AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Bruker du sertralin og kjører bil? Har du opplevd og blitt stoppet I kontroll til spyttprøve? Resultat? Vil gjerne høre om erfaringer/opplevelser rundt det. Anonymkode: 70c79...603
Banjo Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Det er ikke ulovlig å kjøre bil mens man bruker Sertralin. Det er jo en type medisin man bruker fast, så hvis man da vet at man ikke blir sløv av å ta dem, så er det bare å kjøre. Den har vel ikke rød trekant heller?
Solfrid helene Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 Hei. Takk for at du tar deg tid å svare. Det stemmer det du skriver at det ikke er rød trekant. Er bare så engstelig for å få falsk positiv på en spytte-kontroll p.g a at jeg står på denne medisinen.Føler meg nesten som en forbryter når jeg kjører. Føler meg hverken sløv eller uoppmerksom.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Skrevet 28. oktober 2022 Litt gammel tråd, men ville bare henge meg på og bekrefte at SSRI ikke slår ut på spytteprøver (det er vel cannabis, kokain og benzodiazapiner som i hovedsak testes etter tror jeg). Og, hadde det slått ut, så hadde det stadig ikke gjort noe, da det ikke er hemmende for bilkjøring. Men, som med ALT du inntar, hvilken form du er i, helse for øvrig osv. er det regler for, som også vil dekke her. Skulle du få en (veldig merkelig) reaksjon av SSRI hvor du ble beruset/uskikket til å kjøre, og blir tatt, så vil det fort kunne få konsekvenser. Anonymkode: 0eaa2...c36 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå