Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lovisee
Skrevet

Jeg skal ta lip fillers for første gang, men ønsker å høre fra andre som har erfaring med det før jeg booker time. Hva er noe jeg burde passe på? Er det noen klinikker i Oslo som er spesielt gode? Er det slik at jeg må få fylt på hele tiden, eller går leppene tilbake til sin naturlige form etter noen måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må se på Instagram etter bilder fra klinikk hvor du liker resultatet på. Alle har forskjellig stil hvordan de former leppene. 

Du må fylle på mer etter 4 uker, så etter ca 8 uker, og etter det etter 3-6 mnd igjen for å bygge den fylden du vil ha. For mest naturlig resultat bør du ikke fylle mer enn 0,5ml av gangen men det er veldig lite så det syns nesten ikke når hevelsen går ned derfor ofte påfyll i begynnelsen. En som tilbyr deg 1 ml eller mer i en og samme behandling burde du ta som et rødt flagg for da blir det ducklip. 

Fillers blir dyrt i lengden så jeg gadd ikke mere og med mindre du har ca 15-20.000 (3000-4000 per gang) å bruke på det første året og 6000-10.000 i året årene etter det for å vedlikeholde så burde du droppe det 

Anonymkode: 7b190...5e9

• Liker 1
Gjest lovisee
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du må se på Instagram etter bilder fra klinikk hvor du liker resultatet på. Alle har forskjellig stil hvordan de former leppene. 

Du må fylle på mer etter 4 uker, så etter ca 8 uker, og etter det etter 3-6 mnd igjen for å bygge den fylden du vil ha. For mest naturlig resultat bør du ikke fylle mer enn 0,5ml av gangen men det er veldig lite så det syns nesten ikke når hevelsen går ned derfor ofte påfyll i begynnelsen. En som tilbyr deg 1 ml eller mer i en og samme behandling burde du ta som et rødt flagg for da blir det ducklip. 

Fillers blir dyrt i lengden så jeg gadd ikke mere og med mindre du har ca 15-20.000 (3000-4000 per gang) å bruke på det første året og 6000-10.000 i året årene etter det for å vedlikeholde så burde du droppe det 

Så leppene går ikke tilbake til sin naturlige form hvis jeg etter første gang finner ut at det ikke er noe for meg? Har pengene så det er ikke noe stress, men er litt redd for at det er noe jeg ikke kan gå tilbake på.

Skrevet
lovisee skrev (1 time siden):

Så leppene går ikke tilbake til sin naturlige form hvis jeg etter første gang finner ut at det ikke er noe for meg? Har pengene så det er ikke noe stress, men er litt redd for at det er noe jeg ikke kan gå tilbake på.

Etter første gang og bare 0,5 ml så vil de sannsynligvis gå tilbake til naturlig form men etter bare en gang så vil du ikke være fornøyd uansett. Fine lepper bygges opp over lang tid og mange trenger et år eller mer på å få de leppene de vil ha, da er det så mange behandlinger at leppene aldri vil bli helt som før igjen for selvom man slutter å fylle så vil rester av fillerne kunne være der i opp til 10 år eller mer. 10 år er det som er forsket på hittil. Klumper osv 

Skrevet

ALDRI ta mer enn 0,5 fordelt på oppe og nede. Hva ønsker du å oppnå? Kjempestore, eller bare en liten endring og litt mer «plump» i leppene? 
Hevelsen i leppene de første dagene er grotesk, ser ikke bra ut i det hele tatt. Hold ut, så kommer det seg😉

Anonymkode: 928c3...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...