Zwish Skrevet 23. oktober 2022 #21 Del Skrevet 23. oktober 2022 Skulle ønske jeg visste at det ikke trenger være så fælt. Har hatt fire egguttak tror jeg, før første leste jeg om noen steder (usa bla?) de legger folk i narkose og div skremselsopplevelser, og var stressa for at man bare får en paracet med noe attåt på riksen, med det var helt ok. En av gangene var litt mer vondt, en var sånn at jeg knapt merket noe. Har vel noe med hvor mange egg og hvor de ligger. Blir dog fjern av den beroligende. Ellers går det relativt kjapt og er ganske udramatisk, men er slitsomt for kroppen, så fint å ta det helt med ro dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #22 Del Skrevet 24. oktober 2022 Tusen takk for alle rådene jeg fikk av dere. Det var vondt men høyst overkommelig. De sa at deodorant og sminke var uproblematisk fordi forskjellen var så liten, men at det er helt fint å komme uten. Nå når jeg har vært igjennom det så skulle jeg ønske jeg visste at det hjelper å slappe av. Virkelig. Det hjelper faktisk. Og at noen fortalte meg på forhånd at de ikke bruker glidemiddel på utstyret og at det er ganske ukomfortabelt. 😅 fikk 12 egg og er utrolig spent på om noen blir befruktet nå!!!! TS Anonymkode: 036eb...7ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #23 Del Skrevet 24. oktober 2022 Følger denne, vi starter icsi i januar og har ikke snakket med andre enn min samboer om det ☺️ Anonymkode: 108ad...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #24 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Følger denne, vi starter icsi i januar og har ikke snakket med andre enn min samboer om det ☺️ Anonymkode: 108ad...7c6 Masse lykke til❤️ Vær forberedt på at man blir litt ensporet når man holder på. Jeg kjenner i hvert fall på det. Alt annet føles litt uviktig. Bare vær bevisst på det😊 jeg er glad jeg fikk det rådet for det er lett å miste interessen for alt annet mens man holder på. Krysser fingrene for dere! Så skal jeg oppdatere i morgen når jeg vet hvor mange egg som ble befruktet 😊 Anonymkode: 036eb...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #25 Del Skrevet 25. oktober 2022 6 egg ble befruktet! 😅 nå er det bare å håpe de holder til innsettet! ts Anonymkode: 036eb...7ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå