AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Dere som hadde en "klistremerke" baby, hvordan ble denne babyen som barn og når den vokste til? Anonymkode: 44059...e2a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Beklager min uvitenhet, men hva er en klistremerkebaby? Anonymkode: 552be...4f4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Fremdeles veldig knyttet til meg, og ser aldri for meg at den ungen noen sinne blir pappadalt 😂 Anonymkode: bcfb2...f0e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Beklager min uvitenhet, men hva er en klistremerkebaby? Anonymkode: 552be...4f4 Ben som kun godtar å sitte på foreldrene og kun der, ikke vippestol, seng, vogn, stol, babygym, gulvet, sofaen osv. Anonymkode: 44059...e2a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Veldig trygge. Mye tryggere enn andre på samme alder. De fikk det de trengte og dette gav dem mulighet til å gi slipp på meg nå DE var klare. det er litt tungt når de er helt små, men herregud så glad jeg er jeg lot dem få all den nærheten de trengte ❤️ Anonymkode: fc029...315 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager min uvitenhet, men hva er en klistremerkebaby? Anonymkode: 552be...4f4 Ok. Jeg googlet meg til svaret. Og det blir helt sikkert folk av disse klistrende også. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fremdeles veldig knyttet til meg, og ser aldri for meg at den ungen noen sinne blir pappadalt 😂 Anonymkode: bcfb2...f0e Jeg var sånn: mamma, mamma, mamma, mamma, mamma i flere måneder....og deretter PAPPA,PAPPA,PAPPA og aldri mer mamma.. Nyt klistret ditt, det varer sjelden evig. Det er bare faser.. Anonymkode: 552be...4f4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 Han like trygg som som sine søsken. Smart, mye godt humør, snill, litt følsom. Helt herlig gutt. Krevende som baby, men jammen var det verdt strevet 😆 Anonymkode: 2dde9...7c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 Veldig trygg jente på 5 år. Pliktoppfyllende, hjelpsom og omtenksom. Lite trass. Virker veldig klar for skolestart til høsten. Men du verden for en barseltid. Var ikke mange minuttene vi var adskilt det første året. Takk og lov for bæresjal! Anonymkode: 92112...38a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dere som hadde en "klistremerke" baby, hvordan ble denne babyen som barn og når den vokste til? Anonymkode: 44059...e2a utrolig glad at mine ikke var det... sikkelig slitsomt min venninnes barn var slik og vil ikke ligge borte og må alltid være nær mamman sin ,de er 7 og 9 nå Anonymkode: 812c6...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 Aktiv, sosial, følsom. Ikke så veldig kosete. Søsteren, som sov godt i sin egen seng og pludret i vei på matten på gulvet, har alltid vært veldig glad i å sitte på fanget, og kommer inn til oss foreldre i løpet av natten. Men det tidligere klistremerket vil helst sitte på sin egen plass i sofaen, ikke inntil noen. Eller, aller helst vil hun sitte oppå sofaryggen eller ligge med beina oppetter ryggstøet og hodet utfor kanten eller noe, hun sitter sjelden i ro. Hun er ikke sjenert, trygg i sosiale situasjoner og prater lett med alle. Men hun tar mye innover seg, og grubler en del. Anonymkode: bcd4f...76c 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 Han er helt normal såvidt jeg kan se. Fortsatt veldig kosete da, men kan fint være ute med venner i timesvis og overnatte borte uten å savne meg. Har sovet på eget rom siden han var 2 år uten problemer, elsket barnehagen og gråt aldri ved levering. Det meste etter babytiden har egentlig gått over all forventning. Anonymkode: d4add...e92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå