Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Mannen skal på julebord med jobben, på en hytte på fjellet i tre døgn. Han jobber i et kvinnedominert yrke, og skal derfor dele hytte med 7 damer, og sove på rom med 3 av de. 

Det er mulighet for å dele hytte med noen andre, fra en annen avdeling, slik at han får sovet på rom med i hvertfall minst 1 annen mann. Men disse omgås jo ikke til vanlig, og om det blir gjort, pekes det jo tilbake på meg 🙈

Jeg stoler i utgangspunktet ekstremt mye på mannen min, men jeg klarer ikke å unngå at dette stikker litt. 

Hva tenker dere? Hadde deres ektemenn fått delt hytte med 7 andre damer, og sovet på rom med 3 av de i 3 døgn? 

Anonymkode: 82da8...e5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dele med 3 er vel sannsynligvis "tryggere" enn 1, selv om man aldri vet 😛 men jeg ville jo som kvinne ikke delt rom med en mannlig kollega da. Ville strengt tatt ikke delt med kolleger i det hele tatt. Vi har alltid enerom på firmaturer.

Anonymkode: 30001...7e3

• Liker 18
Skrevet

Bedre med flere enn en. Men deler kollegaer seriøst rom på den måten? Trudde det var forbeholdt venner. Hadde blitt klein om jeg måtte delt med kollegaer uansett kjønn…

Anonymkode: f0b0d...95a

• Liker 10
Skrevet

Hva slags «jobb» er dette egentlig? Aldri hørt om liknende.

Anonymkode: a2d15...832

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dele med 3 er vel sannsynligvis "tryggere" enn 1, selv om man aldri vet 😛 men jeg ville jo som kvinne ikke delt rom med en mannlig kollega da. Ville strengt tatt ikke delt med kolleger i det hele tatt. Vi har alltid enerom på firmaturer.

Tror ikke denne hytta har så mange rom at alle får sove alene 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert å dele rom med 3 andre, og i alle fall ikke 3 menn. Nope. Ikke fordi det hadde blitt gruppesex, men jeg er voksen og ikke på speiderleir.

• Liker 15
Skrevet
Just now, mannor said:

Tror ikke denne hytta har så mange rom at alle får sove alene 

Da burde de bestilt større/flere hytter, eller hotellrom til alle. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ei hytte til hver!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette må du bare la gå. Du kan ikke kontrollere mannen din. Ønsker han å være utro får han det til når som helst ellers også.

Anonymkode: b87c3...a8a

• Liker 10
Skrevet

Dette høres ut som en typisk overivrig "teambuildings"-bedrift. Hørt om folk som har hatt kickoff og sovet sammen i sirkustelt også. Hadde ikke vært noe for meg.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg -personlig- hadde aldri orket en hyttetur i jobbsammenheng hvor jeg måtte dele rom med tre andre, men skjønner at det ikke er det som er problemstillingen her. For å svare på spørsmålet ditt: Ja, det hadde vært helt greit for meg. Hadde faktisk stolt på mannen min om han måtte dele rom med én dame også. Han ville aldri, under noen omstendighet gjort noe som helst hva gjelder utroskap eller svik på noen måte. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gjør du at de må dele rom til et problem når det tydeligvis ikke er et problem for de det gjelder?

Det er ikke alle steder som har kapasitet til at alle skal ha hvert sitt rom, og det er heller ikke alle hytter som har «hotellrom» som nabo. Du vet ikke engang hvilken type tur det er snakk om engang, men huhei så rask til å trekke konklusjoner om hva som er retting galt. 

Anonymkode: 6c70c...a97

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg jobbet ved denne arbeidsplassen hadde jeg ikke blitt med på julebord. Men for all del, om mannen din syns det er greit, og de andre som skal dele rom med han syns det er greit, ser jeg ikke problemet. 

Anonymkode: a91f0...63e

• Liker 4
Skrevet

Hvis han hadde begått tillitsbrudd før og likt å flørte med andre hadde han ikke fått dra. Hvis han aldri hadde oppført seg noe shady hadde det ikke vært noe problem, det er uansett ganske upassende å prøve seg på en av damene når det er to andre som kan bevitne det. Metoo osv 

Anonymkode: 38998...084

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Bedre med flere enn en. Men deler kollegaer seriøst rom på den måten? Trudde det var forbeholdt venner. Hadde blitt klein om jeg måtte delt med kollegaer uansett kjønn…

Anonymkode: f0b0d...95a

Ja jeg synes ikke det er noe rart med det. Vi leide en kystleden hytte til en teambuilding innenfor helsevesenet. Kun to menn med på turen. De delte rom med oss damene. Han ene var gift og han andre singel. Ingen romantikk på den turen, bare hyggelig og morsomt å bli litt bedre kjent med kollegaene utenfor den hektiske hvitkledde hverdagen. Jeg tror det hadde blitt fryktelig kleint dersom det hadde pågått noe mellom den gifte og en annen kollega. Spesielt i et kvinnedominert yrke hvor (så fordomsfull som jeg er) jeg antar at det hadde blitt en del snakk og tap av respekt. Men jeg kan jo ikke snakke for alle da. Jeg tror TS er ganske trygg på at det blir en fin tur og ingen fare altså 😊

Anonymkode: f42e3...3db

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud, det er null stress. De skal jo ikke dele seng🤣

Slapp av og la mannen din hadde det hyggelig med kolleger 🙂

Anonymkode: 16db5...83e

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke vært noe problem!! 😊😊 dette går nok fint! Hadde en jobb hvor vi var på sosial tur med overnatting og da delte vi rom 4 og 6 stk . Vi var sammensveisa så det gikk helt fint, og de to mannfolka som var med overlevde 😉🤣 

• Liker 2
Skrevet

Herregud, paranoiaen til heterofile folk er så absurd. Jeg er bi, kan ikke dele rom med noen jeg da eller? Hadde samboeren min forlangt at jeg måtte sove aleine på jobbtur hvor andre delte rom hadde det blitt slutt rimelig fort 😂😂😂

Anonymkode: 4142b...739

• Liker 10
Skrevet

Med flere damer virker det jo helt uproblematisk.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er du redd for skal skje? Gruppesex sammen med fire andre gifte kvinner? Snakk om å slippe fantasien løs...

Anonymkode: 21aa0...f99

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...