Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har bakgrunn fra Pakistan. Bodd i Norge i ca 20 år. Til jul eller neste sommer har jeg lyst til å invitere min søster til Norge. At hun kommer hit på besøksvisum for et par uker. Hun har tre barn på 4'7 og 9 år. Vil barna også få visum? 

Anonymkode: 7d7bf...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei

Jeg har bakgrunn fra Pakistan. Bodd i Norge i ca 20 år. Til jul eller neste sommer har jeg lyst til å invitere min søster til Norge. At hun kommer hit på besøksvisum for et par uker. Hun har tre barn på 4'7 og 9 år. Vil barna også få visum? 

Ja det kan gå: https://udi.no/skal-soke/besok-og-visum/besoksvisum-til-norge/?c=pak#link-758 :)

Anonymkode: fd8f5...85f

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Takk :)

men denne siden har jeg åpnet før også og jeg finner ingen ting om søkers barn kan få visum. Hvor står dette?

søstera mi er 40 år gammel hvis det har noe å si. De er godt etablerte, har god  økonomi og har stor tilknytning til landet sitt så det er ingen sjans for at de ikke reiser tilbake ( slik det står på udi)

Ts

Skrevet

?

Skrevet
Sitat

Hvis du har spørsmål om besøksvisum, kan du kontakte ambassaden eller konsulatet der du skal søke.

Står det på den siden. Det er kanskje mer hensiktsmessig å gjøre det, så får dere et sikrere svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...