Leanne Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Snart er julen her og jeg har ennå ikke fått kjøpt noe til mannen min.. Er helt tom for ideer......... Noen som kan hjelpe meg med noen tips.. Elsker forresten å kjøpe ting på nettet, så adresser til nettbutikker er sikkert kjekt!
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Vanskelig å gi noen konkrete tips, men jeg syns du skal følge nøye med om han ytrer noe i de nærmeste dagene som kan gi deg en ide. Jeg hadde egentlig gaven til mannen godt planlagt, men så sa han plutselig her en kveld, etter fotballtrening, at støvlene hans var litt for små - og vips var julegaven i boks!
Texas Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 DAB-radio!!! Fåes fra rundt 1300,++ Det får min mann..... Hysj! :kgblunk: http://www.hifiklubben.com/no/Produkter/Stereo/DABRadio.htm Mange å se på her - og lese om!
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 DAB-radio var et godt forslag, den øverste fra Argon hadde min kjære blitt glad for tror jeg. Særlig i sort.
Arkana Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Her finner du sikkert noen ideer. Komplett Amazon Clas Ohlson PS Data Elkjøp Play.com CDon.com Endret 14. desember 2005 av Arkana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå