AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Vår vakre søte golden retriver Goldie døde i da, hun har vert litt dårlig i form i det siste og er blind, hun var nesten 12 år, så ble kjempe gammel ,så var ikke veldig uventet,men gjør likevel så vondt. Heldigvis skaffet vi en kattunge og valp til i sommer, så er jo litt trøst i dem ❤️ Men det gjør virkelig vondt. og både Mio ( nye valpen husky ) og Leo ( kattungen ) går rundt leter og er ganske lei seg de også. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette,men måtte bare få det ut et sted :,( Anonymkode: 6e498...a3e 10
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Beklager sorgen❤️ Jeg vet hvor vondt det gjør å miste et kjært familiemedlem som en hund jo blir. Det kan gjøre vondt lenge, men det er en trøst i andre dyr synes jeg. Ta vare på de gode minnene! Anonymkode: 8387d...463
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Beklager sorgen❤️ Jeg vet hvor vondt det gjør å miste et kjært familiemedlem som en hund jo blir. Det kan gjøre vondt lenge, men det er en trøst i andre dyr synes jeg. Ta vare på de gode minnene! Anonymkode: 8387d...463 takk ❤️ fikk henne på konfirmasjon min Anonymkode: 6e498...a3e 1
Tulla25j Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Masse gode tanker ♥️ Mistet selv vår familiehund for litt over en mnd siden, fortsatt tomt 😕 Vi har også en til, men blir ikke det samme!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 Tulla25j skrev (19 timer siden): Masse gode tanker ♥️ Mistet selv vår familiehund for litt over en mnd siden, fortsatt tomt 😕 Vi har også en til, men blir ikke det samme! Tusen takk ,merker savnet er så stort, er forsatt vondt og se de 2 små kattungen og valpen går og lete og barna gråter mye,men håper det blir lettere med tiden, må tenke på at dette faktisk var best for henne tross alt hvor vondt det er Anonymkode: 6e498...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå