AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Er alderen og mangelen på "wow! utseende" et stort minus? Med normal mener jeg en trofast type som er snill, har humor, jobb og uten en hel masse "gærne ekser". Men krever ikke at han skal være barnløs, barn går helt fint. Også må hygienen være på plass. Og helst ikke overvektig type fedme. Noen kosekilo er helt Ok. Hva tror dere? Burde jeg gi nettdating en sjanse? Jeg har ikke akkurat veldig strenge krav? Anonymkode: 4ed91...06c 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er alderen og mangelen på "wow! utseende" et stort minus? Med normal mener jeg en trofast type som er snill, har humor, jobb og uten en hel masse "gærne ekser". Men krever ikke at han skal være barnløs, barn går helt fint. Også må hygienen være på plass. Og helst ikke overvektig type fedme. Noen kosekilo er helt Ok. Hva tror dere? Burde jeg gi nettdating en sjanse? Jeg har ikke akkurat veldig strenge krav? Anonymkode: 4ed91...06c Høyde spiller heller ingen rolle for meg, glemte å si. Er 177 selv. Anonymkode: 4ed91...06c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Nei. Du finner ikke normale menn via nettdating. Anonymkode: 522fe...19d 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Det er da dritlett for en normal 30 år gammel dame å få kjæreste. Se deg rundt, de fleste som passer den beskrivelsen har da type. Anonymkode: 82c91...af6 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Det er ingenting i veien med deg, men du finner ikke normale menn på nettdating. Kun «hyggelig «gutt» 49, bor hjemme hos mor. Rævva kvinnesyn, dårlig økonomi, aldri vært i langvarig forhold». Anonymkode: f93ca...317 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Hadde jeg vært på nettdating så hadde jeg absolutt gitt deg en sjanse. Eneste som trekker litt ned er at du ikke trener. Pleide ikke trene i mange år selv, trener og prøver holde meg i form. Ikke fordi jeg nødvendigvis vil se bra ut for damene, men fordi jeg liker hva jeg ser i speilet og jeg liker fremgangen. Pleide å være han med kosekilo og har ved en tid i livet mitt vært over i fedmekategorien også. Derfor liker jeg å føler meg bedre hver gang jeg ser meg selv i speilet før jeg går i dusjen. Ellers tror jeg du har alt menn ser etter. Stabilitet, trofasthet og at du er god og vil godt. Kroppen er sikkert ikke så ille som du tror, så lenge du ikke er overvektig. Tenker ikke BMI, men tenker mer i retning av at du gir totalt faen i hva du gjør med kroppen. Jeg personlig blir litt tent når jeg ser dama er litt myk. Supertrente damer med sixpack og markerte muskler er ikke min greie, men heller ikke fedme på den andre siden av skalaen. Bare en gjennomsnittlig kropp som hun pynter på med fine klær. Ellers er en positiv personlighet, at hun smiler og bærer seg med selvtillit det mest attraktive. Så søk gjerne online om du kan, høyden din betyr ikke så mye som du tror. Lykke til. Anonymkode: ef00d...a56 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 Tviler sterkt på at dette er kravene du kommer til å stille i realiteten. I virkeligheten kommer du nok til å gå etter top 10-20% av mennene akkurat som alle andre kvinner. Anonymkode: 7007f...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 Utrent og ingen utdannelse trekker veldig ned. Anonymkode: 772c8...463 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tviler sterkt på at dette er kravene du kommer til å stille i realiteten. I virkeligheten kommer du nok til å gå etter top 10-20% av mennene akkurat som alle andre kvinner. Anonymkode: 7007f...a4a Men er ikke topp 10-20% en mann med et yrke som advokat, økonom, lege, entrepenør..? Og personlighetsmessig er en mann med karisma, selvtillit og en som "tar rommet" hvor enn han går? Og ikke minst har drømmekroppen og et klassisk kjekkasutseende? Nei, jeg forventer virkelig ikke noe slikt. Anonymkode: 4ed91...06c 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Tviler sterkt på at dette er kravene du kommer til å stille i realiteten. I virkeligheten kommer du nok til å gå etter top 10-20% av mennene akkurat som alle andre kvinner. Anonymkode: 7007f...a4a Nå gidder jeg ikke være for pirkete, men nyere tall har faktisk vist at det ikke lenger er en pareto foredeling (80/20) regelen, men nærmere 95/5. Ja du hørte riktig. Det har nå blitt slik at 5% av mennene får mesteparten av matchene på tinder. Anonymkode: ef00d...a56 1
