AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #21 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser det er veldig in for tiden. Sett å Finn at det er mange sorte kjøkken. Synes det er kult, men selv tror jeg jeg hadde syntes det ble for mørkt i lengden. Hva synes du? Anonymkode: ff45e...714 Sort tiltrekker seg all energi, også negative. Møkk syns også godt. Hvis du vil bli deprimert over tid, så er det et flott valg. Hvit fører også til deoresjon. Det samme gjør lilla. Rødt får folk til å rømme vekk fra kjøkkenet. Blå gir mindre fluer. Terakotta gir varme. Gul gir arbeidslyst og god konsentrasjon. Anonymkode: 47bfd...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #22 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sort tiltrekker seg all energi, også negative. Møkk syns også godt. Hvis du vil bli deprimert over tid, så er det et flott valg. Hvit fører også til deoresjon. Det samme gjør lilla. Rødt får folk til å rømme vekk fra kjøkkenet. Blå gir mindre fluer. Terakotta gir varme. Gul gir arbeidslyst og god konsentrasjon. Anonymkode: 47bfd...1c0 Depresjon. Ikke deoresjon. Beklager skrivebom. Anonymkode: 47bfd...1c0
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #23 Skrevet 22. oktober 2022 Det ser veldig stilig ut på bilder hvor lyssettingen er bra, men jeg vil aldri ha det selv. Det stjeler masse lys, og jeg synes det påvirker konsentrasjonen å stå og lage mat hvor alle flater er mørke. Litt mørkere benkeplate synes jeg er fint. Denne trenden med sorte kjøkken føler jeg har vart en god stund nå, så den kommer nok til å være på vei ut snart. Menn som er alene ser jeg ofte velger mørkt, men jeg blir rett og slett uvel i hjem som er veldig mørke. Veldig dystert, og lite funksjonelt (ser ikke hva som er i rommet, og man ser støv og skitt veldig lett). Anonymkode: bfba0...469 2
Million Skrevet 22. oktober 2022 #24 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg er ingen fan av svart farge i interiøret, unntatt når det gjelder visse detaljer. Men ikke massive og store områder i svart, som et helt kjøkken. Det blir for dystert. Jeg liker brune kjøkken! Gjerne i en farge som dette (HTH kjøkken).
Amossa Skrevet 22. oktober 2022 #25 Skrevet 22. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg hadde likt det i overgangen tenår/tyveårene, for da var jeg glad i annerledeshet og særlig slikt som "de andre" ikke ville ha selv, "for det var stygt". I dag er jeg ikke i opprør og hadde (før i tiden) blånektet på den fornuftige varianten av meg selv som jeg har blitt. Sort er veldig upraktisk. Flekk og støvsamler....og det sluker til seg masse lys fra alt i nærheten, så nei, jeg hadde aldri vurdert å ha det. Så har vi den andre tingen som heter mote; jeg vil ikke ha sånne ting som alle andre vil ha. Jeg syns vi mennsker er verd mere enn å måtte ha det likt som i en saueflokk og jeg vil ha det jeg syns er fint. Uansett va det måtte være, så fortjener unike meg å ha unike omgivelser rundt meg og ...på kjøkkenet også. Nemlig. Vi har sort kjøkken og sorte hvitevarer. Det valgte vi for ca. 10 år siden fordi vi syntes det passet vår stil. Siden jeg liker annerledeshet, synes jeg ikke helt om at sort ble mote på kjøkkenet. Men nå er det på veg til å bli "ut", og mitt kjøkken kan bestå Du har rett i at det kreves mye naturlig lys. Det har vi, og kjøkkenet er også åpent mot tilstøtende stuer. Men det er ikke riktig at flekker og støv vises bedre. Tvert i mot vil sorte kjøkkenskap lett skjule søl. Ergo være vanskelige å se når det bør vaskes. Vi fjernet også alle overskap, og har kun åpne hyller. Glass og asjetter til daglig bruk står i åpne hyller i kjøkkenøya for at de små i familien skal nå dem. Litt mer støv og vasking er det nok, men det synes jeg at det er verd for å ha et kjøkken hvor jeg trives. Jeg bryr meg virkelig ikke om trender, men mitt sorte kjøkken kommer til å være sort så lenge jeg liker det 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #26 Skrevet 23. oktober 2022 Svarte kjøkken kan være utrolig fint, men det må se veldig luksuriøst ut for min del. Hele rommet må i utgangspunktet være mørkt, med detaljer som kler kjøkkenet. Dessverre er det slik at de fleste svarte-kjøkken nå ikke imøtekommer dette punktet for meg. Derav blir det ofte mer negativt enn positivt. Pusser du opp kjøkken for andre (for å selge) ville jeg heller valgt et lunt kjøkken, i lysere skala, enn et mørkt. Om du liker svart kjøkken og har planer om å bo der lenge, så kjøp kjøkken du liker. Anonymkode: 3d61d...ecc 2 1
Lea Skrevet 25. oktober 2022 #27 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har sorte skap på kjøkkenet mitt. Liker det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #28 Skrevet 25. oktober 2022 Elsker det så lenge det er godt med naturlig lys i rommet😍 jeg tror svarte kjøkken blir klassiske i mye større grad enn grønne kjøkken som er veldig inn nå. Anonymkode: 53947...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #29 Skrevet 25. oktober 2022 Kommer litt an på materiale og overflatene, og hva slags treverk som er brukt. Er vell ikke sånn veldig stor fan. Liker grått og hvitt bedre, men ellers så finnes det jo mange kule farger som gul og grønn. Synes sort kan bli litt harry. Anonymkode: 37f3e...69c
Musis Skrevet 25. oktober 2022 #30 Skrevet 25. oktober 2022 Svarte kjøkkenskap og svart skinnsofa. 🥶🤮 2
Motelvibes Skrevet 26. oktober 2022 #31 Skrevet 26. oktober 2022 Musis skrev (11 timer siden): Svarte kjøkkenskap og svart skinnsofa. 🥶🤮 To helt forskjellige ting. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #32 Skrevet 26. oktober 2022 fantasiløs motedille for folk som ikke har egen smak. Anonymkode: eee62...3ae
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #33 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg liker ikke svart kjøkken eller annet mørk interiør. Anonymkode: 0f816...bff 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #34 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kommer litt an på materiale og overflatene, og hva slags treverk som er brukt. Er vell ikke sånn veldig stor fan. Liker grått og hvitt bedre, men ellers så finnes det jo mange kule farger som gul og grønn. Synes sort kan bli litt harry. Anonymkode: 37f3e...69c Vil heller si at de som hele tiden følger flokken om hva som er inn er harry. Sort kjøkken er det lenge siden var inn, så de som velger det i dag følger vel i hovedsak sin egen smak? Kontra alle som skal ha grønt eller mørkeblått kjøkken nå... Anonymkode: aefc9...7f4 3
Musis Skrevet 26. oktober 2022 #35 Skrevet 26. oktober 2022 Motelvibes skrev (13 timer siden): To helt forskjellige ting. Ja, det kjøkkenskap vs sittemøbel. Jeg liker ingen av de to versjonene.
Egvilværeanonym Skrevet 26. oktober 2022 #36 Skrevet 26. oktober 2022 Har sort kjøkken selv og digger det. Eneste dumme er jo at selve malingen, kalkmalingen gjør at flekker osv synes veldig 🙈 Men ellers er det supert 😄 2
TheHairyToothfairy Skrevet 26. oktober 2022 #37 Skrevet 26. oktober 2022 Hatt det en gang, blir fort umoderne. Ser litt bygdefenomen ut. Ikke særlig praktisk heller, går og vasker vekk flekker hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #38 Skrevet 26. oktober 2022 Stygt. Klikker meg ut av boligannonser dersom det er sort kjøkken. Anonymkode: 839e3...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #39 Skrevet 26. oktober 2022 Vi har dette. Elsker det. Stort kjøkken med store vindusflater. Uten overskap. https://www.strai.no/kjoekken/kjoekkenmodeller/falketind/ Anonymkode: d2728...af4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå