Gå til innhold

Lene Alexandra


punkyB

Anbefalte innlegg

Mener det har vært tråd om henne men fant den ikke...... 

Følger henne på Instagram og man kan mene så mangt men trening og kosthold har hun jo peiling på. 

Bare reagerer litt på hvordan hun omtaler "kundene" sine- enten det er som coach , pt , treningsleiransvarlig ++ 

Virker som om alle før de kommer til henne mangler selvtillit , er tiltaksløs ,  uten evne til å ta selvstendige valg ++ - mine ord og ikke ordrett slik hun sier det. MEN hun dømmer jo alle litt på forhånd - og indirekte ser litt ned på de. 

Får jo også håpe hun har helt vanlige personer som har stell på livet sitt men som bare trenger en PT som bistår med treningsopplegg. 

Hun skryter jo av alle disse næringslivlederne sine - jeg hadde blitt pissesur hvis jeg var en av de slik som hun omtaler de. 

Veldig synd for jeg mener hun har peiling - og godt mulig det er bare jeg som oppfatter henne slik.

 

 

Endret av punkyB
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går jo på repeat til stadighet disse «mannlige lederne» som hun sier hun liker å trene. Kan jo spekulere i hvilke kunder hun har… så hun skrev at firmaet hennes var avviklet så skjønner ikke helt det der. Hun er sikkert flink som PT det tviler jeg ikke på.. men det drukner i alt det andre «fjaset» synes jeg. Har vært for mye posering og utseendefokusert opplegg opp igjennom. Hun har ikke endret seg SÅ mye; det er jo fortsatt kropp utseende og oppmerksomhet som gjelder, selv om hun har moderert seg nå siste året.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest jentekvinne

Jeg har ikke vært inne på Instagram hennes for å se så svarer ut i fra det du skriver. De som skryter av at de trener mannlige ledere må ha en forvrengt bilde av verden. Er de noe bedre enn andre? Det virker som om hun må «namedroppe»  for å fremstille seg selv som en stor PT profil. Jeg har vært leder selv og har omgås mye med ledere. De fleste er vanlige folk i finere klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (23 timer siden):

Jeg har ikke vært inne på Instagram hennes for å se så svarer ut i fra det du skriver. De som skryter av at de trener mannlige ledere må ha en forvrengt bilde av verden. Er de noe bedre enn andre? Det virker som om hun må «namedroppe»  for å fremstille seg selv som en stor PT profil. Jeg har vært leder selv og har omgås mye med ledere. De fleste er vanlige folk i finere klær. 

Hun nevner jo veldig ofte at hun coacher mange mannlige ledere , det tror jeg ikke det kan være noen tvil om. Så er det jo jeg som synes hun benevner de som ganske stakkarslige før de kommer i hennes hender - samme med damer som skal på treningsleir  - de har ikke egne meninger før de etter å ha vært på hennes treningsleir blir en helt annen.  

Nå ovedriver jeg litt da muligens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei :) Jeg har vært kunde hos henne og ble veldig overrasket da hun sa at hun trente hovedsakelig mannlige ledere. Hele konseptet hennes er typisk jentete, "bra nok" og bikinifitness. Hun har oppgitt noen menn som referanser, det er riktig. Men jeg tar det utsagnet med en klype salt. Som så mye annet influensere sier. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg ser at hun reiste til USA og ble verdensmester i benkpress.. kan ikke noe for det men fikk assosiasjoner til den gangen hun reiste til LA og konkurrerte i bikinifitness. Hun fikk 1. plass da også. Så etterpå at det var 3 deltakere i hennes gruppe. For all del, dama er sikkert dyktig og uten tvil godt trent. Men noen som vet hvor mange deltakere det var denne gangen.. hun kan jo ikke konkurrere her hjemme eller? Hun er jo ekstremt ekibisjonistisk… synes egentlig ikke hun har endret seg så mye der 🤪 selv om hun snakker om hvordan hun endrer seg så voldsomt hele tiden🤷‍♀️

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
Amber skrev (20 timer siden):

Jeg ser at hun reiste til USA og ble verdensmester i benkpress.. kan ikke noe for det men fikk assosiasjoner til den gangen hun reiste til LA og konkurrerte i bikinifitness. Hun fikk 1. plass da også. Så etterpå at det var 3 deltakere i hennes gruppe. For all del, dama er sikkert dyktig og uten tvil godt trent. Men noen som vet hvor mange deltakere det var denne gangen.. hun kan jo ikke konkurrere her hjemme eller? Hun er jo ekstremt ekibisjonistisk… synes egentlig ikke hun har endret seg så mye der 🤪 selv om hun snakker om hvordan hun endrer seg så voldsomt hele tiden🤷‍♀️

Det var 4 med i klassen 
pdf-nom.php (goodlift.info)

Hun løfter jo over 90 kg og det er jo ikke verst det mener jeg selv om de ter med utstyr - hun veier da ca. 60 kilo selv 

Marte Elverum som er/var i norgestoppen har 155 kg med utstyr. Hun er litt tyngre 

Stevner – Norges Styrkeløftforbund (styrkeloft.no)

Endret av punkyB
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er generelt lav deltakelse og lavt nivå i veteran/masters-klassene. Det gjør at en ofte er garantert en pallplass hvis en stiller på et stevne og får minst ett godkjent løft. I tillegg er det en del lavere deltagelse på stevner med utstyr sammenliknet med utstyrsfritt. (Masters 1: 40-49 år)

De som var topp 3 i verden i Lene Alexandra sin vektklasse (-63kg) i Åpen klasse (24-39 år) løftet hhv. 165, 162,5 og 142,5 kg. Hun som vant er 3 år eldre enn Lene Alexandra. I styrkeløft er det gjevere å ta medalje i åpen klasse, så de som kan hevde seg der selv om de er gamle nok til masters velger gjerne det. Man finner derfor nødvendigvis ikke de aller beste i veteranklassene.

En norsk veteran ved navn Linda Kristiansen (1977, 4 år eldre enn LeneA.) løfter i klasse -76kg og benker 167,5 kg med utstyr. 

Man kan regne om resultatet til IPF-poeng for å kunne sammenlikne resultat på tvers av kjønn og vektklasser. Linda tikker inn på 91,47 IPF-poeng, Lene Alexandra (1981) står med 55,3 IPF-poeng.

Norgesrekorder for Masters 1 i -63kg var 109 kg i 2023 og 112,5 i 2024. Hun som har norgesrekorden i 2024 har 68,2 IPF-poeng

Lene A. var med på sitt første NM-benk med utstyr i mars 2023. Hun løftet da 87,5 kg. Siden den gang har hun gått opp en vektklasse. Det er ingen skam at fremgangen er på 2,5 kg på over et år, men det kan tyde på at man a) ikke har så høyt talent for benk med skjorte eller b) ikke har trent spesielt mye på noe man skal på VM i...

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor er det hun holder til? Sånn i tilfelle man skulle ønske å bli trent av henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 22.6.2024 den 22.12):

Hvor er det hun holder til? Sånn i tilfelle man skulle ønske å bli trent av henne.

Hun bor i Oslo (sentralt) 

Nå har hun vel tenkt å bo delvis i Østfold hos moren men fremdeles pendle inn til Oslo ifm. jobb mens de pusser opp fasaden der hun bor
Så driver vel hun også med online Coaching 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (3 minutter siden):

Hun bor i Oslo (sentralt) 

Nå har hun vel tenkt å bo delvis i Østfold hos moren men fremdeles pendle inn til Oslo ifm. jobb mens de pusser opp fasaden der hun bor
Så driver vel hun også med online Coaching 

Takker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...