AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Hei, jeg skal flytte til en helt annen by fra familien min. Jeg har kjøpt tre katter og to hunder men min lillesøster vil ha dem. Jeg føler ikke trygd at hun kan passe på dem siden hun er psykisk syk og uansvarlig. Jeg føler hele familien og sikkert andre kommer til å dømme meg at jeg tar alle 5 dyrene. Noe tips? Anonymkode: ffb0a...3c2
Macro Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Hvem eier dyrene? Det er et bra sted å starte. Ser jo at det er deg. Da er saken biff. Endret 22. oktober 2022 av Macro Overså info
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Er vanlig at en tar med seg dyrene sine, om du er eier så tar du deg med de. Anonymkode: 18619...62e 1
Flamme Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Du bestemmer selv over dyrene dine. Forøvrig ikke vanlig å omplassere dyr bare fordi man flytter, det kan du jo si til familien din. 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Er dyrene dine, så tar du de med deg. Ikke gå i fella med å diskutere saken med familien. Si "dyrene tilhører meg og skal bli med i flyttelasset, og det er det." Prøver de å protestere, så sier du "Saken er ikke åpen for diskusjon." Prøver de igjen, så begynner du bare å legge på telefonen/gå vekk hver gang de prøver. Anonymkode: 15fbd...c06 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Har du fem dyr som du har kjøpt og eier, så må de jo klart være med deg der du flytter. Flytter du fra familie og søster, og dyra har vært en del av familien, kan forstå at søs gjerne vil at de skal være igjen. Anonymkode: 84f38...992 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 Foreslå at hun kan adoptere selv fra dyrebeskyttelsen, eller være forsterhjem for de.. Evt at hun er hjertelig velkommen på besøk. Skjønner at det er sårt for hun fordi hun har blitt glad i de, men det er dine dyr så du bestemmer. Men her tenker jeg du må tenke litt over hvem dyrene er mest knyttet til også, er de mest knyttet til hjemmet sitt og søsteren din så ville jeg ikke tatt de med, nå vet jeg ikke hva du legger i bekymret og psykisk sykdom da, kan jo selvfølgelig ikke la de være der hvis du tror at de vil få det dårligere. Men hvis dyrene er mest knyttet til deg ville jeg tatt de med og ikke skill dyrene (feks 2 katter til søsteren din, du tar resten) for det kan være traumatiserende for de å bli skilt. Anonymkode: 8cebd...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå