tøydokka Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 I går kveld begynte vi å se denne serien. Vi pleier å ha sex når vi legger oss. Jeg er ofte tørr og ikke kåt når vi setter igang. De siste kveldene har vi sett Netflix serien om Jeff Dahmer. Jeg vet ikke helt hvorfor, men merker at jeg blir kåt av programmet. Han er så merkelig og rar i oppførselen sin, men gjør det på en sånn dominerende måte. Jeg tar meg i å tenke at samboer ville hatt null sjangs, som den konfliktskye personen han er. Sitter og ser for meg at han blir manipulert, utnyttet og drept. Og dette gjør meg veldig kåt. Tankene om at Dahmer kommer hit og kommandere oss til å gjøre ekle ting og nedverdige oss. Faen så kåt jeg blir av den dusten. Tenker på at han har all kontroll, bruker oss sånn han vil, tenker nå sex, ikke dreping/partering/opphold i frysen og litt spising. Tenker bare på den første fasen. Damn, han skulle fått utnyttet meg. Sykt at jeg tenner på dette. Rene ondskap. Tror dere det går an å bytte tenningsmønstere?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Det er nok Evan Peters du tenner på, ikke Jeffrey Dahmer Anonymkode: 73150...ed5 26 2
Polyester Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok Evan Peters du tenner på, ikke Jeffrey Dahmer Anonymkode: 73150...ed5 Det er nok ikke Evan Peters. Som du forteller ts så tenner du på å enten bli dominert eller å dominere, ikke at han har drept noen. Test ut dette i senga med kjæresten din, husk å etablere grenser først. Lykke til 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 Vel, Dahmer hadde nok ignorert deg siden han ikke likte kvinner. Anonymkode: 653b8...8e1 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Hvorfor er kvinner sånn slik.. Anonymkode: d28e2...be0 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Spesielt og ikke på en bra måte.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 tøydokka skrev (36 minutter siden): I går kveld begynte vi å se denne serien. Vi pleier å ha sex når vi legger oss. Jeg er ofte tørr og ikke kåt når vi setter igang. De siste kveldene har vi sett Netflix serien om Jeff Dahmer. Jeg vet ikke helt hvorfor, men merker at jeg blir kåt av programmet. Han er så merkelig og rar i oppførselen sin, men gjør det på en sånn dominerende måte. Jeg tar meg i å tenke at samboer ville hatt null sjangs, som den konfliktskye personen han er. Sitter og ser for meg at han blir manipulert, utnyttet og drept. Og dette gjør meg veldig kåt. Tankene om at Dahmer kommer hit og kommandere oss til å gjøre ekle ting og nedverdige oss. Faen så kåt jeg blir av den dusten. Tenker på at han har all kontroll, bruker oss sånn han vil, tenker nå sex, ikke dreping/partering/opphold i frysen og litt spising. Tenker bare på den første fasen. Damn, han skulle fått utnyttet meg. Sykt at jeg tenner på dette. Rene ondskap. Tror dere det går an å bytte tenningsmønstere? Hvorfor bytte tenningsmønster? Jeg tror det er dominans du tenner på, ikke Dahmer. Anonymkode: 29830...a48 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor bytte tenningsmønster? Jeg tror det er dominans du tenner på, ikke Dahmer. Anonymkode: 29830...a48 Jepp Anonymkode: 7a180...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 Polyester skrev (7 timer siden): Det er nok ikke Evan Peters. Som du forteller ts så tenner du på å enten bli dominert eller å dominere, ikke at han har drept noen. Test ut dette i senga med kjæresten din, husk å etablere grenser først. Lykke til Er nok Evan har du sett han?? Deiligste mannen jeg har sett. Anonymkode: d17e7...cd4 5 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 Altså... Evan Peters har bare en egen evne til å spille jævlige karakterer på en utrolig karismatisk måte. Han har ikke engang et utseende som normalt sett appellerer til meg, men tiltrekningskraften er helt absurd høy. Du er langt fra den første som har fått denne reaksjonen og deretter lurt på hva som er galt med deg Jeg har null interesse av å bli dominert, men kunne faktisk gjort et unntak for Peters, i alle fall i teorien. Tror det er noe med at han fremstår som så maskulin og kontrollert, samtidig som han er følsom, samme hvor syke karakterer han spiller. Ville ikke bekymret meg for dette med mindre det er et mønster og ikke et overraskende unntak. Anonymkode: 0dcce...5cb 13 1 1
jabx Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 tøydokka skrev (8 timer siden): I går kveld begynte vi å se denne serien. Vi pleier å ha sex når vi legger oss. Jeg er ofte tørr og ikke kåt når vi setter igang. De siste kveldene har vi sett Netflix serien om Jeff Dahmer. Jeg vet ikke helt hvorfor, men merker at jeg blir kåt av programmet. Han er så merkelig og rar i oppførselen sin, men gjør det på en sånn dominerende måte. Jeg tar meg i å tenke at samboer ville hatt null sjangs, som den konfliktskye personen han er. Sitter og ser for meg at han blir manipulert, utnyttet og drept. Og dette gjør meg veldig kåt. Tankene om at Dahmer kommer hit og kommandere oss til å gjøre ekle ting og nedverdige oss. Faen så kåt jeg blir av den dusten. Tenker på at han har all kontroll, bruker oss sånn han vil, tenker nå sex, ikke dreping/partering/opphold i frysen og litt spising. Tenker bare på den første fasen. Damn, han skulle fått utnyttet meg. Sykt at jeg tenner på dette. Rene ondskap. Tror dere det går an å bytte tenningsmønstere? Stakkars samboer. 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 tøydokka skrev (11 timer siden): Og dette gjør meg veldig kåt. Tankene om at Dahmer kommer hit og kommandere oss til å gjøre ekle ting og nedverdige oss. Faen så kåt jeg blir av den dusten. Tenker på at han har all kontroll, bruker oss sånn han vil, tenker nå sex, ikke dreping/partering/opphold i frysen og litt spising. Tenker bare på den første fasen. Damn, han skulle fått utnyttet meg. Sykt at jeg tenner på dette. Rene ondskap. Tror dere det går an å bytte tenningsmønstere? Så du tenner på at noen kommer til dere, og feks tar deg hardt i rumpa bakfra mens du blir beordret til å slikke hans føtter, og samboeren din blir fortalt hvilken feminin fjott han er? Hva ved dette tenner deg egentlig? Anonymkode: 825e8...9fe 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 tøydokka skrev (11 timer siden): Sitter og ser for meg at han blir manipulert, utnyttet og drept. Og dette gjør meg veldig kåt. Tankene om at Dahmer kommer hit og kommandere oss til å gjøre ekle ting og nedverdige oss 😱 kudos og premie for at du skrev dette under nick Sprøtt. Anonymkode: 7ee79...193 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Skrevet 22. oktober 2022 Hva faen Anonymkode: 4264a...968 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #15 Skrevet 22. oktober 2022 Grunnen til at du tenner på dette er fordi kvinner er mer seksuelt tiltrukket av menn med mørke triade trekk. https://no.wikipedia.org/wiki/Den_mørke_triaden Nå er det også slik at like barn leker best, og det er underbevisstheten din som forteller deg å reprodusere med en slik mann. I det store og hele så forteller det alt om kvinner for å være ærlig. Det er ikke deres feil, for kvinner har gjennom historien overlevd ved å reprodusere seg med slike menn, derfor trekkes de kvinnene som lever nå mot slike menn også. Anonymkode: aaf23...e4e 1
GammelKaktus Skrevet 22. oktober 2022 #16 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er kvinner sånn slik.. Anonymkode: d28e2...be0 Noen kvinner og noen menn. Overhodet ikke alle, virkelig. 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #17 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Grunnen til at du tenner på dette er fordi kvinner er mer seksuelt tiltrukket av menn med mørke triade trekk. https://no.wikipedia.org/wiki/Den_mørke_triaden Nå er det også slik at like barn leker best, og det er underbevisstheten din som forteller deg å reprodusere med en slik mann. I det store og hele så forteller det alt om kvinner for å være ærlig. Det er ikke deres feil, for kvinner har gjennom historien overlevd ved å reprodusere seg med slike menn, derfor trekkes de kvinnene som lever nå mot slike menn også. Anonymkode: aaf23...e4e Hvis en fugl kan instinktivt dytte andre Egg ut av redet så fort den klekkes for å overleve, ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke kvinner kan instinktivt tiltrekkes dominante menn. Det er sånn man har blitt skrudd sammen iløpet av de 10 talls tusen årene vi har vært til stede på denne planeten. Anonymkode: 6f869...456 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #19 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså... Evan Peters har bare en egen evne til å spille jævlige karakterer på en utrolig karismatisk måte. Han har ikke engang et utseende som normalt sett appellerer til meg, men tiltrekningskraften er helt absurd høy. Du er langt fra den første som har fått denne reaksjonen og deretter lurt på hva som er galt med deg Dette. Selv jeg som er bortimot aseksuell tenner på Evan Peters, og jeg synes egentlig ikke han er spesielt kjekk engang. Men den utstrålingen.... oohalala. Anonymkode: 73150...ed5 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Skrevet 22. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis en fugl kan instinktivt dytte andre Egg ut av redet så fort den klekkes for å overleve, ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke kvinner kan instinktivt tiltrekkes dominante menn. Det er sånn man har blitt skrudd sammen iløpet av de 10 talls tusen årene vi har vært til stede på denne planeten. Anonymkode: 6f869...456 Jeg er ikke uenig. Er bare litt overrasket over alle som prøver å hevde det motsatte om kvinner og deres natur. Anonymkode: aaf23...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå