Ramy Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Jeg har veldig lyst på en ny parfyme, men finner sjelden en jeg klarer å gå med. Ømfintlig nese.... Har Ralph av Ralph Lauren, og den har jeg brukt i mange år, men kan tenke meg å bytte den ut siden jeg har brukt den så lenge. Bruker Gucci (Eau de Toilette II) av og til, men er ikke helt fornøyd med den. Noen tips til en god parfyme som ikke lukter for stramt?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Jeg håper å få den nye Escada Signature til jul, synes den er frisk og veldig god
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Den eneste måten å få en god parfyme er å prøve dem selv! Parfyme handler om å finne noe som kler personligheten din.
Ramy Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2005 Den eneste måten å få en god parfyme er å prøve dem selv! Parfyme handler om å finne noe som kler personligheten din. ← vel det er jeg jo klar over... men er jo litt greit å ha noen alternativ i tankene før man kommer til parfymeriet...
Milly:) Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 'Clinique - Happy to be' er frisk og ganske mild
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Promesse frå Cacharel ← Den ønsker jeg meg også
Cuba Skrevet 3. desember 2005 #9 Skrevet 3. desember 2005 Hvilken Ralph Lauren bruker du da? Jeg liker både Blue og Romance jeg! Romance er jo veldig god da og heller ikke så sterk! Vil ha ny til jul!!!
Saeria Skrevet 3. desember 2005 #10 Skrevet 3. desember 2005 L'Eau D'Issey av Issey Miyake. En lett ,behagelig og frisk duft. (Ikke for sporty "Ajax sitron" frisk )
Lillesøster Skrevet 3. desember 2005 #11 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg TROUBLE fra Bouceron.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå