Gjest gjest Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 har ikke vært på julebord på ørten år.Og her sitter jeg,absolutt ikke festklar.Hverken i klesveien eller humør.Er så trøtt og lei at jeg har mest lyst å bli hjemme på sofaen,kose meg i ro og fred.Ungene er borte for en gangs skyld.Men så får jeg så dårlig samvittighet.Vet ikke hvorfor,men spesielt overfor sønnen min.Han ville absolutt at jeg skulle dra.Og overfor medstudenter.Men det er slett ikke sikkert de bryr seg. Blir sikkert hyggelig men.Er det så morsomt på julebord da?
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Er det ikke bare til å dra, og gå hjem igjen hvis ikke det er noe gøy?
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Når jeg har det slik før en fest, er ofte festen mye morsommere enn den ville vært ellers. Og uansett så er du ikke forpliktet til å bli lenge. Om du ikke har lyst til å bli reiser du hjem. Ganske enkelt.
LilleBille Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Gå - spis godt og kos deg - og gå heller hjem tidlig hvis du ikke trives eller har det gøy.
Gjest gjest Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 hei igjen Ville bare si at jeg dro!Og nå er jeg hjemme igjen.Nå kan jeg kose meg hjemme som jeg egentlig ville. Ble veldig oppmuntret til å dra.Bra det!For da fikk jeg se hvordan det var der.Hadde ikke vært like stas å sitte hjemme å tenke på hvordan det var. Og det var forresten helt greit,verken mer eller mindre.
Gjest Gjest_marion_* Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Så fint å høre at det ikke var så ille allikevel.
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 hei igjen Ville bare si at jeg dro!Og nå er jeg hjemme igjen.Nå kan jeg kose meg hjemme som jeg egentlig ville. Ble veldig oppmuntret til å dra.Bra det!For da fikk jeg se hvordan det var der.Hadde ikke vært like stas å sitte hjemme å tenke på hvordan det var. Og det var forresten helt greit,verken mer eller mindre. ← Flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå