Splittbinders Skrevet 22. oktober 2022 #41 Skrevet 22. oktober 2022 Det fine med å være dame over 40 er at vi kan gjøre som vi vil, og samtidig evne å drite i at ikke alle liker det. 😁 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #42 Skrevet 22. oktober 2022 28 minutter siden, AprilRyan said: Nei, hvem bryr seg. Om noen blir skuffet av at en dame var eldre enn de trodde får være deres problem. Det er sikkert nok av andre damer å kikke på sånn at de kommer over "traumet" over å se en dame som ikke var så ung og pen som de trodde Takk for latteren! Nå skal jeg gå meg en spasertur og se hvor mange som blir traumatisert. Anonymkode: 3ea0b...7e3 7
Motelvibes Skrevet 22. oktober 2022 #43 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Paramount skrev (1 time siden): Jeg synes damer kan ha det håret de vil, uansett alder. Har du langt fint hår er det fint uansett alder. Men har du langt hår i voksen alder bør du være flink til å sette det opp, det er stilig. Men kort kan også være fint, det behøver ikke være typisk konehår selv om det er kort. Alle de under er fine synes jeg, og kler voksne kvinner i alle aldre. Men nå viser du jo bilder av kvinner i tidlig tyveårsalderen da, unntatt nederste med verste Karen-klippen og hengehals.. 😂 Ha det håret man vil. Ikke nødvendig å se ut som en kjønnsforvirra tenåring (eller Karen!) fordi man absolutt skal klippe seg kort når man runder 40. Endret 22. oktober 2022 av Motelvibes 2
Gjest Paramount Skrevet 22. oktober 2022 #44 Skrevet 22. oktober 2022 Motelvibes skrev (9 minutter siden): Men nå viser du jo bilder av kvinner i tidlig tyveårsalderen da, unntatt nederste med verste Karen-klippen og hengehals.. 😂 Ha det håret man vil. Ikke nødvendig å se ut som en kjønnsforvirra tenåring (eller Karen!) fordi man absolutt skal klippe seg kort når man runder 40. Tullprat
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #45 Skrevet 22. oktober 2022 Paramount skrev (2 timer siden): Jeg synes damer kan ha det håret de vil, uansett alder. Har du langt fint hår er det fint uansett alder. Men har du langt hår i voksen alder bør du være flink til å sette det opp, det er stilig. Hvorfor burde man være flink til å sette det opp? Er det noen grunn for at man ikke skal kunne ha utslått langt hår i voksen alder? Kan det ikke være stilig da? Må man være stilig? Anonymkode: 38d80...a8f 8
Djungelvrål Skrevet 22. oktober 2022 #46 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er dessverre enig ts, oss kvinner over 40 burde holde håret kortere da kvinner eldres som melk å majoriteten har gått ut på dato etter de fyller 40. k42 Anonymkode: 4b139...9dd Hva har hår med alder å gjøre?? 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #47 Skrevet 22. oktober 2022 Heller langt hår enn kort lesbesveis. Det er det styggeste jeg ser på damer over 40, fatter ikke hvorfor så mange klipper seg kort?! - Dame på 31 år som aldri kommer til å skaffe meg traktorlesbesveis Anonymkode: 24916...732 1 2
Gjest Paramount Skrevet 22. oktober 2022 #48 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor burde man være flink til å sette det opp? Er det noen grunn for at man ikke skal kunne ha utslått langt hår i voksen alder? Kan det ikke være stilig da? Må man være stilig? Anonymkode: 38d80...a8f Fordi jeg svarer etter det jeg synes, og jeg synes at det er finere, surprise? Må være stilig? Selvsagt ikke, du kan se ut akkurat som du vil for min del.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #49 Skrevet 22. oktober 2022 Det må klippes ja. Du skakke tru du æææær no. Troru ru er bedre enn meg eller? Hilsen pottesure misfornøyde hilde på 50 med hespetresveis og dame edna briller og skjerf. Anonymkode: 4dd1f...786 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #50 Skrevet 22. oktober 2022 Skakke ha sånn horehår når jeg blir 40 hvert fall! Da må man føre seg med litt ansteeeeendigheeeed. Anonymkode: 4dd1f...786
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #51 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg blir 40 år til våren, har langt mørkt hår og ingen planer om å klippe meg. Den «konete» kortklipte hårsveisen vil jeg helst unngå. Heldigvis bestemmer jeg selv😀 Anonymkode: c45b2...6f5 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #52 Skrevet 22. oktober 2022 2 hours ago, Motelvibes said: Men nå viser du jo bilder av kvinner i tidlig tyveårsalderen da, unntatt nederste med verste Karen-klippen og hengehals.. 😂 Ha det håret man vil. Ikke nødvendig å se ut som en kjønnsforvirra tenåring (eller Karen!) fordi man absolutt skal klippe seg kort når man runder 40. Jenna Dewan (nummer tre ovenfra) er i alle fall 41. Men hun har da virkelig ikke kort hår på bildet, det er halvlangt. Anonymkode: 257ec...dbd 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #53 Skrevet 22. oktober 2022 Paramount skrev (4 timer siden): Jeg synes damer kan ha det håret de vil, uansett alder. Har du langt fint hår er det fint uansett alder. Men har du langt hår i voksen alder bør du være flink til å sette det opp, det er stilig. Men kort kan også være fint, det behøver ikke være typisk konehår selv om det er kort. Alle de under er fine synes jeg, og kler voksne kvinner i alle aldre. Om vi langhårede damer over 40 må sette opp håret hver dag, så forsvinner noe av det beste med å ha langt hår. Vanligvis krever det nemlig minimalt med styling, og dilling, for meg holder det med vask og tørk. Om jeg skulle begynne å sette det opp i en frisyre som er en kongelig galla verdig, selv om jeg ikke skal noe mer spennende enn jobb, så må jeg sikkert stå opp 30-60 minutter tidligere, minst, og altså miste mye god søvn. Og det er fullstendig uaktuelt. Trenger jeg å få håret vekk fra ansiktet får flette eller hestehale holde i lange baner. Du har lov til å synes at det er finest oppsatt, for all del, men å formulere deg på en måte som om det er noe en kvinne må eller bør gjøre er helt tullete. Vi ofrer ikke søvn og/eller tid vi kan bruke til noe mer givende, for å sette opp håret i kompliserte frisyrer hver dag. Spesielt ikke bare fordi menn synes det er fint. Anonymkode: 078a6...c8d 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #54 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette hører jeg folk si ofte. Hvorfor? Jeg elsker håret mitt, og vil virkelig ikke klippe meg, men vil heller ikke virke som «hun desperate gamla som tror hun er 20». Hører damer som har kallenavn som «skuffelsen», for det lange, flotte håret får dem til å se fin og ung ut bakfra, men så snur de seg og…ja, skuffelse😢🙄 Hva synes dere? Sånn helt ærlig. Anonymkode: ba4ff...5a5 Hvor bor du og hvem omgås du, ts? Jeg har aldri hørt noen si det. Og 40% av folk her stemmer FrP, så en kan ikke si de er normalt oppegående mennesker. Folk som som har en mening om damer over 40 og sier den høyt er heller ikke normalt oppegående mennesker. Endre omgangskrets, ts. Ingen grunn til å leve i slummen. Anonymkode: 25ead...932 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #55 Skrevet 22. oktober 2022 Grunnen til at så mange norske og nordiske damer har konesveis er fordi dere har dårlige hårgener. Ingen annen grunn. Hele denne tråden er bare et forsøk på å normalisere kort hår og at det liksom er en sosial greie. Litt som alt annet dere damer prøver å normalisere sånn at dere ikke skal føle dere uattraktive, og at menn liksom bare skal akseptere de reglene dere skriver. Et annet godt eksempel på det er fat acceptance, hvor dere hyller feite folk i bikini som modige. Samtidig så lurer dere på hvorfor mannen deres ikke blir så hard som han skulle ha blitt. Han burde da vite at fedme er helt innafor ifølge de sosiale normene og reglene dere har skrevet. Jeg syns oppriktig synd på de mannfolka som ikke skjønner hva dere driver med Anonymkode: ee966...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #56 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har aldri sett ei dame som ble finere av å klippe håret kort. Det gjelder alle aldre. Anonymkode: 5f96c...007 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #57 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grunnen til at så mange norske og nordiske damer har konesveis er fordi dere har dårlige hårgener. Ingen annen grunn. Hele denne tråden er bare et forsøk på å normalisere kort hår og at det liksom er en sosial greie. Litt som alt annet dere damer prøver å normalisere sånn at dere ikke skal føle dere uattraktive, og at menn liksom bare skal akseptere de reglene dere skriver. Et annet godt eksempel på det er fat acceptance, hvor dere hyller feite folk i bikini som modige. Samtidig så lurer dere på hvorfor mannen deres ikke blir så hard som han skulle ha blitt. Han burde da vite at fedme er helt innafor ifølge de sosiale normene og reglene dere har skrevet. Jeg syns oppriktig synd på de mannfolka som ikke skjønner hva dere driver med Anonymkode: ee966...6e7 Hva har du røykt? Anonymkode: 6bf61...c21 6
Motelvibes Skrevet 22. oktober 2022 #58 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Grunnen til at så mange norske og nordiske damer har konesveis er fordi dere har dårlige hårgener. Ingen annen grunn. Hele denne tråden er bare et forsøk på å normalisere kort hår og at det liksom er en sosial greie. Litt som alt annet dere damer prøver å normalisere sånn at dere ikke skal føle dere uattraktive, og at menn liksom bare skal akseptere de reglene dere skriver. Et annet godt eksempel på det er fat acceptance, hvor dere hyller feite folk i bikini som modige. Samtidig så lurer dere på hvorfor mannen deres ikke blir så hard som han skulle ha blitt. Han burde da vite at fedme er helt innafor ifølge de sosiale normene og reglene dere har skrevet. Jeg syns oppriktig synd på de mannfolka som ikke skjønner hva dere driver med Anonymkode: ee966...6e7 Hvis man la vekk potetgullposen, sjokoladen, sukkerbrusen og bilen litt og sykla og gikk litt mer, ville det ikke ha vært halvparten så mye fedme i landet her som det er. Endret 22. oktober 2022 av Motelvibes
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #59 Skrevet 22. oktober 2022 Motelvibes skrev (4 minutter siden): Hvis man la vekk potetgullposen, sjokoladen, sukkerbrusen og bilen litt og sykla og gikk litt mer, ville det ikke ha vært halvparten så mye fedme i landet her som det er. Hva har dette med hårlengden til damer i 40-åra å gjøre? Anonymkode: 6bf61...c21 4
Motelvibes Skrevet 22. oktober 2022 #60 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har dette med hårlengden til damer i 40-åra å gjøre? Anonymkode: 6bf61...c21 Ikke jeg som brakte det på bane, men personen jeg siterte. Endret 22. oktober 2022 av Motelvibes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå