Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hører jeg folk si ofte. Hvorfor? Jeg elsker håret mitt, og vil virkelig ikke klippe meg, men vil heller ikke virke som «hun desperate gamla som tror hun er 20».

Hører damer som har kallenavn som «skuffelsen», for det lange, flotte håret får dem til å se fin og ung ut bakfra, men så snur de seg og…ja, skuffelse😢🙄

Hva synes dere? Sånn helt ærlig.

Anonymkode: ba4ff...5a5

• Hjerte 2
Skrevet

42 år og har langt lyst hår som jeg ofte får komplimenter for. Skal IKKE klippe meg :) elsker håret mitt

• Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er dessverre enig ts, oss kvinner over 40 burde holde håret kortere da kvinner eldres som melk å majoriteten har gått ut på dato etter de fyller 40.

k42

Anonymkode: 4b139...9dd

• Nyttig 1
Skrevet

Haha, så lenge håret er pent og veldpleid er det vel ingen aldersgrense på langt hår? Syntes de aller fleste kler litt lengde på håret bedre en kort

Anonymkode: ea4c1...51d

• Liker 23
  • Hjerte 6
Skrevet

Kommer alltid til å ha langt hår  kort hår gjør meg guttete og får meg til å de mye eldre ut og hvem vil det? 

Moren min tvangs-klippet håret mitt når jeg var liten, alltid til sånn gutte- potte sveis, jeg hatet det. 

Anonymkode: 71e68...1e5

• Liker 11
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er dessverre enig ts, oss kvinner over 40 burde holde håret kortere da kvinner eldres som melk å majoriteten har gått ut på dato etter de fyller 40.

k42

Hæ? Men da får vi jo kjeft fordi vi har "konesveis". Hvordan er dette magiske mellomskiktet mellom for langt og for kort?

Anonymkode: 5fc46...35e

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg har passert 50 år og har langt hår. Jeg kommer ikke til å klippe det fordi noen har laget en tullete regel.

Jeg kommer ikke til å klippe det før det blir grått og jeg må farge det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

k42

Jeg lurer. Hvorfor bør ikke de som har gått ut på dato ha langt hår?

Anonymkode: a4d1d...ab3

• Liker 11
Gjest Warrior
Skrevet

Damer over 40 har det håret de vil, og de er ikke gamle i 40 åra. Ingen aldersgrense på å ha langt hår, så du kan trygt ha den sveisen du selv vil ts :) Det er ditt hår og ingen andre som skal bestemme over det. 

Skrevet

At hårlengde også har blitt et problem..... og hvorfor bry seg om noen tror de har sjans på alle og blir "skuffet". Kvinnen som skuffer blir garantert skuffet selv om hun snur seg, om hun i det hele tatt er ute etter en flørt. 

Anonymkode: 13ede...0aa

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer. Hvorfor bør ikke de som har gått ut på dato ha langt hår?

Anonymkode: a4d1d...ab3

Du snakker med bitre incel-er som synes at alle damer over 40 bare burde legge seg ned og dø. Alle damer over 30, egentlig.

(Og de under 30 bør ha som sitt eneste mål i livet å se best mulig ut, og de skal knulle flest mulig samtidig som de er jomfruer.)

Anonymkode: 42b7c...700

• Liker 12
  • Nyttig 15
Skrevet

Alt folk skal bry seg om! 🙈 gud bedre. Lukk ørene å gi faen i andres meninger

Anonymkode: d5901...62c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette hører jeg folk si ofte. Hvorfor? Jeg elsker håret mitt, og vil virkelig ikke klippe meg, men vil heller ikke virke som «hun desperate gamla som tror hun er 20».

Hører damer som har kallenavn som «skuffelsen», for det lange, flotte håret får dem til å se fin og ung ut bakfra, men så snur de seg og…ja, skuffelse😢🙄

Hva synes dere? Sånn helt ærlig.

Anonymkode: ba4ff...5a5

Skuffelsen? Virkelig? Folk er så barnslige. Hva slags mennesker sier sånt, sier mer om de.

Ha det håret du vil, er ingen regel som sier at når du er førti, må du miste all din femininitet og klippe deg i en Karen-frisyre eller guttekort… 

• Liker 4
Gjest AprilRyan
Skrevet

Ble 40 i år så nå er det kjerringklipp next altså 🤔

Eller ikke. Jeg ser ikke hvorfor man skal det. Ser mange klipper seg altfor kort når de ikke kler det. Jeg skjønner at det er praktisk og alt sånt, men jeg tror jeg hadde følt meg lite vel med en sånn kort sveis.

Så lenge håret mitt er pent så kommer ikke jeg til å klippe det, men har tykt hår med fall. Det er ingen grunn til å gå rundt med stygt hår for min del og jeg hadde nok neppe klippet meg kort kort om håret begynte å bli stygt/tynt.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (9 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å klippe det før det blir grått og jeg må farge det.

Ikke en gang da skal jeg klippe mitt hår, som er en stor og viktig del av min identitet, uansett alder. 
Jeg har ikke langt hår for å tease noen bakfra og gi dem skuffelser forfra. Hørt på makan. :laugh: 

• Liker 13
  • Hjerte 2
Skrevet

Damer over 40 er myndige, de bestemmer selv hvordan de vil ha håret sitt!

Anonymkode: 25dc9...64f

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det kvinner som sier dette? Menn ser ut til å foretrekke langt hår.

Anonymkode: 43072...cdd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Anonymkode: c859e...be8

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er hål i hue å tenke at alder har noe å si for klær,hår etc. Men det er MIN mening,da!

Jeg syns langt hår er fint på alle.

Minikjole er fint på alle.

Kle deg,klipp deg slik DU ønsker.

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...