsker å ligge med eller ikke. Anonymkode: 57ca1...473 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hele poenget med kurtisering var jo å få knulle. Så når man kan gå rett på knullinga så hva er vitsen med alt det styret i forkant. Det er jo bortkasta tid når man vet innen 5-10 sekunder om dette er noen man ønsker å ligge med eller ikke. Anonymkode: 57ca1...473 ja du er proto typen på dagens romantikk må jeg si. Anonymkode: 56596...67a 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Enig med deg ts. Dette er hvorfor flere og flere drømmer om utenlandske menn for flere av de er fortsatt lidenskapelige og romantiske mens norske menn har blitt noen bitre turnoff slasker som ikke gidder å kjøpe blomster når man har bursdag engang Anonymkode: 9aab5...dc4 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med deg ts. Dette er hvorfor flere og flere drømmer om utenlandske menn for flere av de er fortsatt lidenskapelige og romantiske mens norske menn har blitt noen bitre turnoff slasker som ikke gidder å kjøpe blomster når man har bursdag engang Anonymkode: 9aab5...dc4 Hvorfor skal norske menn bruke penger på blomster når norske kvinner hevder de har sine egne penger? Hvorfor skal norske menn gidde åpne dører for norske kvinner når norske kvinner ser på det som undertrykking? Norske kvinner har selv sagt at de ikke vil ha en gentleman og har ødelagt norske menn. Og så klager dere når norske menn ikke gidder lenger. Anonymkode: 8decd...207 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor skal norske menn bruke penger på blomster når norske kvinner hevder de har sine egne penger? Hvorfor skal norske menn gidde åpne dører for norske kvinner når norske kvinner ser på det som undertrykking? Norske kvinner har selv sagt at de ikke vil ha en gentleman og har ødelagt norske menn. Og så klager dere når norske menn ikke gidder lenger. Anonymkode: 8decd...207 Ja nå er ikke det alle kvinner som tenker slik da. Selv om man har penger selv trenger det ikke koste ei krone for mannen å være gentleman og utvise god folkeskikk. Anonymkode: 56596...67a 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor skal norske menn bruke penger på blomster når norske kvinner hevder de har sine egne penger? Hvorfor skal norske menn gidde åpne dører for norske kvinner når norske kvinner ser på det som undertrykking? Norske kvinner har selv sagt at de ikke vil ha en gentleman og har ødelagt norske menn. Og så klager dere når norske menn ikke gidder lenger. Anonymkode: 8decd...207 Det er ikke penger det handler om. Det koster ingenting å være romantisk og lidenskapelig, og du juger når du påstår at norske kvinner ser på å bli holdt døren oppe for er undertrykking og at vi ikke vil ha gentlemen. Norske kvinner har ikke ødelagt norske menn, det har dere fint klart selv fordi dere ikke tåler at kvinner har blitt mer selvstendige og ikke trenger å finne seg i dritt lenger. Anonymkode: 9aab5...dc4 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ja nå er ikke det alle kvinner som tenker slik da. Selv om man har penger selv trenger det ikke koste ei krone for mannen å være gentleman og utvise god folkeskikk. Anonymkode: 56596...67a Kanskje dere skulle stoppet deres søstre fra å ruinere datingmarkedet? Istedetfor å klage over at menn nå har blitt skremt av disse høylytte gale kvinnene? 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke penger det handler om. Det koster ingenting å være romantisk og lidenskapelig, og du juger når du påstår at norske kvinner ser på å bli holdt døren oppe for er undertrykking og at vi ikke vil ha gentlemen. Norske kvinner har ikke ødelagt norske menn, det har dere fint klart selv fordi dere ikke tåler at kvinner har blitt mer selvstendige og ikke trenger å finne seg i dritt lenger. Anonymkode: 9aab5...dc4 Men som jeg skriver over; et stadig større økende andel norske kvinner er rabiate og har skreket istykker norske mannfolk. Så nå kan dere ikke klage over at norske menn følger det de sier. Nei dere trenger ikke finne dere i dritt lenger og bra er det. Men jeg mistenker at du nekter å se den utviklingen som har funnet sted i samfunnet som kvinner har dratt i gang, og dermed er du totalt blind for hvordan menn oppfatter det. Det er nå slik at kvinner setter kravene og menn må oppfylle dem. Så det dere ser i datinglivet er en konsekvens av hva kvinner har sagt menn skal gjøre. Hvis de ikke åpner dører, kjøper blomster eller gidder være gentlemen så kommer det nettopp som følge av en samfunnsutvikling kvinner har satt i gang. Anonymkode: 8decd...207
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kanskje dere skulle stoppet deres søstre fra å ruinere datingmarkedet? Istedetfor å klage over at menn nå har blitt skremt av disse høylytte gale kvinnene? Men som jeg skriver over; et stadig større økende andel norske kvinner er rabiate og har skreket istykker norske mannfolk. Så nå kan dere ikke klage over at norske menn følger det de sier. Nei dere trenger ikke finne dere i dritt lenger og bra er det. Men jeg mistenker at du nekter å se den utviklingen som har funnet sted i samfunnet som kvinner har dratt i gang, og dermed er du totalt blind for hvordan menn oppfatter det. Det er nå slik at kvinner setter kravene og menn må oppfylle dem. Så det dere ser i datinglivet er en konsekvens av hva kvinner har sagt menn skal gjøre. Hvis de ikke åpner dører, kjøper blomster eller gidder være gentlemen så kommer det nettopp som følge av en samfunnsutvikling kvinner har satt i gang. Anonymkode: 8decd...207 Hva er det du prater om? Du lever i en helt annen verden enn virkeligheten. Du burde begynne å tilbringe litt mer tid ute i samfunnet og blandt kvinner enn å sitte på MGTOW suber på reddit. Anonymkode: 9aab5...dc4 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det er trist at romantikken er borte. Alt skal rett på sex og prøve kjøres før ditt og datt osv osv. Hva med romantikk og spenning??? Bygge opp spenning, flørte osv. Er noen som kan det men jaggu er det få. Anonymkode: 56596...67a Jeg tar ansvar for mitt eget liv, og kommer til å avvise alle som forsøker seg på denne speed-metoden med sex på date nr 3 eller 4. Jeg tar avstand fra multitasking i dating-verdenen, og håper at jeg finner en mann som og vil bruke tid på å bli kjent. Anonymkode: 1d6d1...2b5 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det du prater om? Du lever i en helt annen verden enn virkeligheten. Du burde begynne å tilbringe litt mer tid ute i samfunnet og blandt kvinner enn å sitte på MGTOW suber på reddit. Anonymkode: 9aab5...dc4 Kanskje du burde holde deg unna FDS suber på reddit 🤣 Det er ikke bare MGTOW menn som sier det jeg sier, jeg ser stadig flere VANLIGE menn klage over det jeg påpeker. Det er du som ikke har tilgang til disse meningene fordi du ironisk nok også er i en boble. Men for all del, anklag meg for å være del i en. Anonymkode: 8decd...207
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du burde holde deg unna FDS suber på reddit 🤣 Det er ikke bare MGTOW menn som sier det jeg sier, jeg ser stadig flere VANLIGE menn klage over det jeg påpeker. Det er du som ikke har tilgang til disse meningene fordi du ironisk nok også er i en boble. Men for all del, anklag meg for å være del i en. Anonymkode: 8decd...207 Vet ikke hva FDS er for jeg lever i den virkelige verden og ikke på internett. Anonymkode: 9aab5...dc4 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan skylde på den moderne kvinne for å ha drept romantikken. Anonymkode: 8decd...207 Here we go again. Kvinner, dere må tilbake til kjøkkenbenken! Blir ikke romantikk når dere er så tullete at dere tar utdannelse og er i jobb!! Hilsen Sutre-Per Anonymkode: 7a87a...de7 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #15 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke bare MGTOW menn som sier det jeg sier, jeg ser stadig flere VANLIGE menn klage over det jeg påpeker. Det er du som ikke har tilgang til disse meningene fordi du ironisk nok også er i en boble. Men for all del, anklag meg for å være del i en. Anonymkode: 8decd...207 Ok du mener du ser det du kaller vanlige menn klage over det samme som deg men de har også dette synet fra et sted og det stedet er ikke fra kvinner hvertfall. Tapermenn som ikke får seg dame er det som sitter i runkering og avler sånne holdninger og alternative virkeligheter. Philip Manshaus og Breivik var vanlige menn på et tidspunkt de også, helt til de ble sugd inn i en hjernevask og alternativ virkelighet istedet for å leve i den ekte verden og ta del i det virkelige samfunnet. Pass på deg selv, du er allerede ute på dypt vann Anonymkode: 9aab5...dc4 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #16 Skrevet 22. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Here we go again. Kvinner, dere må tilbake til kjøkkenbenken! Blir ikke romantikk når dere er så tullete at dere tar utdannelse og er i jobb!! Hilsen Sutre-Per Anonymkode: 7a87a...de7 Du virker fryktelig sinna, her er litt komedie sånn at du kan forstå poenget mitt bedre. Just now, AnonymBruker said: Ok du mener du ser det du kaller vanlige menn klage over det samme som deg men de har også dette synet fra et sted og det stedet er ikke fra kvinner hvertfall. Tapermenn som ikke får seg dame er det som sitter i runkering og avler sånne holdninger og alternative virkeligheter. Philip Manshaus og Breivik var vanlige menn på et tidspunkt de også, helt til de ble sugd inn i en hjernevask og alternativ virkelighet istedet for å leve i den ekte verden og ta del i det virkelige samfunnet. Pass på deg selv, du er allerede ute på dypt vann Anonymkode: 9aab5...dc4 Åh skal du dra inn høyreekstremisme nå? Se klippet over og så skjønner du litt av hva jeg mener. Jeg klarer meg helt fint. Du derimot, trenger å le litt. Anonymkode: 8decd...207
AnonymBruker 42 Skrevet 22. oktober 2022 #17 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det er trist at romantikken er borte. Alt skal rett på sex og prøve kjøres før ditt og datt osv osv. Hva med romantikk og spenning??? Bygge opp spenning, flørte osv. Er noen som kan det men jaggu er det få. Anonymkode: 56596...67a Hva er romantikk/kurtisering, og "rett på" etter din mening, TS? Det hadde vært interessant å vite, mtp. hvor "butt-hurt" folk later til å være i denne tråden
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #19 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hele poenget med kurtisering var jo å få knulle. Så når man kan gå rett på knullinga så hva er vitsen med alt det styret i forkant. Det er jo bortkasta tid når man vet innen 5-10 sekunder om dette er noen man ønsker å ligge med eller ikke. Anonymkode: 57ca1...473 Å bygge opp spenningen før første akt er undervurdert i dagens "hvis jeg ikke får det på minuttet, så er det uaktuelt"-samfunn. De aner ikke hva de går glipp av😁 Anonymkode: 18fb3...974
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Skrevet 22. oktober 2022 Det jeg synes er trist er at alt handler om utseende i dag. Høyde, skulderbredde, underarmer, hvor store hender mannen har, hårfarge. Ikke mye romantikk akkurat, mer som utvelgelse av en hest på bondens marked. Og alle skal ha de samme mennene, ikke mye disney-romantikk å spore akkurat. Mennene er linet opp i en gigantisk katalog (aka Tinder), mens kundene velger fra lista. Som en dystopisk scifi fra 70-tallet. Anonymkode: 5fbb6...5d5 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå