Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

L

Endret av mrsbiotherm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå for det du har mest lyst til. Det er nok ikke vanskelig å få jobb som byggingeniør. Jobber med folk med byggingeniør utdannelse i kommune og der er det lett å få jobb.

Anonymkode: 507aa...49d

Skrevet

hva om den ENESTE grunnen til at du valgte data, var fordi du trodde at det kom til å bli enkelt å skaffe seg arbeid der. 

men så ender du bare opp med å mislike hele greia, fordi du egentlig ønsket deg bygg i stedet? :arwen: 

Anonymkode: 1e726...332

Skrevet

Har du interesse for bygg, konstruksjon og bæreevne? Eller for data? 

Skrevet

Jeg ville ikke valgt data med mindre du er spesielt interessert i feltet i alle fall. Jeg går kjemiingeniør, og det er ganske mye dataprogrammer, beregninger via data og programmering osv selv på den linja, så jeg kan se for meg at det er rimelig mye på datalinja. 

Hva interesserer du deg for? Jeg hadde heller valgt etter interesser, tror ikke det er noe problem å få jobb hverken som byggingeniør eller data. :)

Anonymkode: dfeda...a70

Skrevet
Hengebuksvinet skrev (10 timer siden):

Har du interesse for bygg, konstruksjon og bæreevne? Eller for data? 

Begge.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ville ikke valgt data med mindre du er spesielt interessert i feltet i alle fall. Jeg går kjemiingeniør, og det er ganske mye dataprogrammer, beregninger via data og programmering osv selv på den linja, så jeg kan se for meg at det er rimelig mye på datalinja. 

Hva interesserer du deg for? Jeg hadde heller valgt etter interesser, tror ikke det er noe problem å få jobb hverken som byggingeniør eller data. :)

Anonymkode: dfeda...a70

det som er, er at masteren jeg har fra før ble valgt av lyst og interesse. Både bygg ig data er helt på andre enden av hva jeg jobber med i dag. 

så spørsmålet mitt er hvilken av de to retningene som gir best muligheter med bare en bachelor

Skrevet

Med bare bachelor så ville jeg valgt data. Har du flax kan du bruke den andre kunnskapen din i datajobben. 

Anonymkode: 08aca...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...