Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber innen salg i en butikk jobb.

Et problem mine kollegaer og jeg har støtt på er å avslutte samtale med en spesifikk kunde (kunden handler mye varer hos oss og er viktig for butikken). Kunden tar ikke hintet til å avslutte samtalen til den grad at vi taper salg eller at ventende kunder velger å gå ut av butikk. Andre utfordringer vedrørende dette er at ansatte ikke får gjennomført sine oppgaver i butikk. 

Har dere noen tips til hva vi kan si for å avslutte samtalen uten at det oppfattes som å være uhøflig? Dette er en kvinne som er vi oppfatter som noe ensom og trenger muligens å bli sett og hørt.

Anonymkode: 1fa58...2e5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ide, men kanskje det er greit å ta det videre til din leder?

Anonymkode: 5d89d...faf

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg jobber innen salg i en butikk jobb.

Et problem mine kollegaer og jeg har støtt på er å avslutte samtale med en spesifikk kunde (kunden handler mye varer hos oss og er viktig for butikken). Kunden tar ikke hintet til å avslutte samtalen til den grad at vi taper salg eller at ventende kunder velger å gå ut av butikk. Andre utfordringer vedrørende dette er at ansatte ikke får gjennomført sine oppgaver i butikk. 

Har dere noen tips til hva vi kan si for å avslutte samtalen uten at det oppfattes som å være uhøflig? Dette er en kvinne som er vi oppfatter som noe ensom og trenger muligens å bli sett og hørt.

Anonymkode: 1fa58...2e5

Klar tale kan hjelpe .» Det var hyggelig å snakke med deg frue , men nå må jeg ekspedere kunder / rydde lager etc . Ha en fortsatt fin dag . « å så gå ut av situasjonen f eks , liksom få en tlf . 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...