Gå til innhold

Hjelp! Sitter på cruiseskip, å det er dårlig vær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen bestilte et cruise selvom han vet jeg har en redsel for akkurat høy sjø der båten kan synke. De siste 7 timene har det vært veldig høye bølger å jeg har kastet opp masse + diare.. Jeg skjelver nå og vet ikke hva som kommer til og skje med oss. Jeg trenger råd til hvordan jeg skal håndtere dette, jeg har gått i full panikk!.

Anonymkode: e37a9...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen bestilte et cruise selvom han vet jeg har en redsel for akkurat høy sjø der båten kan synke. De siste 7 timene har det vært veldig høye bølger å jeg har kastet opp masse + diare.. Jeg skjelver nå og vet ikke hva som kommer til og skje med oss. Jeg trenger råd til hvordan jeg skal håndtere dette, jeg har gått i full panikk!.

Anonymkode: e37a9...0ae

Ok.

Anonymkode: 0744d...404

• Liker 1
Skrevet

Blir det sagt noe over høytalerne?

Det går nok bra skal du se, kaptein og mannskap er vant til å takle dette.

IKKE legg deg ned på lugaren, kom deg opp på toppdekket og se utover hav og mot horisonten. Da vil øyne og ører balansere signalene de sender til hjernen din. 

De har også helsepersonell på båten, så snakk med dem. Du kan få sjøsyketabletter og du kan få hjelp med panikkfølelse ved å bli forklart at de har kontroll (noe de har, som sagt, de opplever dette ofte!) 

Anonymkode: d7c23...dfd

Skrevet

Drikk tynn te og spis tørr kjeks, så føler du deg snart bedre.

Anonymkode: 57b2f...30d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...