Motelvibes Skrevet 26. oktober 2022 #41 Skrevet 26. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (41 minutter siden): Hatt det en gang, blir fort umoderne. Ser litt bygdefenomen ut. Ikke særlig praktisk heller, går og vasker vekk flekker hele tiden. Nei gi deg da 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #43 Skrevet 26. oktober 2022 visp skrev (På 22.10.2022 den 10.29): Jeg syns det er tungt og trist. Dessuten så syns flekker ol. mye bedre på svart enn på hvitt. Jeg tror du blander svart med høyglanset. Jeg har matt svart og man ser IKKE flekker godt. Anonymkode: 3e0f6...ac3 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #44 Skrevet 26. oktober 2022 Svart kjøkken er FINT! ❤️ Da jeg valgte svart kjøkken for 12 år siden så var alle skeptisk til det. "Du kommer AAAALDRI til å få solgt huset igjen med svart kjøkken." Jeg holdt på å spy av den hvite trenden. Alt skulle være hvitt på den tiden. Hvite vegger, hvite møbler, hvitt kjøkken, hvitt hvitt hvitt. Det ser jo så sterilt og ukoselig ut! Svart derimot ser stilfullt og innbydende ut. Jeg stod på mitt og valgte svart kjøkken med svarte benkeplater i stein. Noen år etterpå så ble det veldig populært. Jeg hadde også lyst til å velge svart bad, men bad var ikke like viktig for meg som kjøkken, så jeg valgte hvitt bad fordi det var "trygt". Angrer som en hund nå, men jeg er ikke villig til å bruke så mye penger for å pusse det opp etter bare 12 år. Anonymkode: 3e0f6...ac3 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #45 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg synes det er merkelig med alle som følger moter, både i interiør og klær. Vi pusset opp kjøkkenet for 15 år siden og resten av huset var ferdig for 10 år siden, og jeg valgte farger og stil jeg allerede hadde elsket i 10 år. Hvis jeg skulle gjort det om igjen idag ville jeg nesten uten unntak gjort det samme igjen, jeg elsker både stil og farger like mye nå. Jeg kjenner ingen som har lik stil som oss, masse spreke farger på vegger og møbler, som gul, grønn, turkis og terracotta, og alle møbler er enten arvegods, loppisfunn, eller upcycled hvis vi måtte kjøpe noe fra IKEA på finn. Kjøkkenet er klassisk med subway tiles og profilerte dører med knotter jeg fant i USA. Fargen er duck egg blue, varm grå med benkeplater i eik. Vi får alltid spontane komplimenter av nye besøkende om at det er så koselig og god energi i huset vårt. Vi har mye besøk og både store og små trives her. Søsteren min er en av de moteinteresserte interiørtypene, som maler oppholdsrom en gang i året, og hun planlegger å bytte fronter på kjøkkenet nå til grønt, selv om kjøkkenet (svart) var nytt for 8 år siden. Hun er aldri fornøyd, og jager alltid etter "noe annet". Det virker slitsomt. Men felles for de jeg kjenner som skifter stil hele tiden er at de sliter med å finne seg selv, og er veldig opptatt av hva andre mener. De følger masse influensere og tror stadig de er originale med sine nye påfunn selv om det kommer fra fotballfrue eller et blad. Jeg liker heller ikke den miljømessige utfordringen med at folk endrer stil hele tiden, kjøper nye vaser eller kjoler ukentlig fordi de ikke har nok med de titalls eksemplarene de har alt. Gjerne mens de er "miljøbevisste" ved å kjøre tesla og spise veganske amoothier. 🙄🙄 Anonymkode: 2e0e9...873 8 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #46 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg synes det er merkelig med alle som følger moter, både i interiør og klær. Vi pusset opp kjøkkenet for 15 år siden og resten av huset var ferdig for 10 år siden, og jeg valgte farger og stil jeg allerede hadde elsket i 10 år. Hvis jeg skulle gjort det om igjen idag ville jeg nesten uten unntak gjort det samme igjen, jeg elsker både stil og farger like mye nå. Jeg kjenner ingen som har lik stil som oss, masse spreke farger på vegger og møbler, som gul, grønn, turkis og terracotta, og alle møbler er enten arvegods, loppisfunn, eller upcycled hvis vi måtte kjøpe noe fra IKEA på finn. Kjøkkenet er klassisk med subway tiles og profilerte dører med knotter jeg fant i USA. Fargen er duck egg blue, varm grå med benkeplater i eik. Vi får alltid spontane komplimenter av nye besøkende om at det er så koselig og god energi i huset vårt. Vi har mye besøk og både store og små trives her. Søsteren min er en av de moteinteresserte interiørtypene, som maler oppholdsrom en gang i året, og hun planlegger å bytte fronter på kjøkkenet nå til grønt, selv om kjøkkenet (svart) var nytt for 8 år siden. Hun er aldri fornøyd, og jager alltid etter "noe annet". Det virker slitsomt. Men felles for de jeg kjenner som skifter stil hele tiden er at de sliter med å finne seg selv, og er veldig opptatt av hva andre mener. De følger masse influensere og tror stadig de er originale med sine nye påfunn selv om det kommer fra fotballfrue eller et blad. Jeg liker heller ikke den miljømessige utfordringen med at folk endrer stil hele tiden, kjøper nye vaser eller kjoler ukentlig fordi de ikke har nok med de titalls eksemplarene de har alt. Gjerne mens de er "miljøbevisste" ved å kjøre tesla og spise veganske amoothier. 🙄🙄 Anonymkode: 2e0e9...873 Høres nydelig ut. Vi har hvitt kjøkken med tynne profiler fra Stray. Veldig godt fornøyd. Nå har vi solgt huset og kjøkkenet fikk budrunden til å gå i taket. Det er gøy å se at jeg har klart å lage ett kjøkken mange vil ha. I det nye huset blir det sannsynligvis hvitt kjøkken igjen. Det er tidløst og kler alle farger på vegg og dekor om man vil. Rent og pent. Anonymkode: 87d04...ed1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #47 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 16.22): Synes svart interiør blir altfor stusselig og mørkt. Farger gir meg glede og godt humør! Svart er stilig i sine sammenhenger, men ikke som dominerende farge i et rom. Nå skal jo alt være «dempet sort» (er plutselig ikke svart lenger heller, men SORT)… Anonymkode: 571c8...692 Jeg kan se det hos andre og syns det er stilig, men jeg ville ikke hatt det selv eller vært der for lenge over tid. Det blir for mørkt og tungt. Det påvirker humøret og sinnsstemningen i negativ retning, og i mørketida kan det være tungt nok fra før. Enig i det uthevede. Da må rommet eventuelt være veldig stort og ha flere lyse detaljer. Anonymkode: 44503...3d8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #48 Skrevet 27. oktober 2022 Dere som blir deppa av svarte fronter på kjøkkenet, blir dere deppa av f.eks. et flygel også? Anonymkode: 7e1ab...b43 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #51 Skrevet 27. oktober 2022 Det suger livsgleden ut av meg. Anonymkode: 589d3...50b 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #52 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som blir deppa av svarte fronter på kjøkkenet, blir dere deppa av f.eks. et flygel også? Anonymkode: 7e1ab...b43 Har aldri hatt et flygel og kjenner ingen som har det. Hadde jeg måttet lage mat på flygelet så hadde jeg nok blitt deppa ja. Tror ofte flygel står i rom som ikke er svarte, så da antar jeg at det går greit. Anonymkode: 589d3...50b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #53 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg synes det er helt grusomt med svart kjøkken, og kunne aldri tenkt meg det. Kunne kanskje strekt meg til svart benkeplate. Det kan potensielt være fint i ett veldig stort rom med store vindusflater i en landsdel som har mye dagslys... AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 14.34): Jeg lurer på når alt dette svarte er over og skal ut av husene til folk. Svart armatur og vask, svarte hylleseksjoner, svartmalte vegger (det sykeste av alt), svart dekor/interiør/møbler, svart badeinnredning… Det har pågått i flere år, og ser ut til å fortsette. Anonymkode: 5c3a3...2ca Du glemte den svarte trappa 😮 Anonymkode: 59a44...516 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #54 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg liker det ikke. Anonymkode: 60de3...89d
Gjest PanteneProVVV Skrevet 27. oktober 2022 #55 Skrevet 27. oktober 2022 Svart kjøkken - ikke bra. Mørkebrunt derimot!
AprilLudgate Skrevet 27. oktober 2022 #56 Skrevet 27. oktober 2022 Likte det godt før, men jeg er nøye på finishen. Det må være matt, og helst litt gråtone inn. Og så må overskap være i annen farge. Men skal jeg velge selv blir det nok en tresort og hvit i kombo. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #57 Skrevet 27. oktober 2022 Det er virkelig en trend som for meg gikk ut for 2 år siden.. synes det er helt grusomt. Det kunne stilig ut i noen interiør-blad eller kjøkkenutstillinger, men hadde blitt lei på et kvarter hjemme hos meg. Anonymkode: 0a042...799 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #58 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg synes det er fint hvis rommet ellers har høyt tak, godt lys og benkeplata/backsplash osv. er i naturmaterialer som får litt liv og varme i det. Ellers ser det fort ut som råflotte garasjebenker. Anonymkode: 5bf8b...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #59 Skrevet 28. oktober 2022 Har sort, matt kjøkken, og hadde ikke valgt det igjen. Om jeg skulle byttet kjøkken nå, hadde det blitt hvitoljet eik. Har vurdert nye fronter på noen skap for å bryte opp, men foreløpig er det helsvart. Har grønne vegger på kjøkkenet kombinert med eikemøbler, og er veldig fornøyd med kombinasjonen da. Anonymkode: 738f3...957
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #60 Skrevet 28. oktober 2022 Kan være kult i rette setting. Men du verden så upraktisk! Jeg har av forskjellige årsaker både brukt svart høyglans, svart matt og mørkegrått matt kjøkken og alle hadde problemer med fingermerker og så skitne ut 10 sek etter de var vasket. Livet er for kort til så mørke kjøkkenfronter. Anonymkode: 37942...093 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå