Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer alltid til å ha langt hår  kort hår gjør meg guttete og får meg til å de mye eldre ut og hvem vil det? 

Moren min tvangs-klippet håret mitt når jeg var liten, alltid til sånn gutte- potte sveis, jeg hatet det. 

Anonymkode: 71e68...1e5

Fler som ble tvangsklippet ja. Etter at jeg begynte å bestemme selv har jeg alltid hatt langt hår. Til min mors store fortvilelse. Kommer til å fortsette med det.

Anonymkode: c4f48...3ed

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er dessverre enig ts, oss kvinner over 40 burde holde håret kortere da kvinner eldres som melk å majoriteten har gått ut på dato etter de fyller 40.

k42

Anonymkode: 4b139...9dd

Hei 50 år gamle Glenn-Ronny :goodbye:Husk stram truse under Birken i år så du unngår at de aldrende ballene henger og dasker mot venstre kne. Og nei, du aldres ikke som fin vin, du er bare blitt langsynt.

Anonymkode: 257ec...dbd

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg er så lei av alt vi kvinner liksom skal og ikke skal gjøre, og hvordan vi skal og ikke skal være. Er det noen som passer på menn og hva de gjør med håret sitt når de passerer 40, egentlig? 

Anonymkode: 078a6...c8d

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

De fleste som klipper seg kort har ofte fått tynnere hår.

Jeg har ingen planer om å klippe mitt før det skjer.

(K50)

Anonymkode: 8387b...977

• Liker 1
Skrevet

Jeg er passert 40 med god margin, har tykt hår som verken er farget eller grått, og har selv valgt å ha kort hår. 
Kan velge å vrake i menn mellom 30 og 70, til tross for mine noe hengete men store pupper på min litt lubne kropp. 

Er nok en av damene som ikke finnes i følge KG.

Anonymkode: 7e2a6...2e8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 55 og har hår ned til korsryggen. Pleier å sette det opp i forskjellige frisyrer og trives veldig godt med det, hva en eller annen tilfeldig forbipasserende fyr måtte tenke gir jeg blaffen i.

Apropos det å skuffe - eller "skuffe": Jeg er slank og holder meg greit; selvfølgelig har jeg noen rynker i ansiktet, da spesielt rundt øynene. Men med solbriller på skjules de rynkene - skulle jeg da droppe solbriller for å ikke "skuffe" noen?

Gå der halvblind i sola, med myserynker og hår til alle kanter(det blir sånn om det er kort); er det liksom bedre?

Anonymkode: 3ea0b...7e3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er dessverre enig ts, oss kvinner over 40 burde holde håret kortere da kvinner eldres som melk å majoriteten har gått ut på dato etter de fyller 40.

k42

Anonymkode: 4b139...9dd

Gått ut på dato som 40- åring?? 🤣

Anonymkode: b0246...cd0

• Liker 8
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du snakker med bitre incel-er som synes at alle damer over 40 bare burde legge seg ned og dø. Alle damer over 30, egentlig.

(Og de under 30 bør ha som sitt eneste mål i livet å se best mulig ut, og de skal knulle flest mulig samtidig som de er jomfruer.)

Anonymkode: 42b7c...700

Alle kvinner over 30 skal legge seg ned og dø, og alle menn uansett alder skal ha seg minst én tenåring/noen-og-tyve-åring hver; gjerne flere, som de har helt for seg selv. Du vet, mannlig biologi og alt det der. At det er veldig mange flere menn enn det er jenter og unge kvinner under 30, tenker de aldri på.

• Liker 5
Skrevet

Vi damer over 40 kan ikke vinne. Ikke skal vi ha langt hår, det passer seg visstnok ikke. Og ikke skal vi ha kort hår for det er konehår og da ser man dum ut. Hva skal vi ha? Og hvem bestemmer dette egentlig? Jeg vil også bli innkalt til dette møtet, for jeg er ikke enig!

Anonymkode: a0001...501

• Liker 11
Skrevet

Vær akkurat sånn du ønsker å være. Hvem forteller deg dette???
 Jeg er eldre enn deg og har nordisk langt hår, helt passe tykt og velstelt.. 

kler meg akkurat som jeg vil. I blant går jeg i pysjen med hunden, korte miniskjørt eller hva det måtte være jeg føler for. 
Drit i hva andre sier og mener!!

Anonymkode: d0de1...99c

• Liker 3
Skrevet

Kvinner uavhengig av alder bør ha en hårfrisyre som kler ansiktet. Langt eller kort hår kler alle aldre, eller kan se helt katastrofe ut - igjen uavhengig av alder😉

Anonymkode: f684e...deb

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er 55 og har hår ned til korsryggen. Pleier å sette det opp i forskjellige frisyrer og trives veldig godt med det, hva en eller annen tilfeldig forbipasserende fyr måtte tenke gir jeg blaffen i.