Hareena Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Utrent og ingen utdannelse trekker veldig ned. Anonymkode: 772c8...463 Hva for noe?! Fagbrev er da virkelig en utdanning. 7 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Du finner ikke normale menn via nettdating. Anonymkode: 522fe...19d Enig. Men ikke fordi du ikke er bra nok, ts. Anonymkode: 46c20...508 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 Hareena skrev (3 minutter siden): Hva for noe?! Fagbrev er da virkelig en utdanning. Fagbrev er turn on for meg! Anonymkode: 12679...f8b 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Skrevet 22. oktober 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Men er ikke topp 10-20% en mann med et yrke som advokat, økonom, lege, entrepenør..? Og personlighetsmessig er en mann med karisma, selvtillit og en som "tar rommet" hvor enn han går? Og ikke minst har drømmekroppen og et klassisk kjekkasutseende? Nei, jeg forventer virkelig ikke noe slikt. Anonymkode: 4ed91...06c Høy, kraftig bygd, brede skuldre, store hender, markerte underarmer, mørk. Høy selvtillit, utadvendt, populær, mange venner, lidenskapelig opptatt av en hobby. Yrke er gjerne håndverker, økonomer og slik er ikke så populære i Norge. Men ja, det er disse mennene det er voldsom konkurranse om. Både på apper, byen og ellers. På tinder er konkurransen helt ekstrem om dem, på andre arenaer litt mindre ekstrem kanskje. Uansett, hvor vanskelig det er for deg å få kjæreste avhenger helt og holdent på hvor mange av punktene på lista over du ønsker. Andre krav som feks jobb, snill og ønsker barn får du lekende lett. Anonymkode: 82c91...af6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #15 Skrevet 22. oktober 2022 Min erfaring med nettdating er at det er lettere å finne oppegående personer på nettdating i de større byene. I min lille by er det veldig mye rart, tror jeg sveiper én av hundre til høyre, og den ene mannen har garantert ikke sveipet meg til høyre. Og jeg ser ikke etter «kjekkasene», jeg ønsker meg en god og snill mann med helt ordinært utseende, gjerne et varmt smil eller varme øyne, et eller annet som gjør at han ser snill og sympatisk ut. Men den type menn finner jeg veldig lite av på nettdating. Anonymkode: 8f772...b8a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #16 Skrevet 22. oktober 2022 Ja. Det er vel faktisk det vanligste av alt. Anonymkode: 57814...fd5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #17 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrent og ingen utdannelse trekker veldig ned. Anonymkode: 772c8...463 Fagbrev er yrkesutdannelse. Anonymkode: 57814...fd5 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #18 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min erfaring med nettdating er at det er lettere å finne oppegående personer på nettdating i de større byene. I min lille by er det veldig mye rart, tror jeg sveiper én av hundre til høyre, og den ene mannen har garantert ikke sveipet meg til høyre. Og jeg ser ikke etter «kjekkasene», jeg ønsker meg en god og snill mann med helt ordinært utseende, gjerne et varmt smil eller varme øyne, et eller annet som gjør at han ser snill og sympatisk ut. Men den type menn finner jeg veldig lite av på nettdating. Anonymkode: 8f772...b8a Ikke gi opp håpet det finnes noen for alle, men ikke senk kravene dine for noen, da blir du heller singel ❤️ Anonymkode: 666a8...214 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #19 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er alderen og mangelen på "wow! utseende" et stort minus? Med normal mener jeg en trofast type som er snill, har humor, jobb og uten en hel masse "gærne ekser". Men krever ikke at han skal være barnløs, barn går helt fint. Også må hygienen være på plass. Og helst ikke overvektig type fedme. Noen kosekilo er helt Ok. Hva tror dere? Burde jeg gi nettdating en sjanse? Jeg har ikke akkurat veldig strenge krav? Anonymkode: 4ed91...06c nja, sjansen for at nettdating fungerer er vel sånn 1 av 10000-sjanse. Altfor mye som skal klaffe. Ville ikke gjort det. Anonymkode: 7308e...f91
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå gidder jeg ikke være for pirkete, men nyere tall har faktisk vist at det ikke lenger er en pareto foredeling (80/20) regelen, men nærmere 95/5. Ja du hørte riktig. Det har nå blitt slik at 5% av mennene får mesteparten av matchene på tinder. Anonymkode: ef00d...a56 Hvordan er dette relevant for tråden? Uansett kan du gjerne komme med en kilde. Pareto betyr at 20% får 80% av likes/matcher. Det står jo ikke i veien for at 5% kan få 51% av likes, altså mesteparten. Anonymkode: 2aa80...4f9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå