AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Del Skrevet 22. oktober 2022 Lurer på om noen har en god marinade til biffstrimler som jeg skal ha på pizza? Prøvde å google litt, men syns ikke det kom så mange resultater. Sist så syns jeg rett og slett pizzaen bare smakte veldig "kjøttete" 😛 Vil ha mye smak. Anonymkode: f2c93...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 22. oktober 2022 #2 Del Skrevet 22. oktober 2022 Du kan gjøre det enkelt å bruke ferdigkjøpt marinader, tacokrydder eller fajitaskrydder. Vil du krydre selv kan jeg anbefale å lage en stor porsjon med krydder som du smaker deg frem til at er riktig for deg. Prøv for eksempel dette: salt, sort nykvernet pepper, løkpulver, hvitløkspulver, tomatpulver, paprikapulver (gjerne røkt), spisskumminpulver (gir "taco"smak), tørket oregano, korianderpulver, ingefærpulver, kajennepulver og litt sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Del Skrevet 22. oktober 2022 shiracha(?), olje, salt, pepper og løkpulver!!! Det gir såååå mye smak og er skikkelig godt Anonymkode: 6519b...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 hvis du først skal bruke biff (eks indre/ytre/mørbrad) så er vel poenget at det smaker kjøtt? hvis målet er "marinadesmak"/sterk krydder så er nok kjøttdeig, svin, kylling like bra - og halv pris. biff kan gjerne marineres i olivenolje, salt, pepper, sitron, hvitløk etc. gir smak uten å ta livet av kjøttsmaken Anonymkode: 98aad...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå