Gå til innhold

Gaver til en 9åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selger de rimelige ringer til en 9/10år gammel gutt? 

Evt andre tips til gaver å ha i pakke kalender? Som ikke er kjempe dyrt? Har tenkt på fotballsokker også da han er intr i fotball og er aktiv. 

Anonymkode: 72bfc...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer vet jeg ikke hvor man får kjøpt men jeg har kjøpt en del "tull" på normal, kosesokker og vanlige sokker med julemotiv, noe godteri og vanlige ting man trenger som deo/tannkost/ shampoo osv.. På en del lekebutikker er det jo og masse rart å finne av slike småting som er kjekt å ha. 

På noen av dagene har jeg lagt oppi ting vi kan gjøre gamingnatt, kinokveld, trampolinepark osv. Ting vi hadde gjort uansett men som er kjekt å putte opp i med de "kjedelige" tingene... 😄 

Anonymkode: 40be0...eeb

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ringer vet jeg ikke hvor man får kjøpt men jeg har kjøpt en del "tull" på normal, kosesokker og vanlige sokker med julemotiv, noe godteri og vanlige ting man trenger som deo/tannkost/ shampoo osv.. På en del lekebutikker er det jo og masse rart å finne av slike småting som er kjekt å ha. 

På noen av dagene har jeg lagt oppi ting vi kan gjøre gamingnatt, kinokveld, trampolinepark osv. Ting vi hadde gjort uansett men som er kjekt å putte opp i med de "kjedelige" tingene... 😄 

Anonymkode: 40be0...eeb

Tusen takk for tips, skal sjekke ut lekebutikken også ja 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for tips, skal sjekke ut lekebutikken også ja 😄

De har som regel masse rart liggende rundt 😄 Kom på en ting til og det var at du kan finne noe kule småting på ark og når de har tilbud, de har jo ofte 40% på hele butikken, er jo sånn en gang i måneden eller noe og nå blir det nok en del tilbud rundt omkring med tanke på black week og friday. 

• Nyttig 1
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (37 minutter siden):

De har som regel masse rart liggende rundt 😄 Kom på en ting til og det var at du kan finne noe kule småting på ark og når de har tilbud, de har jo ofte 40% på hele butikken, er jo sånn en gang i måneden eller noe og nå blir det nok en del tilbud rundt omkring med tanke på black week og friday. 

Nice 😄 Fant en del sånn Juicy Couture smykke sett etc på Extra leker - så da fant jeg en del gaver der til jenten. 

Tipper det sikkert blir en del snop og sjokolade til gutten, samt noe tulle greier fra normal etc. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvor selger de rimelige ringer til en 9/10år gammel gutt? 

Evt andre tips til gaver å ha i pakke kalender? Som ikke er kjempe dyrt? Har tenkt på fotballsokker også da han er intr i fotball og er aktiv. 

bjørklund

Anonymkode: f5b9c...b5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 16.26):

bjørklund

Anonymkode: f5b9c...b5c

Takk, kan jo gå inn der å sjekke også 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...