AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Samboer hadde en fylleaffære to ganger i fjor vår / sommer. Han var kåt (sier han), mens jeg bodde utenbys en periode. Jeg oppdaget det noen måneder senere, da jeg helt tilfeldig leste sex meldinger mellom de to. Jeg har prøvd å komme meg videre i forholdet sammen med han, men det er faen meg ikke lett. Tanker og sinne dukker opp ofte når vi har sex, og jeg klarer ikke å suge han eller at han slikker meg. Jeg regner med han slikket henne og at hun sugde han, siden han er veldig glad i oralsex, og kjenner jeg blir kvalm bare jeg skriver det her. Hvordan klarer jeg å komme meg over dette og gi og motta oralsex igjen ? Han var ikke forelsket i henne og ønsket ikke et forhold, men litt begeistret må han ha vært siden det var han som pushet på med sex invitasjoner. Nå har vi ikke hatt sex på to-tre uker pga ribbeinsbrudd hos meg, og jeg har faktisk ikke savnet sex engang. Det at vi nå har hatt pause har gitt meg tid til å reflektere mer over utroskapen, og siden vi har hatt sex hele tiden siden jeg fant det ut, kjenner jeg nå at det ikke har vært bra for meg å late som alt er greit. Har dere noen erfaringer? Anonymkode: 40099...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samboer hadde en fylleaffære to ganger i fjor vår / sommer. Han var kåt (sier han), mens jeg bodde utenbys en periode. Jeg oppdaget det noen måneder senere, da jeg helt tilfeldig leste sex meldinger mellom de to. Jeg har prøvd å komme meg videre i forholdet sammen med han, men det er faen meg ikke lett. Tanker og sinne dukker opp ofte når vi har sex, og jeg klarer ikke å suge han eller at han slikker meg. Jeg regner med han slikket henne og at hun sugde han, siden han er veldig glad i oralsex, og kjenner jeg blir kvalm bare jeg skriver det her. Hvordan klarer jeg å komme meg over dette og gi og motta oralsex igjen ? Han var ikke forelsket i henne og ønsket ikke et forhold, men litt begeistret må han ha vært siden det var han som pushet på med sex invitasjoner. Nå har vi ikke hatt sex på to-tre uker pga ribbeinsbrudd hos meg, og jeg har faktisk ikke savnet sex engang. Det at vi nå har hatt pause har gitt meg tid til å reflektere mer over utroskapen, og siden vi har hatt sex hele tiden siden jeg fant det ut, kjenner jeg nå at det ikke har vært bra for meg å late som alt er greit. Har dere noen erfaringer? Anonymkode: 40099...8fe Ts her. Kan legge til at jeg ikke viser disse tankene/sinnet når vi har sex og har ikke sagt det til han, og han ber meg heller ikke om å suge han. Bruker å si at jeg ikke ønsker at han slikker meg. Anonymkode: 40099...8fe
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Han var kåt og ergo var det greit for ham. Du hadde vel en forventning om at han ville være trofast, og føler deg såret og bedratt. Anonymkode: e5c3e...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han var kåt og ergo var det greit for ham. Du hadde vel en forventning om at han ville være trofast, og føler deg såret og bedratt. Anonymkode: e5c3e...5b6 Fikk sjokk når det var hun han knullet, for hun er ikke akkurat Kendall Jenner. Vi damer tenker jo at hvis vi er så uheldig å bli bedratt så er det med en dame vi synes mener er penere enn oss, men sånn tenker ikke menn. Kan jo hende han syntes hun var flott😑 Ts Anonymkode: 40099...8fe
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Med unnskyldningen hans om at han «var kåt» så tør jeg ikke tro på at det ikke kommer til å skje igjen. Høres ut som han har litt for lett å være utro. Var selv sammen med en som var utro etter vi fikk barn. Han fortalte meg om det, og jeg prøvde å stole på han. Det gikk ikke, og endte opp med at jeg gjorde det slutt etter 3 år. I ettertid viste det seg at han var utro 5 ganger, og ikke bare én. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke stått i det der. Du er verdt mer enn det, og det du føler på i ettertid skal ikke du gå gjennom på grunn av hans valg. Du finner en som passer deg, og som kommer til å elske deg uten å måtte ligge med andre. Lykke til❤️ Anonymkode: c1f69...e7d 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tanker og sinne dukker opp ofte når vi har sex, og jeg klarer ikke å suge han eller at han slikker meg. kjenner jeg blir kvalm bare jeg skriver det her. Hvordan klarer jeg å komme meg over dette og gi og motta oralsex igjen ? Nå har vi ikke hatt sex på to-tre uker pga ribbeinsbrudd hos meg, og jeg har faktisk ikke savnet sex engang. Anonymkode: 40099...8fe Sånn går det som oftest når en er utro. Er nok «dessverre» ingen vei tilbake. Jeg hadde kastet opp i munnen min bare ved tanken på å ha sex med han🤢 Du valgte å bli forholdet enda du visste han var utro. Kanskje på tide å revurdere det. Anonymkode: ae3e1...46c 5 3
NiceOrNothing Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånn går det som oftest når en er utro. Er nok «dessverre» ingen vei tilbake. Jeg hadde kastet opp i munnen min bare ved tanken på å ha sex med han🤢 Du valgte å bli forholdet enda du visste han var utro. Kanskje på tide å revurdere det. Anonymkode: ae3e1...46c Dette🙌. Det er en helt naturlig reaksjon å få avsmak for partner etter tillitsbrudd . Det forundrer meg mer at mange damer er så villig til å «jobbe med forholdet « , når han så tydelig har vist at han driter i henne . 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Fikk sjokk når det var hun han knullet, for hun er ikke akkurat Kendall Jenner. Vi damer tenker jo at hvis vi er så uheldig å bli bedratt så er det med en dame vi synes mener er penere enn oss, men sånn tenker ikke menn. Kan jo hende han syntes hun var flott😑 Ts Anonymkode: 40099...8fe Kanskje menn ikke er så opptatt av utseende som dere kvinner skal ha det til? Anonymkode: a3be8...37d 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånn går det som oftest når en er utro. Er nok «dessverre» ingen vei tilbake. Jeg hadde kastet opp i munnen min bare ved tanken på å ha sex med han🤢 Du valgte å bli forholdet enda du visste han var utro. Kanskje på tide å revurdere det. Anonymkode: ae3e1...46c Jeg visste ikke at han var utro før 4 måneder etter at han hadde avsluttet utroskapen. Etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg for å prøve å gå videre i forholdet, men det jeg sliter med nå er manglende sexlyst og oralsex. Ts Anonymkode: 40099...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 Det er vel ikke bare sex på fylla-utro når det er sexmeldinger i tillegg? Hva gir det deg å være i et forhold med en som må være utro når dere ikke er på samme sted en periode?? Anonymkode: 53b30...4ef 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje menn ikke er så opptatt av utseende som dere kvinner skal ha det til? Anonymkode: a3be8...37d Det er det jeg har skjønt. Ts Anonymkode: 40099...8fe
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke bare sex på fylla-utro når det er sexmeldinger i tillegg? Hva gir det deg å være i et forhold med en som må være utro når dere ikke er på samme sted en periode?? Anonymkode: 53b30...4ef Han sier han var inne i en dårlig periode med mye alkohol da jeg var bortreist, og siden han er sexavhengig gjorde han det han gjorde. Ts Anonymkode: 40099...8fe
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 Så du valgte å beholde ham likevel. Han vet nå at han bare kan skylde på pikken sin og kåtheten sin neste gang han vil hoppe i høyet. Hvorfor lar du deg selv bli behandlet på den måten? En ting er at HAN ikke har respekt for deg. En annen ting er at folk prater. Kompiser prater, hun som ble knullet av "din kjære" prater. Dere kommer gående på gata og folk tenker, der er han ustyrlige kåtsekken og der er hun som godtar at han er sånn. Anonymkode: a9591...897 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg visste ikke at han var utro før 4 måneder etter at han hadde avsluttet utroskapen. Etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg for å prøve å gå videre i forholdet, men det jeg sliter med nå er manglende sexlyst og oralsex. Ts Anonymkode: 40099...8fe Så du sliter ikke med hva andre tenker og tror om dette forholdet, og ryktene som går? 🤔 Anonymkode: a9591...897
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #15 Skrevet 22. oktober 2022 Han er sexavhengig. Med andre ord, du kan aldri forlate ham ubevoktet, for da knuller han andre. Nice. Anonymkode: bcd94...1fa 3 3
klarinetta Skrevet 22. oktober 2022 #16 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje menn ikke er så opptatt av utseende som dere kvinner skal ha det til? Anonymkode: a3be8...37d Ikke når det gjelder å få seg noe, nei. Det har jeg aldri trodd heller. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #17 Skrevet 22. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier han var inne i en dårlig periode med mye alkohol da jeg var bortreist, og siden han er sexavhengig gjorde han det han gjorde. Ts Anonymkode: 40099...8fe Han er ikke sexavhengig bare fordi han ikke klarer å la vær å være utro når du er bortreist. Om han er sexavhengig så vil jeg anbefale deg å google det, og begynne å grave i hvor ofte han eventuelt kjøper/selger sex, er utro. For da føler man på ett behov som aldri blir dekket. Jeg tror han bare sier han er sex avhengig som en unnskyldning... For nei, han er ikke avhengig, ikke utifra den informasjonen du har gitt her. Anonymkode: 38802...889 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #18 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fikk sjokk når det var hun han knullet, for hun er ikke akkurat Kendall Jenner. Vi damer tenker jo at hvis vi er så uheldig å bli bedratt så er det med en dame vi synes mener er penere enn oss, men sånn tenker ikke menn. Kan jo hende han syntes hun var flott😑 Ts Anonymkode: 40099...8fe Jeg tenker ikke at hvis han er utro så er det med noen som er penere enn meg. Hvorfor skulle jeg tenke det? Anonymkode: 4fb9f...704
MuffinStud Skrevet 22. oktober 2022 #19 Skrevet 22. oktober 2022 Ikke gøy. Og i og med at han kun innrømmer dette etter at du har konfrontert han, så vet du heller ikke om det er flere. Som du sier, det er jo lite ved kvinnen han "valgte" som tilsier at hun sitter på noen spesiell utslagsgivende mojo. Det er selvfølgelig lett å være etterpåklok, men det hadde kanskje vært bedre dersom du hadde vært vag på hva du visste men tydelig på at han hadde kun en sjanse på å forklare seg og se om denne og kun denne episoden ble nevnt. I det vanlige så har vi barrierer mot folk. Når vi er i forhold, så kommer disse på "innsiden" av våre skall og vår fasade. Det er derfor ekstra sårt når noe slikt skjer. Og, slik jeg tolker deg, så har du nå han på utsiden av ditt indre følelsesliv selv om dere "på papiret" og i hans hode fremdeles er der dere var. Jeg tror ikke det er et blivende sted. Det er veldig ensomt å være alene i samboers selskap. Med mindre du føler at din nyfunnede "rustning" er en grei løsning for deg, så må du ta et oppgjør med dette. Og jeg tror du burde vurdere en profesjonell part. Fastlegen kan hjelpe deg med hva som finnes i nærområdet og evt om henvisning er aktuelt. Og hvis det blir parterapi, så merker du vel fort hvorvidt han prøver å grave i dette selv eller om han bare jatter med.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Skrevet 22. oktober 2022 hva med analsex, føler du at du fortsatt er i stand til og ha det i det minste?. Anonymkode: ab342...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå