AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Tre ting mange kvinner på tinder spør om når man begynner å chatte: -har du lyst på barn -hvor lenge har du vært singel -hvor langt var ditt siste forhold Og det er det!! Ikke interessert i spørre om andre mer sjarmerende ting for å bli mer kjent, som feks hvordan dagen har vært , interesser eller andre mer dype samtaler om div ting Hvorfor oppfører dere slik a kvinner? Klarer dere ikke å lede en enkel samtale eller er det slik at skal være mannens jobb? Prøver bare å forstå hvordan den "skeptiske kvinne hjernene" deres fungerer🤪 Takker for alle svar Anonymkode: 68d6b...86c 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Da jeg var på Tinder var vel mitt standard spørsmål "hva er du ute etter her inne?" Rett og slett fordi jeg ville finne en å vere med resten av livet. Det spørsmålet fikk jeg også av de fleste om jeg ikke spurte om det først. Jeg var ikke på Tinder for å småflørte. Jeg var på Tinder for å finne mannen med stor M, så hvorfor gå rundt grauten?😂 Anonymkode: f854c...e26 11 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg var på Tinder var vel mitt standard spørsmål "hva er du ute etter her inne?" Rett og slett fordi jeg ville finne en å vere med resten av livet. Det spørsmålet fikk jeg også av de fleste om jeg ikke spurte om det først. Jeg var ikke på Tinder for å småflørte. Jeg var på Tinder for å finne mannen med stor M, så hvorfor gå rundt grauten?😂 Anonymkode: f854c...e26 Ja, glemte det, det burde også vært på lista! Men fordi slike spørsmål gir uttrykk for at du er veldig skeptisk og ikke særlig sjarmerende, men virker som en del kvinner ikke forstår det og at det er alltid vår jobb å sjarmere dere og lede samtalen. Men finnes positive unntak, med kvinner som kan lede en samtale uten å spørre masse "skeptiske" spørsmål. Slike spørsmål kan man ta etter hvert hvis ting blir litt mer seriøst. I hvert fall ikke starte med det og KUN spørre om det! Anonymkode: 68d6b...86c 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Aldri blitt spurt det. Anonymkode: ae9b0...f9d 1
Gjest AprilRyan Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Ikke akkurat en kvinnegreie, men mer en "jeg er ute etter et forhold" greie. Fikk da mange slike spørsmål fra menn også. Noen ønsker vel å få svar på ting før de går videre og dumt å bli kjent og bli interessert for så å finne ut at den andre bare vil pule, eller ikke vil det, vil ikke ha barn/vil ha barn (alt ettersom hva man ønsker selv) osv. Om man ikke liker slike ting så kan man heller fokusere på de som ikke er sånn. Endret 21. oktober 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har aldri vært på Tinder, så kan ikke svare på det. Men ville tolket spørsmålene slik: Har du lyst på barn? (Kjekt å vite om man ønsker det samme der) Hvor lenge har du vært singel? (Har du bearbeidet bruddet eller er du ute etter en trøstehøne?) Hvor langt var ditt siste forhold? (Er du stabil og villig til å forplikte deg over tid?) Disse spørsmålene eliminerer sikkert ett lass med uinteressante typer, og på Tinder har vel folk dårlig tid, så hvorfor tørrprate unødvendig, kanskje? Jeg vet ikke:) Jeg er generelt veldig skeptisk og veldig sjarmerende. Anonymkode: 90c0c...008 18 3
Helene1982 Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, glemte det, det burde også vært på lista! Men fordi slike spørsmål gir uttrykk for at du er veldig skeptisk og ikke særlig sjarmerende, men virker som en del kvinner ikke forstår det og at det er alltid vår jobb å sjarmere dere og lede samtalen. Men finnes positive unntak, med kvinner som kan lede en samtale uten å spørre masse "skeptiske" spørsmål. Slike spørsmål kan man ta etter hvert hvis ting blir litt mer seriøst. I hvert fall ikke starte med det og KUN spørre om det! Anonymkode: 68d6b...86c Men la oss snu på det, da! Hvilke spørsmål skulle du ønske at du fikk, bortsett fra "hvordan har dagen din vært" Jeg personlig liker rare spørsmål som: hva er din favorittkategori i quiz? Hvem hadde du ringt om du havnet i fengsel? Ville du vært usynlig eller kunnet fly? Sten, saks eller papir? 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #8 Skrevet 21. oktober 2022 Sier ikke menn alltid at kvinner kan velge og vrake på tinder, da kan de vel også stille akkurat de spørsmålene de vil. Må da være bedre enn menn som etter det jeg har hørt gjerne åpner praten med her har du bilde av utstyret, når skal vi i halmen. Anonymkode: a4d22...37c 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 Hva med: Liker du bæsjesex, eventuelt kvelesex? Anonymkode: 8c282...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tre ting mange kvinner på tinder spør om når man begynner å chatte: -har du lyst på barn -hvor lenge har du vært singel -hvor langt var ditt siste forhold Og det er det!! Ikke interessert i spørre om andre mer sjarmerende ting for å bli mer kjent, som feks hvordan dagen har vært , interesser eller andre mer dype samtaler om div ting Hvorfor oppfører dere slik a kvinner? Klarer dere ikke å lede en enkel samtale eller er det slik at skal være mannens jobb? Prøver bare å forstå hvordan den "skeptiske kvinne hjernene" deres fungerer🤪 Takker for alle svar Anonymkode: 68d6b...86c Jeg har aldri spurt om dette iallfall🤪 Tar gjerne en chat om hverdagslige ting, så kan resten komme av seg etterhvert. Men jeg forstår jo spørsmålet om barn da, for hvis man står helt ulikt der er ikke forholdet liv laga. En ting jeg kjenner jeg burde starte med spørre er: Er du singel? Anonymkode: 91aa5...176 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #11 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier ikke menn alltid at kvinner kan velge og vrake på tinder, da kan de vel også stille akkurat de spørsmålene de vil. Må da være bedre enn menn som etter det jeg har hørt gjerne åpner praten med her har du bilde av utstyret, når skal vi i halmen. Anonymkode: a4d22...37c Haha😂 sant det👌 Anonymkode: 91aa5...176 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Skrevet 21. oktober 2022 Vi må jo være forsiktige. Mannen har trykket like, og er allerede intressert i å pule. Er dama sjarmerende fra første stund, blir han alt for intressert. Du får jo menn kasta etter deg. Så nei, hold det praktisk. Anonymkode: 1dfc8...a87 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Skrevet 21. oktober 2022 Har aldri brydd meg om noen av de spørsmålene. Gørrkjedelig. Jeg spør om hva han bruker dagene sine på, hva som er lidenskapene og interessene hans og hva han søker etter på tinder. Anonymkode: d178e...f33 1
Gjest dreamstar Skrevet 21. oktober 2022 #14 Skrevet 21. oktober 2022 Da jeg var på Tinder spurte jeg ingen av de spørsmålene du nevner ovenfor. Men fått endel rare spørsmål fra menn da. Når man åpner samtalen med "har du hår" som i kjønnshår, liker du s&m. Og man plutselig får tilsendt pikken dems uten grunn, vel da virker det ikke som dem ønsker så veldig å bli kjent heller da, annet enn med underlivet mitt, så nei takk. Godt å være i et ordentlig forhold nå så man slipper sånn oppmerksomhet fra menn 😅👍
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 Ja menn stiller garantert værre spørsmålen enn damer. Fått førstemeldinger som "Anal?", "Hei vi er to kompiser som drikker i kveld vil du pule oss?" og for flertallet som prøver å konversere så klarer de ikke spørre om annet enn "hva skjer?", "driver med i kveld?", "øl?" og veeeeeldig sjeldent spørsmål som faktisk skaper en god samtale der man blir kjent. Anonymkode: d178e...f33 4 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har aldri fått disse spørsmålene. Har et barn fra før riktignok, men aldri fått spørsmål om jeg ønsker flere eller ei. Anonymkode: 71fc6...4b4 1
Blåjojo Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 Fikk disse spørsmålene hos menn jeg. Og stilte de og en haug med andre tilbake. Noen menn er lett å chatte med og timene fløy plutselig av gårde. Andre svarte med enstavelsesord tilbake og spurte aldri om noe. Konkluderte med at menn er nok like forskjellige som vi kvinner er. 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #18 Skrevet 21. oktober 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Men la oss snu på det, da! Hvilke spørsmål skulle du ønske at du fikk, bortsett fra "hvordan har dagen din vært" Jeg personlig liker rare spørsmål som: hva er din favorittkategori i quiz? Hvem hadde du ringt om du havnet i fengsel? Ville du vært usynlig eller kunnet fly? Sten, saks eller papir? Er du seriøs nå? 😅😅 hva i alle verden får du ut av en samtale med slike spørsmål??? Anonymkode: 907a6...217
Rosakatt Skrevet 21. oktober 2022 #19 Skrevet 21. oktober 2022 Forstår det er kjedelig, men kanskje de bare hopper rett på sak, for å luke ut de de som ikke vil det samme med en gang? For å så gå til en mer spennende samtale med de som består ildprøven? 3 3
Helene1982 Skrevet 21. oktober 2022 #20 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du seriøs nå? 😅😅 hva i alle verden får du ut av en samtale med slike spørsmål??? Anonymkode: 907a6...217 Jeg ser etter en mann som tenker kreativt og er reflektert. Jeg tror at om man spør i et jobbintervju: hva er dine bra og dårlige sider, vil du få vissvass, men om du spør om noe uventet, og skaper en samtale som gir uventede og morsomme svar, er det et bedre utgangspunkt for at samtalen vil utvikle seg til at man også kan snakke om de store tingene som barn, økonomi og kjønnshår. 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå