Gå til innhold

Forsvinner tinderprofiler fra bunken når det har gått langt over 24 timer fra de var innpå sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer på dettte.

Jeg ser folk er nylig aktiv og noen står det ikke noe på når de var sist aktive. 

Så er det en jeg liker godt og for noen dager siden var han nylig aktiv. I går stod det ikke noe der, og i dag er han borte fra bunken. 

Det skjedde tidligere også.  Og nei, jeg har ikke sveipa på han enda.

Anonymkode: 8f63c...9e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende han har sveipa deg bort.

Anonymkode: fd253...31a

Skrevet

Hvilken bunke? Har du gold? 

Du kommer deg jo ikke gjennom den ordinære bunken uten å sveipe, venstre eller høyre. Har jeg først rundet hele bunken, så kan det ta et par uker, før en person dukker opp på nytt. Kanskje tidligere, hvis de har vært inne og redigert profilen. 

Anonymkode: 9a332...d99

Skrevet (endret)

🤔

Endret av Nåleputa
Skrevet

Jeg har vanlig abon. 

Jeg bare lurte på om noen viste om en forsvant om en ikke brukte appen på noen dager. 

Denne personen har jeg ikke sveipa på, og jeg bruker å skjule meg når jeg går ut av appen. Da kommer nye personer opp, til jeg treffer på denne igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har vanlig abon. 

Jeg bare lurte på om noen viste om en forsvant om en ikke brukte appen på noen dager. 

Denne personen har jeg ikke sveipa på, og jeg bruker å skjule meg når jeg går ut av appen. Da kommer nye personer opp, til jeg treffer på denne igjen. 

Da vil jeg tro at han mest sannsynlig har vært pålogget mens du har vært det, også sveipa deg bort da. Da forsvinner han ut av bunken din.

Anonymkode: fd253...31a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg lurer på dettte.

Jeg ser folk er nylig aktiv og noen står det ikke noe på når de var sist aktive. 

Så er det en jeg liker godt og for noen dager siden var han nylig aktiv. I går stod det ikke noe der, og i dag er han borte fra bunken. 

Det skjedde tidligere også.  Og nei, jeg har ikke sveipa på han enda.

Uten å stå bak noen av tinder sine algoritmer skulle jeg tro at de ikke ønsker inaktive brukere foran. Jeg tror det er et av parametrene. Det virker fornuftig for deres markedsstrategi. 

De ønsker aktive, attraktive brukere slik at en engasjerer seg. Jeg har lagt merke til at de første brukerne gjerne er *online nylig. De er i tillegg spesielt vakre slik at en fortsetter sveipingen. 

Du ser igjen og igjen at et er topprosenten som dukker opp først på tinder. Når du sveiper og sveiper kan du bokstavelig talt se at utseendet blir mer ordinært, til litt spesielt helt bakerst i bunken. 

Anonymkode: 7b625...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...