AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Blitt miliarder, at jeg og de jeg er glad i skal ha god helse eller noe slikt, og så hadde jeg ønsket meg 10 ønsker til😂 Anonymkode: ffdc0...90d 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 1) Unlimited tilgang på penger, slik at jeg kan dele med alle rundt meg også. Da kan man utrette mye bra for seg selv, og resten av verden. Gjøre slutt på fattigdom, hjelpe vanskeligstilte, etc. Ikke minst leve fett selv! 2) Sikker helse for de jeg er glad i. At deres helse alltid tas på alvor, og at de alltid har tilgang på den beste behandlingen. 3) At kreft ikke finnes. Anonymkode: 844bd...9d8
Fru Uperfekt Skrevet 22. oktober 2022 #4 Skrevet 22. oktober 2022 1) Fred på jord 2) At alke land blir demokratiske 3) Lykkelige barn
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 I eget liv? - Bli frisk fra kronisk sykdom. - Få svar på hva jeg ble utsatt for som liten - At overgriperne døde Anonymkode: 7c4f7...579 1 2
Helene1982 Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg hadde ønsket at jeg kunne lage en kur mot alle typer psykisk sykdom – som hadde gjort meg rik. Og så hadde jeg ønsket å møte moren min og tanten min igjen for å få et endelig svar på hva som skjer når man dør, og høre om de følger med på meg, eller ikke. Jeg ville samtidig spurt om de har sett Anne Elisabeth Hagen, da de begge alltid hadde full oversikt og kunne fortalt meg hva som skjedde. Jeg kunne også tenkt meg en uke med tilgang på alle verdens mektigste mennesker., der de måtte fortelle sannheten og svare på spørsmålene mine. Jeg ville ikke hatt denne egenskapen for evig, da jeg stort sett liker å leve i et mysterie.
Rosakatt Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 1. Jaktklær 2. Ballkjole 3. Brudekjole Livet hadde vært et eventyr 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg hadde i så fall ønsket at folk tenkte litt lenger enn nesa rekker. Jeg hadde også ønsket at et annet ideologisk system vokste frem og ble etter hvert omfavnet av flere og flere, til slutt alle, et system som var det beste av både kapitalisme og sosialisme. Og sist men ikke minst hadde jeg ønsket at alle barn vokste opp i varme, kjærlige, hjem, slik at alle vokste opp med lærdom om hva kjærlighet er. For det hadde gjort at de fleste var gode mot hverandre. Anonymkode: 108cf...216 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 At Putin dauer, CircleK går konk og Donald Trump havner bak lås og slå.. Anonymkode: 28efa...81f
- Brian Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) 1. At alt skulle ordne seg for jenta som startet pingvintråden; ønsker henne det aller beste videre. Det samme gjelder en vennine av meg som ikke har det så greit nå om dagen. At man lever på livets skyggeside, er ikke til hinder for å ha et hjerte av gull. 2. At det ble færre selvmord. Denne "løsningen" fører til at man åpner en nattsvart dør som aldri noen sinne kan åpnes igjen; det finnes ingen vei tilbake. Hadde man spurt dem som har tatt livet sitt om de angret etter å ha gjort dette, tror jeg nær sagt alle hadde svart bekreftende. 3. At voksne mennesker ikke bygde så mange meningsløse murer rundt seg. Da man var barn, var livet enkelt og man kunne finne glede i de små tingene; likte man en rød brannbil, og en annen også gjorde det, var ikke veien lang til å spontant spørre: "Skal vi være venner?" Som voksen bygger folk derimot murer rundt seg i form av høye krav og tror dette er formelen for lykke, men når man har fått den perfekte jobben, det perfekte huset, den perfekte bilen, de perfekte vennene, den perfekte partneren, de perfekte barna og den perfekte hunden - hva skjer videre, når den perfekte fasaden en dag slår sprekker ...? For min del vet jeg ikke hvor lang tid jeg har igjen å leve på denne planeten, men det jeg vet, er at jeg en dag kommer til å dra fra denne verden med like tomme hender som da jeg så dagens lys, noe som gjelder alle mennesker - alt det folk kriger om og lager problemer av, må man legge igjen. Og etter hvert som tiden går, både tiår, hundreår, tusenår og millioner av år, kommer alt til å bli glemt; det eneste som vil være igjen, er følgene av det man gjorde i løpet av den relativt korte tiden man lever, både på godt og vondt. Det tror jeg mange ikke forstår, og bruker livet sitt på å stille seg i flokken sammen med mange andre som vil ha mer av det ene og mer av det andre. Til slutt raser alt sammen - noe man ser idag, der Putin vil utvide Russlands grenser, energiprodusentene vil ha mer penger, butikkjedene vil tjene mer, EU vil ha mer makt og norske politikere følger lydig etter; når alle vil ha mer og mer, går det til slutt fryktelig galt. Endret 22. oktober 2022 av - Brian 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 Sånn rent bortsett fra fred på jord og avskaffe fattigdom, så har jeg bare ett ønske: Skru tiden tilbake og redde barnet mitt. Syntes ønskene til @Rosakatt var herlige! Du er ikke så kravstor😆❤️ Anonymkode: 2d396...ffe
Rosakatt Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sånn rent bortsett fra fred på jord og avskaffe fattigdom, så har jeg bare ett ønske: Skru tiden tilbake og redde barnet mitt. Syntes ønskene til @Rosakatt var herlige! Du er ikke så kravstor😆❤️ Anonymkode: 2d396...ffe Oi, om du bare kunne fått ditt ønske 💖😔
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 Bli 70 IQ poeng smartere Få tilbake kroppen jeg hadde når jeg var 23 Å bli tilgitt for alle feil gjort i løpet av livet. Anonymkode: 6fc68...ed6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Skrevet 22. oktober 2022 Økonomisk uavhengighet God helse resten av livet Beholdt evnen til å alltid lære noe nytt Anonymkode: 18b73...c79
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #15 Skrevet 22. oktober 2022 At sønnen min ikke hadde autisme, men et normalt og velfungerende liv der han taklet alt At jeg vant i lotto så jeg kunne kjøpe en finere og større leilighet til oss At jeg får leve lenge med god helse så jeg kan ta vare på førstnevnte sønn så lenge som mulig Anonymkode: 5f796...3e5 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #16 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bli 70 IQ poeng smartere Få tilbake kroppen jeg hadde når jeg var 23 Å bli tilgitt for alle feil gjort i løpet av livet. Anonymkode: 6fc68...ed6 Når jeg tenker meg om, ville jeg heller byttet min nederste med din nedeste. Den er så undervurdert, og så utrolig viktig. Anonymkode: 18b73...c79
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #17 Skrevet 22. oktober 2022 -at tobakk og alkohol ikke fantes - at alle i slekta bodde i nabolaget -at mamma og pappa fikk komme tilbake til jorda Anonymkode: ef594...5f3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #18 Skrevet 22. oktober 2022 - At jeg hadde ubegrenset med penger, og aldri var nødt til å slite for luselønn lenger. - At det var fred over hele verden. - At ingen lenger fikk lov til å ødelegge for regnskogen. Anonymkode: fc0bc...fa4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #19 Skrevet 22. oktober 2022 1. Finne en kur og behandling for mine kroniske sykdommer, så jeg kan leve igjen. 2. Kunne reise igjen. 3. Kunne jobbe igjen. Anonymkode: 8b35f...f5d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Skrevet 22. oktober 2022 Udødelighet, rikdom og massiv snabel. Anonymkode: ec1ae...bd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå