Gå til innhold

Hvor gammel var barnet deres første gang det fikk ha barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er normen å gjøre dette allerede i barnehagealder? Hvor gammel var ditt barn første gang dere stelte i stand  barnebursdag? 

Anonymkode: c48d7...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kun familie selskap frem til skolealder. 

Anonymkode: 04e7d...418

• Liker 1
Skrevet

Her er det vanlig å starte til 4-årsdagen

Anonymkode: 33d48...eb6

• Liker 1
Skrevet

Min var 2 år. Hadde bare tre barn på bursdagen og det var barna til mine venninner.

Anonymkode: 5e788...17b

Skrevet

4 år med barnebursdag er normalen her😊

Anonymkode: fda64...c27

• Liker 1
Skrevet

I barnehagen her er det vanlig å begynne fra de er 4 år. 

Jeg har en del venninner med barn på samme alder, så vi har hatt barnebursdag fra 2årsdagen. Jeg har da invitert venninner med barn i besøket

Anonymkode: 99467...4ab

Skrevet

5 års dag er vanlig her ☺️

Skrevet

Begynte fra 4 år. Det samme gjorde de fleste andre barna i avdelingen. Men noen ventet til 5 år og siste året. 

Anonymkode: a90f6...642

• Liker 1
Skrevet

4-5 år har vært normen her. :) Vi hadde vel første bursdag når han ble 5, var vel da han ytret ønske om det selv og, før det så var det "familiebursdag" hvis jeg ikke husker helt feil.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er normen å gjøre dette allerede i barnehagealder? Hvor gammel var ditt barn første gang dere stelte i stand  barnebursdag? 

Anonymkode: c48d7...e37

5år ,da ville hn selv :)

Anonymkode: 574c1...e04

Skrevet

Datteren min var 4. i helles barnehage kjørte «alle» bursdag fra barnet fylte 3 år.

Sønnen min hadde første da han ble 5 år. Litt umoden for alderen, og de fleste ventet til 5 års dagen i hans barnehage, så da ble det sånn.

Anonymkode: bac55...46c

Skrevet

Startet når han var 3 år, men da inviterte vi bare 4 stk fra barnehagen :)

Skrevet

3 år er vanlig her

Anonymkode: 352dd...52b

• Liker 1
Skrevet

Noen begynte å invitere i 3 årsdag. Da måtte foreldre være med. Så det var alt for tidlig.

Men fra 5 år var de alene. Ofte gikk vi sammen flere barn, og da var vi en del voksne som passet på. 

Anonymkode: 46063...0b1

Skrevet

Barna mine hadde barneselskap fra året de fylte 3, inviterte jevnaldrende fra barnehagen. Liten barnehage med 24 plasser 0-6 år, så var ikke flere enn 4-5 små gjester (som hadde forelder med såklart). 

Skrevet

Vår eldste hadde barneselskap da han ble 1 år, men det var med barselgruppen. Samme på 2 og 3 årsdagen. Det var en veldig sammensveiset barselgruppe da. Fra 4 år ble det selskap med barna fra barnehagen. 

Vårt yngste barn hadde vel første barneselskap på 4 årsdagen, med barn fra barnehagen. 

Anonymkode: 4e51f...11b

Skrevet

Hva som er vanlig kommer vel an på hvor du bor. Min var 5 fordi de andre på avdelingen i barnehagen begynte med det da. 

Anonymkode: f57dd...6d3

Skrevet

Eldste var 4 år. 

Yngste var 5 år, pga korona da han var 4.

I vår barnehage er det vanlig med barnebursdag fra 4 år. 

Anonymkode: be6c3...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...