AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Er det noen andre som føler seg slik? Jeg sliter med den følelsen, at om jeg ikke jobber helger og kvelder så kommer jeg ikke over arbeidsmengden som skal gjøres. Det er godt mulig at jeg er litt treg og ustrukturert og at det er personlige egenskaper eller mangel av som fører til det. Psykologen sa til meg at jeg skulle kose meg i helgen med noe hyggelig, men det er faktisk umulig! Har ikke tid til å gjøre noe hyggelig, kanskje en time her og der, men stort sett går hele helgen på jobb. Det at psykologen sa dette gjør meg bare ulykkelig, fordi jeg vet jeg ikke kan. Missunner nok folk som har enklere jobber der de kan bare dra hjem og glemme arbeidstilværelsen hjemme... Skjønner at spes akademia er fullt av sånt, og det er vanskelig å unngå fordi det er høye krav og forventninger, man konkurrerer med folk på høyt nivå, som pusher seg selv og jobber kvelder og helger kanskje rundt hele verden... Anonymkode: 8dd1e...d29
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Det kan jeg ikke so fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. Har søkt på lettere jobber, men jeg får bare de vanskelige. Dette er tredje stillingen jeg har som jeg har samme problem med, blir bare sittende i sittestilling i en ubestemt mengde timer. Folk konkluderer ofte med at det er perfeksjon som er problemet, men jeg gjør ting langt i fra perfekt. Anonymkode: 8dd1e...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå