Gå til innhold

Ville du valgt utseende fremfor bra sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Om dere måtte velge, hva ville dere valgt fint utseende (ut fra deres preferanser), men dårlig sex eller utseende som ikke tenner dere, men bra sex.

Bra sex kan også innebærer at partneren har kroppsdeler som kan bidra til bra sex.

Endret av Mr.SukkerFri
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er også mentalt, om hu er fin å se på så blir sex automatisk deiligere for meg.

Anonymkode: d0dad...453

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Sex betyr ganske lite for min del, så av de to passe teite valgene, velger jeg en som ser bra ut🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a451f...577

• Nyttig 3
Skrevet
Mr.SukkerFri skrev (25 minutter siden):

Bra sex kan også innebærer at partneren har kroppsdeler som kan bidra til bra sex.

Høres ut som noe Dahmer ville ha sagt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Sex trumfer mye!

Anonymkode: f43cb...f47

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Full Ugle said:

Høres ut som noe Dahmer ville ha sagt. 

Tja, la meg utdype litt, f.eks.: leste flere tråder hvor man delte sine erfaringer med liten/tynn penis.

Endret av Mr.SukkerFri
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sex trumfer mye!

Altså. Det hjelper ikke hvor bra du ser ut om sexen er dårlig. Da kan jeg like gjerne være singel. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Altså. Det hjelper ikke hvor bra du ser ut om sexen er dårlig. Da kan jeg like gjerne være singel. 

Man kan ta fine bilder sammen ?

Skrevet

Har vært i forhold med en kjekk fyr men veldig dårlig sex. Funka ikke, velger bra sex. 

Anonymkode: 74c5f...b3a

• Liker 2
Skrevet

Velger bra sex.

Med mindre vi snakker repulsive person liksom. 

Skrevet

Hvis ikke utseende er der så hjelper det ikke hvor bra sexen er

Anonymkode: 7326c...570

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jo penere mann, jo dårligere sex. 

Er han omsvermet av damer som sloss om å tre seg på pikken, så trenger han ikke å jobbe for det. 

Anonymkode: 65328...675

• Liker 2
Skrevet

Ingen kan tvinge meg til å velge vekk det ene for det andre. Bra utseende og bra sex er et minimum 

Anonymkode: 59aae...931

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg for min del kan ha bra sex alene😁partner må se bra ut, ellers blir ikke sex bra, har bare sex med pene mennesker, får ikke tenning ellers

Skrevet

Blir ikke bra sex med ett dårlig utseende.

Og en kroppsdel kan ikke gjøre sex bra alene.

Anonymkode: 16199...84d

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Bra sex. Bra sex får deg til å se en gang til, med nye øyne.

Skrevet

Bra sex trumfer utseende. 
Dessuten er det bra for forholdet, og fører til at jeg synes han blir kjekkere og kjekkere med årene. 

• Liker 2
Skrevet

Utseendet må tenne meg, men mannen må jo ikke være pen. Faktisk helst ikke. Ingen av mine kjærester har objektivt sett vært veldig pene og jeg har aldri vært interessert i en som er typisk pen, heller.

Så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal svare. Sex er enormt viktig for meg, men jeg klarer jo ikke å nyte sex, hvis jeg ikke tenner på mannen. Tenning handler derimot ikke om hvor pen mannen er, men om at jeg tenner på duften hans og at vi får en emosjonell kontakt.

Anonymkode: e6ebc...c18

• Liker 1
Skrevet

Ja, sex handler mye om å kommunisere hva du ønsker og liker - og det går jo an å fikse. Dårlig utseende er litt verre å fikse😆 

Anonymkode: fd175...768

Skrevet

Hvis sexen er bra, så kan han jo ikke være direkte frastøtende, for da hadde det ikke blitt bra. :P Så jeg hadde valgt bra sex, uten tvil.

Mannen min er verdens deiligste for meg (selv om jeg ser at han ikke er det objektivt sett), og det er jo delvis fordi jeg assosierer kroppen hans med mange gode opplevelser. ;) Og fordi jeg elsker ham da selvfølgelig.

Anonymkode: 1217c...705

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...