AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg hadde litt bekkenproblemer i svangerskapet fra ca midt i 2, trimester. Det ble verre etterhvert utover svangerskapet, men var ikke invalidiserende. Nå har det gått 5 mnd siden fødsel og jeg har fått vond korsrygg og setemuskulatur/bakside lår som bare blir verre. Kan ikke gå en tur feks. Må si jeg begynner å bli litt bekymra for om jeg noen gang blir normal igjen….. Nå er det såpass ille at jeg ikke vil kunne jobbe dersom det ikke blir bedre. Fikk en stor baby og tøff fødsel med vakum som jeg har lest kan være medvirkende faktor. Har vært hos naprapat, men får bare tilbakefall til tross for behandling. Jeg har vært flink til å gjøre knipeøvelser. Er det noen som har noen råd/tips å komme med som er egenerfart? Solskinnshistorier? Anonymkode: bae66...fb6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg var tilbake til noenlunde normal to år etter første svangerskap med invalidiserende bekkenløsning. Gravid igjen fire år etter første barn, ikke like ille den gangen og bra igjen et halvt år etter fødsel. Hadde utbytte av manuellterapeut begge ganger. Slyngetrening har veldokumentert effekt. Naprapat og kiropraktor har ikke det. Eldste barn er 14 nå. Jeg er uten bekkenproblemer i det daglige, men må sove i god seng, unngå skigåing og dårlige sko. Anonymkode: 02403...b75
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg syns fysioterapeut / manuellterapeut hjalp masse. Anonymkode: ffa43...379
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Godt å høre at det er håp Anonymkode: bae66...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå