AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg skal i et høstbryllup. Jeg står mellom ulike kjoler 1. En nydelig svart blondekjole, litt sånn 20-tallskjole 2. En tealgrønn omslagskjole 3. En blomstrete halvskjortekjole (knapper oppe) Hva ville du valgt? Vanskelig uten bilde, men de er ikke på nettet (eldre kjoler) Jeg vil helst gå med den svart men leste at det blir for tungt, samtidig er den florlett pga blondene. Mannen ville gått for den grønne, men den føler jeg meg ikke fin nok i. Blomstrete blir kanskje for hverdagslig? Anonymkode: e3e16...eb5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 2 (med litt ekstra fine smykker og sko hvis den ikke er "fin nok" i seg selv.) Anonymkode: f8ee8...620 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal i et høstbryllup. Jeg står mellom ulike kjoler 1. En nydelig svart blondekjole, litt sånn 20-tallskjole 2. En tealgrønn omslagskjole 3. En blomstrete halvskjortekjole (knapper oppe) Hva ville du valgt? Vanskelig uten bilde, men de er ikke på nettet (eldre kjoler) Jeg vil helst gå med den svart men leste at det blir for tungt, samtidig er den florlett pga blondene. Mannen ville gått for den grønne, men den føler jeg meg ikke fin nok i. Blomstrete blir kanskje for hverdagslig? Anonymkode: e3e16...eb5 Av dei 3 kjolane ville eg heilt klart valgt den grønne til bryllup. Anonymkode: 7b1dd...215 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg ska gå med denne snart. Anonymkode: 45a88...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå