Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har den? er det noe ekstra på den? er det noen forskjell fra denne til de "samleboksene"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg. og så er det egentlig mye billigere å kjøpe den store boksen mad alle i, enn å kjøpe en og en

Skrevet

Overalt egentlig, de store elektrobutikkene, dvdhuset.no, cdon.com tror jeg også har den.

Jeg har ønsket meg både den og skoboksen fra Sex og Singelliv til jul :sjarmor:

Skrevet

jeg har oxo ønsket meg den til jul..... :-D

Skrevet

Hei, jeg har ikke den pakken med alle filmene, men jeg har alle 1+ sesongene boksvis, da mener jeg de første som kom ut, de firkanta boksene med 1 sesong i hver, altså 3 dvder. På disse er det ingenting ekstra, kun musikkvideo og en behind the scenes sak etter episoden i London.

Jeg vet det finnes en blooper episode som var i ca. 30-40 min, men har aldri sett denne på dvden, om den finnes i den pakken vet jeg ikke, tviler på det, men jeg kan jo ikke si det for sikkert.

Personlig liker jeg de første boksene best, hehe, dem jeg har, for de er som sagt størt og ser litt mer ekslusive ut i hylla :)

Skrevet
Hei, jeg har ikke den pakken med alle filmene, men jeg har alle 1+ sesongene boksvis, da mener jeg de første som kom ut, de firkanta boksene med 1 sesong i hver, altså 3 dvder. På disse er det ingenting ekstra, kun musikkvideo og en behind the scenes sak etter episoden i London.

Jeg vet det finnes en blooper episode som var i ca. 30-40 min, men har aldri sett denne på dvden, om den finnes i den pakken vet jeg ikke, tviler på det, men jeg kan jo ikke si det for sikkert.

Personlig liker jeg de første boksene best, hehe, dem jeg har, for de er som sagt størt og ser litt mer ekslusive ut i hylla :)

jeg vil ha den andre fordi den er liten. mindre plass, like mye innhold.

Skrevet
1800-1900kr på elkjøp iallefall.

Den koster under 1300 på Lefdal.

Skrevet
jeg vil ha den andre fordi den er liten. mindre plass, like mye innhold.

Hehe, for oss filmsamlere så er de som tar mest plass best, de tar mest plass i hylla :) hehe

Ps: jeg som skrev innlegget som gjest

Skrevet

Jeg er filmsamler, og vil for all del ikke ha de boksene som er størst.. Har jo snart ikke plass til mer! :ler:

Skrevet (endret)

Sjekket Lefdal nå, 1995 for boksen, 199 per sesong, så ikke store pengene å spare der gitt..

Endret av Newt
Skrevet

Enig med Newt, er overlykkelig når jeg får plassbesparende bokser. Gjerne de med mange dvd-plater i et vanlig cover.

Skrevet
Sjekket Lefdal nå, 1995 for boksen, 199 per boks, så ikke store pengene å spare der gitt..

Vet ikke hvor du har sjekket, men jeg kan garantere deg at på Lefdal på Alnabru koster den under 1300 kroner.

Forøvrig enig i at plassbesparende bokser er best.

Skrevet
Hehe, for oss filmsamlere så er de som tar mest plass best, de tar mest plass i hylla :) hehe

Ps: jeg som skrev innlegget som gjest

jeg oxo samler filmer, så ser ikke helt logikken der....

skal gjerne ha plass til alle filmen oxo :ler:

Skrevet

Sjekket lefdal.com, rart at butikken har annen pris enn nettsiden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...