Aoo19 Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Jeg begynte å date en mann for flere uker siden, vi hadde en sykt god 1.date, han sa tidlig at han likte meg. Sa riktige ord på 1.date.... som at han kunne tenke seg å reise med meg, dra på kino osv. kalte meg verdens nydeligste, han sa også: når skal jeg gå for kysset. Dette sjarmerte meg i senk. Tenkte endelig hr jeg funnet en fyr som vil ha meg... det rant også tårer av han 1.gangen han kysset meg.... noe jeg syns var litt søtt men samt litt rart. Men ble litt skremt bort, men ga fortsatt ikke opp på han. Jeg fortsatte å like han fortsatt. Trodde dette var for godt til å være sant. Kunne renne tårer av han om vi lå kun og koste i sofaen f.eks uten sex.... Vi planla 2 date fort, han ville ha sex. Jeg sa nei, blir for tidlig! Han ble kald, tidvis. Jeg sa: føler du er litt kald nå. Så sa han nei da er ikke det, vil fortsatt møtes, jeg vil ha noe seriøst med deg. Vi møttes igjen, selvom han sa jeg er ute etter forhold med deg. Ville dra på tur med meg. Vi kunne fint kysse, så kunne han bli kald etter kyssing eller litt klemming. Selvom han ofte nevnte at skal lage en god frokost sammen, før vi spiste frokost sammen og hadde hjemmedate, så kunne han si en annen gang: jeg drar hjem spiser ikke frokost her.... når han var hos meg. Senere på kvelden om jeg møtte han kunne han kysse meg og holde hender, kalle meg verdens peneste igjen. Også off igjen.... . Det er for på og sende snaps, men å ligge er helt okei for han. Det er noe man bør gjøre tidlig. Men å holde kontakt mellom datene, ville han ikke. Vi møttes 1 gang i uka. Jeg som tok kontakt mest, hadde casual samtale, vært på trening, ja svarte kort han. Ingen oppfølgingsspørsmål. Neste dag kunne han skrive: hei god morgen vil du møtes idag? Så kunne jeg si: nei passer ikke idag, men hva med imorgen? Da sa han ja det funker bra. Men etter møtet kunne ha igjen bli kald for såå å bli varm igjen ved neste møtet igjen , kysse hele tiden, se film, ta meg med ute på cafe..... osv.Også off igjen.... helt til han en dag sa du vi går fort frem, selvom jeg var mere tilbakeholden på sex, så mente han å sende meldinger når vi ikke møtes betyr stress for han . Dette kom som lyn ifra klar himmel, han ville ha pause. Og ikke nok med det, men jeg kommer da til å bli minnet på om denne fyren. Han har jobb rett ved siden av mitt hjem, kollegaer og han som handler i butikk i nærheten. Jeg falt altfoor hardt for fyren.... 🧑🏻🚒😭jeg er dritredd for å bli snakket om videre til kollegaer..de rykker ofte ut til alarmer🧑🏻🚒 her i bygget hvor jeg boor. Og dritredd foor å treffe på han eller de, for kommer til å bli minnet på om han... skjønner ikke at jeg er i en så kjiip situasjon, hva har jeg gjort med meg selv? Jeg har vært så langt nede de siste ukene; og unngår butikker hvor jeg tror jeg kan møte han og kollegaene, verste er at han selv har sagt at de snakker om damer, og nå videre hva kommer han til å si om meg til kollegaene sine, overdrive enda mere ekstra om at jeg sikkert er for frempå, eller har for liten rumpe eller for løs i senga, dette dreper meg.... .Hadde jeg bodd et annet sted så hadde alt vært lettere, og ikke nærme jobben hans. Hva gjør man?... han innrømmer selv at han har adhd og lav autisme, ingen medisiner han bruker.... jeg så klare tegn på det.... tidlig, bla da han ble følsom litt da vi kysset.... men spurte ikke før 3 date, om det gikk bra med han, siden han ble så sensitiv, sa ja jeg har jo autisme og adhd ... men samt som han kunne bli veldig kald iløpet av minuttet. Jeg ignorerte dette, men trodde ikke jeg kunne finne bedre, ble altfoor blind... hekta. Har og tenkt på i ettertid. Så er vel dette love bombing han drev med fra dag 1, noe som er gjenkjennelig hos de med adhd... love bomb i starten. Som han nevnte etter 2 timer sammen, vi kan reise på ferie sammen engang, og vi kan overnatte sammen ikveld. Men vi trenger ikke å ha sex.... flink.på ord var han, han er i midten av 30-årene jeg vil ikke fortsette å være langt nede som jeg er nå. Skal oppsøke psykolog til uka, eller så møter jeg nok veggen.... jeg har snart master utdannelse i boks, har god jobb og økonomi. gode venner og familie. Merket den misunnelsen han hadde da jeg nevnte at jeg studerer nå .... han kunne aldri kalle meg flink, eller smart... jeg fortalte mye om studiet mitt, men likevel uinteressert.....jeg våkner opp med angst og hjertebank hver morgen nesten, depresjon, overtenking, og drømmer om han også! Og jeg gråter om kvelden, har på deppa musikk, "hold on be strong", Maria haukaas på repeat om kvelden etter jobb. Og det pga mann som har ødelagt meg psykisk... syns dette blir for trist. Når jeg ser venniner som er lykkelig med kjærestene sine, og jeg graver meg ned i et hull.... og prøver å finne kjæreste men går ikke Endret 21. oktober 2022 av Aoo19
Aoo19 Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2022 Vet ikke helt om det passer helt inne på denne tråden,men har dere en god privat psykolog å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 3 minutter siden, Aoo19 said: Vet ikke helt om det passer helt inne på denne tråden,men har dere en god privat psykolog å anbefale? Du har allerede en tråd om dette. Kan anbefale en god psykolog i Kautokeino Anonymkode: 7bba4...0e7 1
Matas Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg