Gå til innhold

Hva synes dere om sorte kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kan være kult i rette setting. Men du verden så upraktisk! Jeg har av forskjellige årsaker både brukt svart høyglans, svart matt og mørkegrått matt kjøkken og alle hadde problemer med fingermerker og så skitne ut 10 sek etter de var vasket. Livet er for kort til så mørke kjøkkenfronter. 

Anonymkode: 37942...093

Jeg har matt svart fra HTH, og man ser IKKE fingermerker på mitt. Det er ikke bare noe jeg sier. Man ser virkelig ikke fingermerker på mitt svarte kjøkken. Jeg har til og med håndtaksløse, så man må jo ta på frontene hele tiden. Vasker frontene kanskje en gang i året, om ikke sjeldnere.

Anonymkode: 3e0f6...ac3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har matt svart fra HTH, og man ser IKKE fingermerker på mitt. Det er ikke bare noe jeg sier. Man ser virkelig ikke fingermerker på mitt svarte kjøkken. Jeg har til og med håndtaksløse, så man må jo ta på frontene hele tiden. Vasker frontene kanskje en gang i året, om ikke sjeldnere.

Anonymkode: 3e0f6...ac3

Jeg kjenner ikke merket på det matt svarte som ble grusomt flekkete. Det var på en hytte jeg leide. Så det er tydeligvis forskjell fra produsent til produsent. Tror jeg ville tatt med noe skikkelig klissete fingermat på kjøkkenutstillingen og tatt på frontene med mine klissete fingre, om jeg hadde overveid matt svart. Så jeg var sikker på ikke å kjøpe katten i sekken 🤣

Anonymkode: 37942...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...