Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Jeg bleket tennene mine med crest white strips i sommer. Ble veldig fornøyd med resultatet, og nå har jeg lyst å gjøre det igjen. Det jeg lurer på er om noen vet om det er skadelig å bruke slike strips to ganger i året? Om det skader emaljen osv...
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 hva er det, hvor kjøper du det ?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 Jeg kjøpte mine på nettet fra USA i sommer. Strips som du bruker to ganger om dagen i to uker og voila: hvite tenner!! Fungerer veldig bra, men holder ikke så lenge som produsenten lover.. de sa 12 mnd, men synes mine er begynt å få tilbake sin gamle farge. Men det er jo bare å ta en ny behandling. Men er som sagt litt usikker på om det er skadelig å bruke det så mye..
Gjest Hel Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Brukte også de Crest White Stripsene, og jeg fikk veldig vondt i tennene etterhvert. Stoppet å bruke de og etter et par uker gikk det over. Men det funket, ja.
Gjest tanna Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 har en tannlege her som gjør dette for kr 2500, veldig bra pris d, spare som bare d nå ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå