AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Vi har vært sammen i 16 år, fått 2 barn og ting er mildt sagt ikke så spennende som før.. forholdet er bra men mye av lysten og begjæret på hverandre er sjeldent tilstede. LIte sex, både grunnet vare unger og pga hun sliter med dårlig selvfølelse. hun er i midten av 30 årene, slank og i min mening over gjennomsnittet attraktiv. Selv om jeg føler jeg er flink til å gi komplimenter så går det ikke helt igjennom hos henne.(hun mener dette er bare noe jeg må si, som hennes samboer) Hun er veldig rett fram og ærlig og har sagt det gir henne lite når jeg sier det. Vi har begge fantasert sammen om at det hadde vært gøy om at hun fikk oppmerksomhet fra andre menn, men om det er noe mer enn en fantasi for henne vet jeg ikke. Vi har også fantasert om trekant med en annen mann eller kvinne, men om vi er klar for det vet jeg ikke. VI skal snart en helg til Oslo uten barn, og jeg kunne hatt lyst til å sett hvordan hun reagerte hvis hun faktisk fikk oppmerksomhet fra andre menn.(hun vet ikke om denne planen) Vi er 100% trygge på hverandre og jeg er ikke redd for at noe slikt ville risikert forholdet. Når hun er ute med venniner på byen er hun veldig avvisende mot andre menn, mtp at vi er sammen, og hun ikke ville flørtet uten meg tilstede/klar over situasjonen. Noen utesteder eller andre arenaer foruten swingersklubber i Oslo området det er mulig for henne "å bli sjekket opp", selv om vi er ett par? tenkte f.eks la henne sitte litt alene i baren og se hva kvelden bringer.. noen her inne som har tips, eller egne erfaringer? Anonymkode: b10b6...855
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Først må du begynne å fortelle hun om denne planen og høre hva hun tenker om det. Du kan ikke bare dra hun med på swingersklubb eller sette hun på utstilling i baren på en klubb, det er IKKE å føle seg som et forlatt dådyr i villrede og kjøttstykke for rusa menn som tar hva som helst de anser som et lett bytte som gir selvtillittsboost. Anonymkode: 45a7e...716 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Synes det er en interessant idé.. Jeg merker jo at jeg føler meg bedre med meg selv etter å ha fått oppmerksomhet. Men det må ikke nødvendigvis alltid komme fra en mann. Men hva om hun sitter der alene og blir sjekket opp av ekle eller mindre attraktive menn? Det kan gjøre vondt værre altså. Da er det bedre at du faktisk finner noen kjekke og hyggelige menn som gjør dette som en tjeneste. Måten man får komplimenter på har også noe å si. En slesk type som stirrer på kroppen min og kommer med seksuelt ladede ord kjennes ikke godt ut for selvbildet. Men en kjekk, pyntelig og respektabel man som viser interesse på en høflig måte og kanskje gir et fint kompliment, det er bedre. Anonymkode: 30a65...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå