Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter ny jobb, men er jo nesten ingen jobber som passer virker det som. Jeg har master og 2 års erfaring. Stillingene som er lyst ut er enten for nyutdannede (graduate/trainee) eller senior. Veldig få stillinger for personer med 2-3 års erfaring virker det som..

Skal jeg bare søke på seniorstillingene og håpe på det beste? Disse krever gjerne 5-10 års erfaring..

Og er det flere som har slitt med eller merket seg det samme??

Anonymkode: a146c...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet med rekruttering tidligere. Annonsene var formulert på en måte som beskrev den ideelle kandidaten. Det er underforstått at arbeidsgiver håper på, men er inneforstått med at søkere ikke alltid oppfyller alle krav i annonsen. Du må derfor søke selv om du ikke oppfyller kravene listet opp. Beskriv hvorfor du mener du er kompetent til jobben. Ett er i alle fall sikkert - du får ikke jobben hvis du ikke søker. Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er så overvekt av lederstillinger som lyses ut. Markedssjef, Head of Innovation, HR direktør, Chief Executive... 

Alle disse lederne har jo folk under seg, men de stillingene er det mange færre av. Jeg vil ikke være leder selv om jeg har gått på skole! Er det lov? Virker ikke sånn. 

Anonymkode: d4001...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...