Gå til innhold

Hvordan gå frem for å ha oftere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ff med en fyr noen uker nå, men synes vi har for lite sex. Ser hverandre 1-2 ganger i uken, men har ikke sex hver gang. 

Det var han som tok opp temaet, og som stort sett har tatt initiativ til nå, men jeg ønsker meg som sagt mer sex, og at vi kan kose mer når vi er sammen. Er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, og hva jeg skal si. 

Noen tips?

Anonymkode: a8ea3...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke ganske rart å være fuckfriends, men ikke ha sex hver gang dere sees? Er ikke sexen hele poenget med å møte en fuckfriend?

Du får ta mer initiativ selv da, begynn å kline og ta på han når dere er sammen så leder gjerne det ene til det andre.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
blåtimen skrev (40 minutter siden):

Er det ikke ganske rart å være fuckfriends, men ikke ha sex hver gang dere sees? Er ikke sexen hele poenget med å møte en fuckfriend?

Du får ta mer initiativ selv da, begynn å kline og ta på han når dere er sammen så leder gjerne det ene til det andre.

Vi har kjent hverandre ganske lenge, og alltid funnet på mye gøy sammen. Det er som sagt nå nylig vi har begynt å ha sex.

Men kan vel ta mer initiativ selv ja.

Skrevet

Hva er du redd for? Bruk stemmen din, og si at du gjerne vil ha sex hver gang dere møtes. Det kan godt bero på den misforståelsen, at han tror han må fortsette å omgås deg som gamle venner, for ikke miste deg. Alternativt har han ikke høyere libido enn som så, og da vil du sikkert få beskjed om det. Verbal kommunikasjon er et gammelt triks, som flere kan lære seg. 

Anonymkode: 803e7...fa5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hva er du redd for? Bruk stemmen din, og si at du gjerne vil ha sex hver gang dere møtes. Det kan godt bero på den misforståelsen, at han tror han må fortsette å omgås deg som gamle venner, for ikke miste deg. Alternativt har han ikke høyere libido enn som så, og da vil du sikkert få beskjed om det. Verbal kommunikasjon er et gammelt triks, som flere kan lære seg. 

Anonymkode: 803e7...fa5

Skjønner jo at verbal kommunikasjon er nøkkelen her. Men trenger hjelp til hvordan ta det opp og hva jeg kan si.

Skrevet

Har dere definert dere som ff? Kan jo hende han vil noe seriøst siden han unngår sex hver gang? Uansett så har man ikke noen posisjon til å kreve det ene eller andre men det er helt innafor å si at du gjerne vil ha sex oftere og selv initiere til sex når dere er sammen de gangene han ikke initierer til sex

Anonymkode: 7257a...396

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har dere definert dere som ff? Kan jo hende han vil noe seriøst siden han unngår sex hver gang? Uansett så har man ikke noen posisjon til å kreve det ene eller andre men det er helt innafor å si at du gjerne vil ha sex oftere og selv initiere til sex når dere er sammen de gangene han ikke initierer til sex

Det var han som først definerte oss som det for noen uker siden. Har hatt sex noen ganger etter det, men også møttes en del ganger uten å ha sex. 

Har snakket om det for en stund siden og da sa han at han ikke var ute etter kjæreste.

Saken er at jeg aldri har tenkt på han som en det var aktuelt å ha sex med, men det var jo sinnsykt godt, så vil gjerne ha det oftere.

Ts

Skrevet

Høres ut som interessen i deg ikke er mer enn sex når det passer seg. Husk at menn kan godt ha sex med noen som de har null interesse i å kose med. Kosing er noe man gjør med jenter man synes noe ekstra om, eller er sykt digg. Knulling kan man gjøre med så mangt. 

Anonymkode: da9c8...b7b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det var han som først definerte oss som det for noen uker siden. Har hatt sex noen ganger etter det, men også møttes en del ganger uten å ha sex. 

Har snakket om det for en stund siden og da sa han at han ikke var ute etter kjæreste.

Saken er at jeg aldri har tenkt på han som en det var aktuelt å ha sex med, men det var jo sinnsykt godt, så vil gjerne ha det oftere.

Ts

Da er ikke sexbehovet hans like stort som ditt eller han ligger med andre også. Som ff kan du ikke forvente mer enn du får men du kan fritt skaffe en annen ff 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er ikke sexbehovet hans like stort som ditt eller han ligger med andre også. Som ff kan du ikke forvente mer enn du får men du kan fritt skaffe en annen ff 

Vet han ikke ligger med andre, så det er muligens bare ulikt sexbehov da. Har lovd at vi ikke skal ligge med andre pga. fare for sykdommer osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts

Si dette👍

Anonymkode: 636f4...c51

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Si dette👍

Anonymkode: 636f4...c51

Det har jeg allerede gjort😅

• Liker 1
Skrevet

Hmm, ulik sexlyst er "problemet" som er vanskelig å endre.. Og det er nesten klink umulig å endre det på en annen person også..

Jeg skjønner bare ikke menn som beskriver seg selv som en FF, når de ikke har sex ved enhver anledning? Og så lurere jeg veldig på hvorfor de ikke har sex med en kvinne som alltid vil ha sex?

FF-forhold er jo for å mette den seksuelle trangen, og ikke minst å ha en velfungerende vennskap.. Litt, eller veldig dumt å finne seg en FF som ikke har sexlyst.. da hadde jeg nok blitt skuffet av meg selv, for at vi ikke fant ut dette før vennskapet startet😇

Du kan igrunn si hva du vil, men det kommer ikke til å endre sexlysten hans, det er jeg brennsikker på.

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Hmm, ulik sexlyst er "problemet" som er vanskelig å endre.. Og det er nesten klink umulig å endre det på en annen person også..

Jeg skjønner bare ikke menn som beskriver seg selv som en FF, når de ikke har sex ved enhver anledning? Og så lurere jeg veldig på hvorfor de ikke har sex med en kvinne som alltid vil ha sex?

FF-forhold er jo for å mette den seksuelle trangen, og ikke minst å ha en velfungerende vennskap.. Litt, eller veldig dumt å finne seg en FF som ikke har sexlyst.. da hadde jeg nok blitt skuffet av meg selv, for at vi ikke fant ut dette før vennskapet startet😇

Du kan igrunn si hva du vil, men det kommer ikke til å endre sexlysten hans, det er jeg brennsikker på.

Lurer litt på at det ikke har med sexlysten å gjøre, men at han er litt redd for å «mase» på meg. Vi har jo vært gode venner en stund, men aldri snakket om sex egentlig.

Så jeg må nok bare finne en måte å formidle at jeg synes sex med han er skikkelig deilig og at jeg ønsker det oftere.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer litt på at det ikke har med sexlysten å gjøre, men at han er litt redd for å «mase» på meg. Vi har jo vært gode venner en stund, men aldri snakket om sex egentlig.

Så jeg må nok bare finne en måte å formidle at jeg synes sex med han er skikkelig deilig og at jeg ønsker det oftere.

ts

"Jeg hadde det så sykt digg sist vi lå sammen, gleder meg til å gjenta det🤩" for eks. Ikke overtenk, bare si det du tenker! 

Skrevet
blåtimen skrev (5 timer siden):

"Jeg hadde det så sykt digg sist vi lå sammen, gleder meg til å gjenta det🤩" for eks. Ikke overtenk, bare si det du tenker! 

Ja, må nok bare gjøre det. Har nok overtenkt hele greia litt.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 18.39):

Er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, og hva jeg skal si. 

Noen tips?

«Pule?» er et spørsmål jeg har stor lykke med å stille.

Skrevet
Snok1 skrev (32 minutter siden):

«Pule?» er et spørsmål jeg har stor lykke med å stille.

Haha! Ja men da skal jeg prøve det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Haha! Ja men da skal jeg prøve det.

Jeg var seriøs. Det virker påfallende ofte, og ikke bare med en fast partner. Lykke til!

Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Jeg var seriøs. Det virker påfallende ofte, og ikke bare med en fast partner. Lykke til!

Jeg var også seriøs. Det var bare et så latterlig enkelt forslag at det hadde ikke falt meg inn at jeg bare kunne spørre på den måten! Genialt😁👌🏻

ts

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...