Gå til innhold

Ikke fysisk mulig å få vasket bak dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer bor i en kjeller leilighet hvor stue og kjøkken er i samme rom og ellers så er det soverommet og badet.

Badet er lite og knotete bygde. Når du går inn døren så er det en vask som er festet i veggen med skap under som ikke er i kontakt med gulvet. Område under vasken er trangt og jeg får ikke plass til den tykkeste delen av armen min under den.

På tvers av vasken står en liten vaskemaskin med lokket på toppen. Den står med fronten mot vasken og på skrå for veggen bak er på skrå. Ved siden av den, på høyre side inne i et lite avhuk er toalettet.

Grunnen til den detaljerte forklaringen er at imellom vaskemaskinen på venstre side og vasken står dusjen inne i hjørnet. Dette er en sånn dusj som minner om både moderne og gammelt. Det er skyvedører på den men det er typen dusj som jeg har fått høre man kan dra fram for å få rengjort under den.

Noe som jeg ikke får gjort da den står plantet midt i smørøyet i hjørnet. Den er ikke klemt inntil veggene heller men ikke ett spedbarn får plass der.

Jeg og min samboer har bodd her i snart 2 år. Og vi får ikke rengjort under eller bak dusjen i det hele tatt.

Er det noe magisk rengjøringsverktøy som jeg kan bruke eller er det en regel som sier at hvis det ikke er fysisk mulig å vaske der at jeg da slipper det når flyttevask blir aktuelt?

Anonymkode: 0c89b...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...