Apropos det å skuffe - eller "skuffe": Jeg er slank og holder meg greit; selvfølgelig har jeg noen rynker i ansiktet, da spesielt rundt øynene. Men med solbriller på skjules de rynkene - skulle jeg da droppe solbriller for å ikke "skuffe" noen?

Gå der halvblind i sola, med myserynker og hår til alle kanter(det blir sånn om det er kort); er det liksom bedre?

Nei, hvem bryr seg. Om noen blir skuffet av at en dame var eldre enn de trodde får være deres problem. Det er sikkert nok av andre damer å kikke på sånn at de kommer over "traumet" over å se en dame som ikke var så ung og pen som de trodde :P

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg synes damer kan ha det håret de vil, uansett alder. Har du langt fint hår er det fint uansett alder. Men har du langt hår i voksen alder bør du være flink til å sette det opp, det er stilig.

1-quick-updo-for-neck-length-hair-B_E-5z

Men kort kan også være fint, det behøver ikke være typisk konehår selv om det er kort. Alle de under er fine synes jeg, og kler voksne kvinner i alle aldre.

6ba34699d7c1454b53fcbfa71b177312.png

9efd65e3eeee1b6f5d36af01a7509c17.jpg

abeae56f6a808f67652c17e5668fd573.jpg

6-short-wavy-hairstyle-with-layers-Bg6IU

17-blonde-balayage-bob-for-older-women.j

Skrevet

Jeg er 45 og har halvlangt tykt og glansfullt hår. De fleste venninne mine har kortere hår fordi håret er blitt tynnere og mer pistrete.

Jeg er heldig som fortsatt har tykt og glansfull hår og mannen min syns jeg er kjempe flott med langt hår.

Er ikke klar for koneklipp enda 

Anonymkode: dbddc...1c7

• Liker 2
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette hører jeg folk si ofte. Hvorfor? Jeg elsker håret mitt, og vil virkelig ikke klippe meg, men vil heller ikke virke som «hun desperate gamla som tror hun er 20».

Hører damer som har kallenavn som «skuffelsen», for det lange, flotte håret får dem til å se fin og ung ut bakfra, men så snur de seg og…ja, skuffelse😢🙄

Hva synes dere? Sånn helt ærlig.

Anonymkode: ba4ff...5a5

Hører du virkelig folk si det ofte? Hva slags mennesker omgås du?

Hele premisset for historien om «skuffelsen» er feil på flere måter.
HVEM er det som ser henne bakfra? HVORFOR skal alle se verden gjennom deres øyne?
HVORFOR får langt, flott hår dem til å tro at hun er ung?
Og, selve høydepunktet i historien - hun snur seg og har et eldre ansikt og de blir skuffet. SKUFFET! Stakkers dem!

Ekstremt kvinnefiendtlig fra en verden hvor damer skal sees gjennom øynene til noen som bare ønsker å ha dem som objekter til egne øynes forlystelse.

Skulle gjerne hørt historien fra Skuffelsens vinkel. - Altså jeg gikk nedover gata. Det var en fin dag jeg kjente vinden i håret og sola i ansiktet. Jeg hørte noen rop bak meg og snudde meg. Der stod en gjeng gamle griser/ jyplinger av noen gutter/ selvforherligende middelaldrene menn. SKUFFA!

Glad jeg ikke tilhører den verdenen. Jeg ville ikke blitt sint, bare veldig, veldig skuffet.

Anonymkode: 38d80...a8f

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

I-landsproblem. Selv bekymrer jeg meg mer over krig, økt terrorfare, økonomisk kollaps, dårlig helse mm. Nærmer meg 50 år og håret er langt og passe ustelt😎

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skal IKKE klippe deg.   Tror du ikke menn over 40 liker langt hår ?  😉

• Hjerte 3
Skrevet

Hvorfor bry seg om andre blir skuffet over at den smekre damen forran de var eldre enn de trodde, det er jo deres problem.

Alle bør bare finne en frisyre de trives med og føler kler seg og den stilen de ønsker, og er du over 40 så er du i hvertfall voksen nok til å bestemme helt selv.

Hvorfor i alle dager skal vi damer være så usikker og livredd, mens menn med feite badeballmager går rundt å tror de er guds gave til kvinnen? Kanskje vi bør lære litt fra dem, og være fornøyd med den vi er og det utseende vi har. Og heller ta tak i det som vi ønsker selv, ikke fordi vi har blitt overbevist om at det er normen vi MÅ følge.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Mannen min elsker mitt lange fyldige hår. Det er en del av min identitet og gjør meg ekstra sexy. Har knapt en rynke heller btw. K45

Anonymkode: 138f8...3ca

• Hjerte 3
Skrevet

Kvinner med kort hår, er lika dumt som en traktor uten laster.

Alder klipp dikka kort damer....

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...