AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg skal lage «syrom» av ett soverom, men er litt usikker pĂ„ hvordan innrede. Trenger inspirasjon til Ă„ fĂ„ en koselig «hule». Jeg trenger plass til garn, stoffer og generelle hobbyting. Tenker Ă„ ha hyller, en god stol Ă„ sitte Ă„ strikke i, kanskje TV. Om noen har tips, evt instakontoer eller Pinterest blir jeg veldig glad. Anonymkode: cf39f...2ca Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har hobbyrom med et skrivebord med plass til to symaskiner, en kontorstol, en stor kallax-hylle til stoff og bittelitt garn, et skjĂŠrebord (laget av de smĂ„ kallax-hyllene som stĂ„r pĂ„ hjul og med bordplate pĂ„ toppen), et gammelt hĂžyt syskrin, en sĂ„nn tavle fra ikea med hull i som man kan sette bokser, kroker, klyper etc. pĂ„, en liten hylle og ikke minst masse, masse kreativt rotđ€Ł Anonymkode: 52206...95c Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
MaskinfĂžrer Skrevet 23. oktober 2022 #3 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hobbyrommet mitt er fylt til randen av skrot đ 2 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 Masse rot og kaos! đ Det er neste prosjekt Ă„ rydde opp i her i huset. Anonymkode: 6d07b...bc9 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Ă h, du er heldig! DrĂžmmen er et helt eget syrom. Aller fĂžrst ville jeg tenkt over hvor mye rot og kaos du tĂ„ler. Personlig vil jeg helst ha ting i skuffer og skap og ha en ganske ren arbeidspult. Men der er man veldig forskjellig. Jeg ville ikke tapetsert alle veggene i et rom med hyller og oppheng, men konsentrert det til en del pĂ„ 1 av veggene. Ellers ville jeg fĂžlt at rommet ble for trangt. Ha heller ting pĂ„ gulvet eller lave skap hvis du Ăžnsker en luftigere fĂžlelse pĂ„ rommet. Pulten/bordet er kanskje det viktigste. Jeg ville hatt den under vinduet hvis mulig, for bĂ„de lys og utsikt. Jeg ville heller hatt et langt og smalt bord for mulighet til Ă„ legge ting pĂ„ bordet nĂ„r jeg satt med et prosjekt. Det er mye forskjellig pĂ„ Instagram, du kan se pĂ„ denne f. eks: https://www.instagram.com/explore/tags/sewingroom/  Anonymkode: b95c5...539 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
FrĂžkenfryd30 Skrevet 18. november 2022 #6 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg har 3 Pax-stammer med hyller og 5 skuffer i hver, i tillegg til 6-7 reoler, et sybord og en skuffeseksjon til dill dall đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg har kurvskuffer til mitt garn i garderobeskap. Flere smĂ„ med avdelere sĂ„ det er sortert pĂ„ farge og type. Har kommoder til smĂ„ting (alex og malm) Har to skrivebord i vinkel og over der har jeg tre nivĂ„er av hyller. Oppbevaring i gjennomsiktige bokser sĂ„ jeg kan se og som er merket. Sortert pĂ„ typer og/eller sesong. Har ogsĂ„ mye hengende i holdere pĂ„ veggen (sakser, pendler, penner ++) for Ă„ ikke ta opp sĂ„ mye bordplass. Stoff ligger i plastkasser i garderobeskapet, sortert etter type og/eller farge.  Har gjennomsiktige 33x33 cm bokser til trĂ„der som er stablet i bokhylle (fordi jeg syr mindre enn andre hobbyer) MĂžnstre i tidsskriftholdere. Dess stĂžrre og styggere dess mer skjult⊠Jeg hadde fĂžr rom med pult ved vindu, men jeg ville prĂžvesittet i ulike tider pĂ„ dĂžgnet med sol for Ă„ se hvor ideelt det er. Jeg mĂ„tte flytte det til en vegg uten direkte sol ellers fikk jeg hodepine.  Jeg ville hatt en kommode med jul til ting som kunne kombinert med strykebrett sĂ„ man kan velge Ă„ flytte det bort nĂ„r det trengs. Jeg har satt hjul pĂ„ to kallax som jeg har a3 primter pĂ„ og en Silhouette Cameo pĂ„ som tilsvarer det. De skyver jeg bort fra meg nĂ„r jeg ikke trenger de.  Jeg har stort teppe under stolen selv om det kan bli litt gris med mine hobbyer, men det er deiligere for beina. Lyset i taket er hvitt lys. Har masse pynt og bilder pĂ„ veggene.  Anonymkode: ab751...5ab Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
rampeguri Skrevet 19. november 2022 #8 Del Skrevet 19. november 2022 Jeg driver og setter opp 2 pax garderobeskap nĂ„ - av de som gĂ„r helt opp taket og er 1 meter brede. I utgangspunktet skulle ett av de pĂ„ soverommet - men der var det akkurat ikke plass....(hadde de med meg da jeg flyttet - ellers hadde jeg hatt ett pax-skap pĂ„ hobbyrommet og et annet skap pĂ„ soverommet...). Har ett skrivebord med plass til 1 symaskin (til nĂžd 2 - MICKE Arbeidsbord, hvit, 73x50 cm - IKEA) og et skrivebord som er litt stĂžrre til arbeidsbord. Det siste venter pĂ„ Ă„ bli bĂŠrt opp, men mĂ„ vente til jeg fĂ„r hjelp til det... Har ogsĂ„ skuffeseksjon til det lille skrivebordet (MICKE Skuffeseksjon pĂ„ hjul, hvit, 35x75 cm - IKEA) - den er egentlig ganske praktisk siden den har hjul. NĂ„r jeg har fĂ„tt dette pĂ„ plass sĂ„ skal jeg se hva mer jeg fĂ„r plass til. Har 2 kallaxhyller jeg kan bruke (med 2x2 rom), og trofast lekeoppbevaring fra Ikea som ungene ikke bruker lenger (TROFAST Oppbevaringskombinasjon, hvit/grĂ„, 99x44x94 cm - IKEA). Men mĂ„ se hva jeg fĂ„r plass til og hva jeg trenger. Vurderer Ă„ fĂ„ tak i en bokhylle og ha istedenfor Trofast. Har sĂ„nt hĂžyt syskrin - men det kommer nok til Ă„ stĂ„ i stua sĂ„ jeg slipper Ă„ gĂ„ opp hver gang jeg trenger et-eller-annet (saks, nĂ„l, trĂ„d, mĂ„lebĂ„nd osv). Har ogsĂ„ en rokk som nok kommer til Ă„ fĂ„ stĂ„ i stua - den er et fint mĂžbel i tillegg til at det kan bli litt for trangt til den pĂ„ hobbyrommet...  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