Mr.SukkerFri Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Et parforhold handler om flere ting, hvor mye skal sexdelen veie inn hvis andre ting fungerer bra ? Hva om har barn ? Endret 22. oktober 2022 av Mr.SukkerFri
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Ja. Funker ikke sexen pga enten dårlig seksuell kjemi, egoisme eller kroppsdeler som ikke strekker til fortsetter jeg ikke forholdet Anonymkode: 1495e...348
Mr.SukkerFri Skrevet 22. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja. Funker ikke sexen pga enten dårlig seksuell kjemi, egoisme eller kroppsdeler som ikke strekker til fortsetter jeg ikke forholdet Anonymkode: 1495e...348 Selv om man har barn ?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Mr.SukkerFri skrev (8 minutter siden): Selv om man har barn ? Ja. Hvorfor skulle det være noe hindring for å gjøre det slutt? Barna vil ha en lykkelig mor og det er usunt for barn å vokse opp å tro at et forhold skal være med så mye distanse og lite kjærtegn mellom mor og far. Da vil de selv godta dårlige forhold og tro at det er sånn det skal være. Anonymkode: 1495e...348
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Mr.SukkerFri skrev (1 time siden): Et parforhold handler om flere ting, hvor mye skal sexdelen veie inn hvis andre ting fungerer bra ? Hva om har barn ? Da veier det ingen ting. Hadde aldri gått fra partneren min grunnet sex. Anonymkode: ad7fb...303 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Barn kommer før sex. Om man velger å se barna sine halvparten av tiden, eller ennå verre, annenhver helg, fordi man prioriterer tissen sin....nei vettu hva. De burde aldri formert seg. Anonymkode: a1728...969
Blåjojo Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Hadde det vært et nytt forhold ville jeg vurdert å avslutte det om sexen var dårlig. Finnes ikke en kroppsdel som ikke strekker til, annet enn hjernen. Om det skjedde noe i et godt etablert forhold sånn at vi ikke kunne ha like bra sex lengre ville jeg blitt i forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå